Szkolenie z grafiki komputerowej 2D i 3D
Szkolenie z grafiki komputerowej 2D i 3D
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących powiększyć swoja wiedzę na temat grafiki komputerowej i określonych programów.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do efektywnego wykorzystywania w praktyce grafiki komputerowej.Celem szkolenia jest nabycie umiejętności dotyczących wykorzystywania w praktyce grafiki komputerowej 2D i 3D.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy pliki graficzne z wykorzystaniem w praktyce programów Illustrator i Photoshop. | Kryteria weryfikacji Kursant wykazuje umiejętności poruszania się po programach graficznych. Bezbłędnie wykonuje zadania egzaminacyjne w teorii i praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zapisuje i odczytuje pliki graficzne, przygotowuje grafiki do druku i publikacji elektronicznej oraz tworzy grafiki wektorowe. | Kryteria weryfikacji Kursant definiuje i projektuje pliki graficzne zgodnie z poleceniami. Podczas projektowania wykorzystuje nabytą wiedzę z zakresu programu Illustrator i Photoshop. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy pliki graficzne 3D z wykorzystaniem w praktyce programu Blender. | Kryteria weryfikacji Posługuje się umiejętnościami poprawnego poruszania się po programie graficznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija umiejętności cyfrowe. Przygotowuje grafikę do druku i publikacji elektronicznej. Tworzy grafiki 3D. | Kryteria weryfikacji Kursant projektuje pliki graficzne 3D. Podczas projektowania Charakteryzuje się nabytą wiedzą z zakresu programu Blender. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 10 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 40 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie google meet.
MODUŁ 1:
- Wprowadzenie do grafiki komputerowej
- Omówienie interfejsów programów Illustrator i Photoshop
- Podstawowe operacje na obiektach w Illustratorze
- Rysowanie i edytowanie wektorów w Illustratorze
- Wypełnianie i kontury w Illustratorze
- Efekty i transformacje w Illustratorze
MODUŁ 2:
- Praca z tekstem w Illustratorze
- Formatowanie tekstu w Illustratorze
- Tworzenie krzywych i kształtów w Illustratorze
- Praca z bitmapami w Photoshopie
- Retuszowanie zdjęć w Photoshopie
- Efekty specjalne w Photoshopie
MODUŁ 3:
- Tworzenie logo i ikon w Illustratorze
- Ilustracje wektorowe w Illustratorze
- Projektowanie stron internetowych w Photoshopie
- Multimedia w Photoshopie
- Drukowanie i eksport plików
MODUŁ 4:
- Zaawansowane funkcje programu Illustrator
- Makra i skrypty w Illustratorze
- Praca z zespołem w Illustratorze
- Bezpieczeństwo i ochrona danych w Illustratorze
- Powtórzenie i podsumowanie Illustratora
MODUŁ 5:
- Zaawansowane funkcje programu Photoshop
- Akcje i skrypty w Photoshopie
- Praca z zespołem w Photoshopie
- Bezpieczeństwo i ochrona danych w Photoshopie
- Powtórzenie i podsumowanie Photoshopa
MODUŁ 6:
- Integracja programów Illustrator i Photoshop
- Tworzenie złożonych projektów graficznych
- Prezentacja projektów
- Podsumowanie szkolenia
MODUŁ 7:
- Omówienie interfejsu programu Blender
- Podstawowe operacje na obiektach
- Rysowanie i edytowanie obiektów
- Wypełnianie i kontury
- Efekty i transformacje
- Samodzielne zadanie - omówienie (do wykonania poza zajęciami)
MODUŁ 8:
- Omówienie wykonanego zadania z poprzednich zajęć: Wspólna analiza wyników.
- Praca z tekstem
- Formatowanie tekstu
- Tworzenie krzywych i kształtów
- Praca z bitmapami
- Retuszowanie zdjęć
- Efekty specjalne
- Samodzielne zadanie - omówienie (do wykonania poza zajęciami)
MODUŁ 9:
- Omówienie wykonanego zadania z poprzednich zajęć: Wspólna analiza wyników.
- Tworzenie logo i ikon
- Ilustracje wektorowe
- Projektowanie stron internetowych
- Multimedia
- Drukowanie i eksport plików
- Samodzielne zadanie - omówienie (do wykonania poza zajęciami)
MODUŁ 10:
- Omówienie wykonanego zadania z poprzednich zajęć: Wspólna analiza wyników.
- Zaawansowane funkcje programu Blender
- Makra i skrypty
- Praca z zespołem
- Bezpieczeństwo i ochrona danych
Test podumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Korbut
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma materiały dydaktyczne oraz prezentację w formie e-mail.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników dostaje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, z zastrzeżeniem obecności na wszystkich zajęciach.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do testu sprawdzającego. Na test uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Koszt egzaminu wliczony jest w cenę usługi i odbędzie się w ustalonym wg harmonogramu szkolenia terminie.
Nazwa podmiotu prowadzącego walidację: ERNABO Adrian Flak.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to google meet.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji. Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).