Rozwój kompetencji przyszłości
Rozwój kompetencji przyszłości
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zapraszamy do udziału w procesie rozwojowym, który pomoże rozwijać kompetencje przyszłości i lepiej przygotować się na zmieniające się wyzwania zawodowe. To wyjątkowa okazja, aby zdobyć nowe umiejętności i poszerzyć swoje horyzonty w dynamicznym świecie pracy.
Warsztaty skierowane są do osób, które pragną nabyć lub rozszerzyć swoje umiejętności zawodowe. Edukacja dorosłych w tym obszarze jest szczególnie istotna, aby dostosować się do nowych wyzwań i wykorzystać pełen potencjał nowoczesnej wiedzy i technologii.
Grupa docelowa:
- Właściciele firm: wprowadzenie innowacji i zwiększenie efektywności działań
- Osoby zarządzające: optymalizacja procesów
- Menedżerowie: odpowiedzialni za zarządzanie zespołami i projektami
- Osoby przewidziane do awansu: rozwój kariery i umiejętności potrzebnych na wyższych stanowiskach
- Przedstawiciele handlowi i osoby zajmujące się sprzedażą: rozwój kompetencji
- Pracownicy działów HR: rozwój talentów
- Specjaliści: zwiększenie efektywności pracy, rozwój kompetencji
- Minimalna liczba uczestników9
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji20-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatów jest rozwój umiejętności kluczowych w zmieniającym się dynamicznie środowisku pracy. Podczas warsztatów poruszone zostaną tematy z zakresu:- naturalnych talentów i mocnych stron
- sztucznej inteligencji
- produktywności
- zarządzania stresem
- asertywności.
Rozwijanie tych umiejętności nie tylko wspiera osobisty rozwój, ale także zwiększa efektywność zawodową i przyczynia się do budowania silniejszych i bardziej zharmonizowanych zespołów.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumienie unikalnych talentów i mocnych stron oraz wykorzystania ich do osiągania celów zawodowych, zwiększania swojej efektywności, zaangażowania i lepszej komunikacji | Kryteria weryfikacji - Uczestnik zna i umie wymienić swoje talenty- Uczestnik wie, czym są talenty, a czym mocne strony - Uczestnik wie jak pracować aby zmienić talenty w mocne strony - Uczestnik wie jak wykorzystać swoje talenty do rozwiązywania problemów i osiągania celów - Uczestnik wie, jak pracować nad swoją efektywnością z wykorzystaniem talentów - Uczestnik wie, jak wykorzystać swoje talenty do lepszej komunikacji i współpracy z zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza na temat wykorzystania narzędzi AI w celu optymalizacji codziennej pracy, automatyzacji zadań i zwiększenia efektywności | Kryteria weryfikacji - Uczestnik zna narzędzia AI do optymalizacji codziennej pracy, w tym pisania pism, maili, dokumentów- Uczestnik zna możliwości zastosowania narzędzi AI w różnych obszarach swojej pracy i biznesowych - Uczestnik umie tworzyć prompty (zapytania kierowane do sztucznej inteligencji) - Uczestnik wie jak zautomatyzować swoje działania przy wykorzystaniu AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza na temat efektywnej pracy i sposobów budowania nawyku produktywności | Kryteria weryfikacji - Uczestnik wie, jak zwiększyć efektywność swojej pracy- Uczestnik umie priorytetyzować swoje działania - Uczestnik wie, co zrobić, aby móc skupić się na kluczowych zadaniach i odsiać to, co go rozprasza - Uczestnik wie, jak pracować w sposób skoncentrowany i wydajny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza na temat