Unico Sprzedaż: Nowoczesny Partner Sprzedaży. Jak obsługiwać klientów wspierając się nowoczesnymi narzędziami pracy, Canva, Chat GPT. Praktyczne szkolenie z Dawidem Bartkowiakiem.
Unico Sprzedaż: Nowoczesny Partner Sprzedaży. Jak obsługiwać klientów wspierając się nowoczesnymi narzędziami pracy, Canva, Chat GPT. Praktyczne szkolenie z Dawidem Bartkowiakiem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Nowoczesny Partner Sprzedaży” jest skierowane do pracodawców, menedżerów, pracowników działów sprzedaży i marketingu, przedsiębiorców oraz osób prywatnych zainteresowanych rozwojem umiejętności sprzedażowych. Idealne dla tych, którzy chcą podnieść swoje wyniki sprzedażowe, niezależnie od stopnia wcześniejszego doświadczenia.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi37
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego kreowania i zarządzania relacjami z klientami przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi takich jak Canva i Chat GPT. Szkolenie prowadzi do efektywnego i skutecznego wykorzystania technik sprzedaży, narzędzi do tworzenia materiałów marketingowych i komunikacji biznesowej. Usługa szkoleniowa umożliwia uczestnikom nauczanie się praktycznego stosowania umiejętności zarządzania czasem, technik negocjacyjnych oraz personalizacji ofert.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zarządza relacjami z klientami wykorzystując narzędzia takie jak Canva i Chat GPT. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje funkcje narzędzi wspomagających proces sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętność tworzenia efektownych materiałów marketingowych przy użyciu Canva. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje efektywne prompty dla Chat GPT do generowania treści marketingowych i komunikatów do klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki sprzedaży i negocjacji do skutecznego komunikowania się z różnymi typami klientów. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje cztery główne typy klientów i opisuje strategie efektywnego z nimi komunikowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia i stosuje techniki negocjacyjne, w tym parafrazowanie i zadawanie pytań otwartych, do zwiększania konwersji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opracowuje i realizuje strategie zarządzania czasem dla efektywniejszej pracy. | Kryteria weryfikacji Stosuje macierz Eisenhowera do ustalania priorytetów zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje tydzień pracy, uwzględniając czas na rozrywkę i odpoczynek. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i zarządza "zjadaczami czasu". | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje i prezentuje skuteczne komunikaty biznesowe wykorzystując storytelling i elevator pitch. | Kryteria weryfikacji Tworzy spersonalizowane elevator pitch, które efektywnie opisują wartość oferty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętność stosowania storytellingu w celu zwiększenia zaangażowania i przekonania klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dołącz do naszego praktycznego szkolenia, które umożliwi Ci zwiększenie sprzedaży i poprawę relacji z klientami przez zastosowanie nowoczesnych narzędzi i strategii. W trakcie szkolenia nauczysz się, jak efektywnie korzystać z Canva i Chat GPT, aby tworzyć przyciągające wzrok materiały marketingowe oraz skutecznie komunikować wartość swojej oferty.
Dowiedz się, jak dostosować swoje techniki sprzedaży do różnorodnych potrzeb klientów, poznaj sprawdzone metody negocjacji, które pomogą Ci zamykać więcej transakcji. Nauczysz się również, jak zarządzać swoim czasem, aby maksymalizować efektywność każdego dnia pracy, co przekłada się na lepsze wyniki i mniejsze poczucie przeciążenia.
Podczas szkolenia otrzymasz narzędzia nie tylko teoretyczne, ale przede wszystkim praktyczne umiejętności, które będziesz mógł od razu zastosować w swojej codziennej pracy. Szkolenie zakończy się praktycznymi ćwiczeniami, dzięki którym utrwalisz zdobytą wiedzę i umiejętności.
Zapewniamy materiały szkoleniowe, które posłużą jako źródło wiedzy i inspiracji po zakończeniu kursu. Z nami zyskasz solidne fundamenty, aby stać się bardziej efektywnym i dochodowym partnerem sprzedaży.
Program usługi
Dzień 1: Projektowanie Biznesu i Strategie Komunikacji (9:00 - 16:00)
Moduł 0: Wprowadzenie uczestników w cykl szkolenia.
Moduł 1: Biznes Model Canvas czyli jak dobrze ułożony model biznesowy pozwoli zarabiać Ci więcej!
- Poznanie metod projektowania biznesu: analiza kluczowych segmentów takich jak klienci, relacje, kanały, propozycje wartości, działania, zasoby, partnerzy, struktury kosztów, i strumienie przychodów.
- Ćwiczenia praktyczne:
- budowanie Bayer persony (wiedząc do kogo kierujesz ofertę, wiesz czego potrzebuje)
- technika budowania unikalnej propozycji wartości (wyróżnisz się na tle konkurencji)
Moduł 2: Jak Rozmawiać z Klientem (Warsztaty)
- Przećwiczysz budowanie komunikacji „Językiem korzyści” co sprawi że Twój komunikat wskaże realną korzyść dla klienta
- Nauka aktywnego słuchania sprawi że klienci poczują się zaopiekowani i docenieni.
- Umiejętność zadawania „Pytań otwartych” pozwoli Ci przeprowadzać dogłębną analizę potrzeb i dotrzeć do prawdziwej motywacji zakupowej klienta.
- Ćwiczenia z „Parafrazowaniem” nauczą Cię jak upewnić klienta że działasz w Jego interesie.
Dzień 2: Typy Klientów i Skuteczne Narzędzia Komunikacyjne (9:00 - 16:00)
Moduł 1: Typy Klientów i Negocjacje
- Rozpoznawanie i komunikacja z czterema typami klientów – dowiesz się jak ich rozpoznać i z nimi współpracować by od Ciebie kupowali.
- Ćwiczenia rozmów i przedstawienie oferty danej grupie klientów da Tobie
- Pisanie Emaili i ofert z danym typem klienta doprowadzi do większej konwersji w sprzedaży
- Techniki negocjacyjne, w tym omówienie techniki LASER. Obiekcje już nigdy nie będą czymś przerażającym a staną się przystankiem do finalizacji zakupu!
Moduł 2: Nowoczesne Narzędzia Obsługi Klienta
- Nauka korzystania z Canva Pro: (ćwiczenia na własnych laptopach)
- Projektowanie wybitnych prezentacji które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji
- Tworzenie grafik produktowych.
- Stworzenie ofert handlowych.
- Użycie AI w narzędziach jak Canva do wspierania procesu sprzedaży.
Dzień 3: Efektywna Komunikacja i Zarządzanie Czasem (9:00 - 16:00)
Moduł 1: Jak Mówić, By Nas Słuchano + Networking
- Dowiesz się czym jest Networking i jak go wprowadzić w życie.
- Nauka wystąpienia publicznego, w tym Elevator Pitch. Zasada „windy” pozwoli Ci na nawiązanie dowolnej relacji biznesowej. Stworzysz swoje własne Elevator Pitch.
- Zastosowanie storytellingu w komunikacji biznesowej. Nauczysz się jak budować dobry storytelling i przećwiczysz go w praktyce.
Moduł 2: Priorytety i Planowanie Dnia Pracy
- Ustalanie priorytetów pracy z wykorzystaniem macierzy Eisenhowera.
- Dowiesz się czym są priorytety w Twojej pracy i jak je rozpoznać
- Znajdziesz własne „zjadacze czasu”, a następnie zaplanujesz strategie radzenia sobie z nimi
- Zarządzanie sobą w czasie:
- Techniki odwrotnego harmonogramu. Zaplanujesz swój tydzień od rozrywki i zdasz sobie sprawę jak wiele czasu możesz poświęcić na pracę bez wyrzutów sumienia „że za mało dzisiaj zrobione”.
- Strategie przeciwdziałania prokrastynacji. Dowiesz się czym jest i jak działa prokreastynacja i jak sobie z nią skutecznie radzić.
- Dzienny i Tygodniowy puls Energii – czyli kiedy jesteśmy najbardziej wydajni a zarazem sprawczy.
Dzień 4: Tworzenie Treści i Mentalność Przedsiębiorcy / Handlowca / Freelancera (9:00 - 16:00)
Moduł 1: Asystent Obsługi Klienta – Czat GPT
- Nauka tworzenia promptów dla sztucznej inteligencji. Przetestujesz jak dobrze zrobione prompty usprawnią Twoją pracę i przełożą się na wyniki sprzedażowe. Sprawisz by rozmowa z AI była przyjemna a rezultaty bardzo zadowalające.