mechanizmu działania stresu i sposobach radzenia sobie z nim efektywni | Kryteria weryfikacji - Uczestnik wie jak działa stres i wpływa na jego ciało- Uczestnik zna metody natychmiastowego zmniejszenia stresu - Uczestnik zna narzędzia, jak zmienić swoje myślenie, aby zmniejszyć stres - Uczestnik zna triki na szybkie odprężenie się | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozumienie sposobów jasnego wyrażania swoich potrzeb i stawiania granic, bez zaburzania relacji | Kryteria weryfikacji - Uczestnik zna komunikację, która eliminuje agresję i przemoc w dialogu- Uczestnik zna komunikację uwzględniającą potrzeby innych - Uczestnik wie, jakie komunikaty przybliżają, a jakie oddalają go od rozmówcy - Uczestnik wie, jak budować asertywną postawę | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
BLOK 1: PROGRAM ROZWOJU MOCNYCH STRON W OPARCIU O TEST GALLUPA (CliftonStrengths)
MODUŁ 0: OTWARCIE WARSZTATÓW
- Powitanie i przedstawienie się
- Agenda, zasady pracy, kwestie techniczne
- Icebreaker – rundka
- Zaadresowanie potrzeb i celów
MODUŁ 1: WSTĘP DO ROZWOJU W OPARCIU O MOCNE STRONY
- Omówienie indywidualnych raportów- pytania, odpowiedzi, opinie
- Eksperyment pokazujący, że istnieje silny związek między tym:
- Kim są ludzie i co robią najlepiej
- Co robią najlepiej i jak się czują
- Jak się czują i jak działają skutecznie
- Podsumowanie: wpływ kultury mocnych stron na efektywność, zaangażowanie i jakość życia
MODUŁ 2: ZACZNIJ OD TALENTU, BUDUJ MOCNE STRONY
- Energizer: „Wstań, jeśli zawsze…”
- Omówienie formuły rozwoju „od talentu do mocnej strony”
- Różnica między talentem, wiedzą a umiejętnościami – ćwiczenie praktyczne
- Moje talenty wg Gallupa – przełożenie wiedzy o talentach na praktyczne działanie:
- Ćwiczenie „Nazwij! Doceń! Wykorzystaj!” – praca nad indywidualnym raportem
- Dyskusja o wybranym talenciew parach / małych grupach
- Podsumowanie: Czego się dowiedziałem/am o sobie i o innych?
MODUŁ 3: DNA ZESPOŁU
- Icebreaker: konkurs jaki talent jest najczęstszy w zespole?
- Wprowadzenie 4 domen i rozpoznanie indywidualnych talentów w oparciu o 4 domeny
- 5 zasad przewodnich dla zespołów opartych o mocne strony
- Mapa zespołu: jak optymalnie wykorzystać różnorodność talentów w zespole w odniesieniu do celów / wyzwań zespołu – dyskusja w grupach
- Podsumowanie: nie ma wszechstronnych ludzi, ale są wszechstronne zespoły
MODUŁ 4: NAJLEPSZE W NAS
- Partnerstwa mocnych stron
- Komunikacja i relacje w oparciu o mocne strony
- Najlepsze w nas – jak możemy tworzyć środowisko w którym intencjonalnie wykorzystujemy nasze talenty i mocne strony, aby realizować cele, adresować potrzeby zespołu i osiągać oczekiwane wyniki - indywidualna refleksja + round table
- Action plan- Jak jako zespół wdrożymy wiedzę o talentach do codziennej pracy
MODUŁ 5: Test wiedzy
BLOK 2: WARSZTAT Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI AI
Moduł 1: Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji
- Definicje kluczowe AI, rodzaje Sztucznej Inteligencji, przykłady praktycznych zastosowań
Moduł 2: Zastosowania Sztucznej Inteligencji
- AI w życiu codziennym: asystenci głosowi, systemy rekomendacyjne, rozpoznawanie obrazów, analiza danych.
- AI w biznesie: automatyka, przetwarzanie języka naturalnego, prognozowanie.
Moduł 3: Przegląd narzędzi Sztucznej Inteligencji i ich zastosowanie w różnych branżach
- Przegląd narzędzi AI dla treści, grafiki, dźwięku i wideo.
- Wykorzystanie narzędzi AI do tworzenia konkretnych projektów.
Moduł 4: Jak skutecznie rozmawiać ze Sztuczną Inteligencją
- Zasady komunikacji z systemami AI.
- Rozumienie języka naturalnego przez AI.
- Praktyczne wskazówki dotyczące efektywnej interakcji z AI.
Moduł 5: Podsumowanie i sesja Q&A
- Omówienie kluczowych wniosków z szkolenia.
- Sesja pytań i odpowiedzi
Moduł 6: Test wiedzy
BLOK 3: PRODUKTYWNOŚĆ
Moduł 1: Efektywna praca
- Neuronauka priorytetów, czyli czemu mózg nie lubi wybierać?
- Jak priorytetyzować, wybierać i eliminować, by skupić się na tym, co da 80% rezultatów?
- Jak wdrożyć zasady esencjonalności na co dzień?
- Jak wprowadzić produktywne działania również do swojego życia prywatnego i złapać zdrową równowagę?
Moduł 2: Nawyk produktywności
- Neuronauka rozproszeń i jak nad nimi zapanować
- Jak wdrożyć pracę głęboką w praktyce?
- Jak stworzyć swój “chaoso-odporny” system?
- Jak wprowadzić nawyki i rutyny, które pomagają optymalizować swój czas?
- Jak wywołać kreatywność? Rola pustki w kalendarzu
Moduł 3: Test wiedzy
BLOK 4: ZARZĄDZANIE STRESEM
Moduł 1: Krąg stresu - jak działa i jak z nim walczyć
Moduł 2: Psychobiologia - wpływ stresu na nasze ciało
Moduł 3: 7 wskazówek na natychmiastowe zmniejszenie stresu
Moduł 4: Jak się stresujemy - fakty a historie
Moduł 5: Zmiana myślenia - protokół RTZ
Moduł 6: Nauka o mózgu i 3 triki, które możesz wykorzystać, aby się odprężyć
Moduł 7: Wywiad swobodny na temat przyswojonych podczas modułu wiadomości
BLOK 5: ASERTYWNOŚĆ
Moduł 1: Czym jest asertywność
- Czym jest, a czym nie jest asertywność
- Czym asertywność różni się od agresji
- Budowanie dobrego kontaktu ze sobą i innymi
Moduł 2: Filary asertywności
- Filary asertywności
- Autentyczne wyrażanie siebie w zgodzie ze sobą
- i innymi
Moduł 3: Umiejętne odmawianie innym
- Umiejętność odmowy i trwania w dialogu
- Techniki komunikacji asertywnej
Moduł 4: Debata na temat przyswojonych informacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 BLOK 1: Program rozwoju mocnych stron - Moduł 0: Otwarcie warsztatów | Prowadzący Beata Strzałka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 BLOK 1: Program rozwoju mocnych stron; Moduł 1: Wstęp do rozwoju w oparciu o mocne strony | Prowadzący Beata Strzałka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 PRZERWA | Prowadzący Beata Strzałka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 BLOK 1: Program rozwoju mocnych stron; Moduł 2: Zacznij od talentu, buduj mocne strony | Prowadzący Beata Strzałka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 PRZERWA | Prowadzący Beata Strzałka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 BLOK 1: Program rozwoju mocnych stron; Moduł 3: DNA zespołu | Prowadzący Beata Strzałka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 PRZERWA | Prowadzący Beata Strzałka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 BLOK 1: Program rozwoju mocnych stron; Moduł 4: Najlepsze w nas | Prowadzący Beata Strzałka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 BLOK 1: Program rozwoju mocnych stron; WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 BLOK 2: Warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI; Moduł 1: Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji | Prowadzący Mateusz Cisowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 BLOK 2: Warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI; Moduł 2: Zastosowania Sztucznej Inteligencji | Prowadzący Mateusz Cisowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 PRZERWA | Prowadzący Mateusz Cisowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 BLOK 2: Warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI; Moduł 3: Przegląd narzędzi Sztucznej Inteligencji i ich zastosowanie w różnych branżach | Prowadzący Mateusz Cisowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 PRZERWA | Prowadzący Mateusz Cisowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 BLOK 2: Warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI; Moduł 4: Jak skutecznie rozmawiać ze Sztuczną Inteligencją | Prowadzący Mateusz Cisowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 PRZERWA | Prowadzący Mateusz Cisowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 BLOK 2: Warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI; Podsumowanie i sesja Q&A | Prowadzący Mateusz Cisowski | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 BLOK 2: Warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI; WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 BLOK 3: PRODUKTYWNOŚĆ; Moduł 1: Efektywna praca | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 PRZERWA | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 BLOK 3: PRODUKTYWNOŚĆ; Moduł 2: Nawyk produktywności | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 BLOK 3: PRODUKTYWNOŚĆ; WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 BLOK 4: ZARZĄDZANIE STRESEM; Moduł 1: Krąg stresu - jak działa i jak z nim walczyć | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 BLOK 4: ZARZĄDZANIE STRESEM; Moduł 2: Psychobiologia - wpływ stresu na | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 PRZERWA | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 BLOK 4: ZARZĄDZANIE STRESEM; Moduł 3: 7 wskazówek na natychmiastowe zmniejszenie stresu | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 PRZERWA | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 BLOK 4: ZARZĄDZANIE STRESEM; Moduł 4: Jak się stresujemy - fakty a historie | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 BLOK 3: ZARZĄDZANIE STRESEM; Moduł 5: Zmiana myślenia - protokół RTZ | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 PRZERWA | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 BLOK 4: ZARZĄDZANIE STRESEM; Moduł 6: Nauka o mózgu i 3 triki, które możesz wykorzystać, aby się odprężyć | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 BLOK 4: ZARZĄDZANIE STRESEM; WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 BLOK 5: Moduł 1: Czym jest asertywność | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 PRZERWA | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 BLOK 5: Moduł 2: Filary asertywności | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 PRZERWA | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 BLOK 5: Moduł 3: Umiejętne odmawianie innym | Prowadzący Marta Pyrz | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 BLOK 5: WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Pyrz
W ciągu ostatnich 5 lat prowadziła szkolenia z obszaru rozwoju kompetencji przyszłości.
Beata Strzałka
W ciągu ostatnich 5 lat prowadziła szkolenia z obszaru rozwoju kompetencji przyszłości.
Mateusz Cisowski
Pracowałem również z takimi gigantami jak: Aon, Novartis, Recaro, Auchan czy InterCars.
Zbudowałem i sprzedałem software house In’saneLab. Odpowiadałem za transformację produktową, a następnie technologiczną dla Industry 4.0 w ramach ANT Solutions. Projektuję rozwiązania technologiczne w agencji marketingowej Harbingers.
Nie działam samodzielnie — otacza mnie grupa niesamowicie zdolnych i zaangażowanych ludzi, z którą dowozimy najtrudniejsze projekty.
W ciągu ostatnich 5 lat prowadził szkolenia z obszaru rozwoju kompetencji przyszłości.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1 godzina szkolenia to godzina zegarowa.
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe i dydaktyczne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu dofinansowania na wszystkie oferowane usługi.
- Realizujemy szkolenia również w formie zamkniętej, dla konkretnych organizacji, oddziałów firm, z możliwością dopasowania usługi do konkretnych potrzeb organizacji.
- Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Część zdalna warsztatów będzie prowadzona na platformie MS Teams. Uczestnik otrzyma link oraz niezbędne login i hasło do zalogowania się.
Wymagany jest dostęp do komputera lub laptopa z kamerą, mikrofonem i głośnikami, sieci wifi lub internetu przewodowego