- Kreatywne wykorzystanie AI do tworzenia treści sprzedażowych zaoszczędzi Ci czas i wykluczy „syndrom pustej kartki”
- Odpowiednia rozmowa z Chat GPT pozwoli zaplanować Ci kilkadziesiąt ruchów marketingowych by być obecnym w socjal mediach
- Usprawnisz pisanie Emaili i tekstów z odpowiednimi „słowami klucz” co znacząco wpłynie na pozycjonowanie w sieci
Moduł 2: Mentalność Przedsiębiorcy/Handlowca /Freelancera
- Techniki radzenia sobie z odrzuceniem i odmową. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności w jakim sposób zarządzać swoimi emocjami podczas napiętych sytuacji
- Rozwijanie asertywności – dzięki tej kompetencji już nigdy nie będziesz uginał się pod presją ceny lub nierealnych wymagań klienta. Pokażesz że jesteś pratner em/ką biznesowy m/ą
- Dowiesz się czym jest „odporność psychiczna” i jak możesz ją rozwijać. Przełoży się to na komfort psychiczny i brak wypalenia zawodowego.
- Ćwiczenia na zrozumienie koła wpływu i rozpoznawanie, za co odpowiadamy a na co wpływu w życiu nie mamy.
Moduł 3: Walidacja
- Szkolenie prowadzone jest w grupach od 6 do 14 osób - każdy Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym osiągniecia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- W ciągu dnia szkoleniowego przewidziana jest 30 minutowa przerwa na lunch oraz dwie krótkie przerwy na kawę.
- Usługa realizowana jest w 37 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Dzień 1. Moduł 1: Biznes Model Canvas czyli jak dobrze ułożony model biznesowy pozwoli zarabiać Ci więcej! | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Dzień 1. Przerwa lunchowa | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Dzień 1. Moduł 2: Jak Rozmawiać z Klientem (Warsztaty) | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Dzień 2. Moduł 1: Typy Klientów i Negocjacje | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Dzień 2. Przerwa lunchowa | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Dzień 2. Moduł 2: Nowoczesne Narzędzia Obsługi Klienta | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Dzień 3. Moduł 1: Jak Mówić, By Nas Słuchano + Networking | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Dzień 3. Przerwa lunchowa | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Dzień 3. Moduł 2: Priorytety i Planowanie Dnia Pracy | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Dzień 4. Moduł 1: Asystent Obsługi Klienta – Czat GPT | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Dzień 4. Przerwa lunchowa | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Dzień 4. Moduł 2: Mentalność Przedsiębiorcy/Handlowca /Freelancera | Prowadzący Dawid Bartkowiak | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Dzień 4. Moduł 3: Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 475,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 475,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Bartkowiak
Posiadając 14 lat doświadczenia w sprzedaży, Dawid Bartkowiak jest uznanym trenerem i przedsiębiorcą, który pomógł wielu firmom osiągnąć znaczące wyniki. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży bezpośredniej, zarządzania relacjami z klientami, obsługi narzędzi takich jak Canva oraz implementacji sztucznej inteligencji w procesach biznesowych. Dzięki praktycznemu doświadczeniu na różnych szczeblach zarządzania, Dawid wnosi do swoich szkoleń realne przypadki i efektywne metody, które są bezpośrednio stosowane w codziennej pracy. Każde szkolenie jest dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników, co maksymalizuje zaangażowanie i efektywność nauki.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził szkolenia potwierdzone referencjami m.in. dla: Bizea Sp. z o.o., HarperCollinsPolska Sp. z o. o., Leroy Merlin Polska Sp. z o.o., Karolina Badura Life Coach, Ekipa (Misio) Ratownik.
Korzyści dla kursanta:
> Praktyczna wiedza przekładająca się na zwiększenie efektywności i wyników sprzedażowych.
> Rozwój umiejętności miękkich, które są kluczowe w negocjacjach i zarządzaniu zespołem.
> Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii, które ułatwiają i usprawniają procesy biznesowe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu Uczestnik otrzymuje od firmy szkoleniowej:
- prezentację
- skrypt szkoleniowy
- materiały pomocnicze
Informacje dodatkowe
Możliwość dostosowania terminu: Monika Lisser, tel. (+48) 607 711 681.
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Posiadamy umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi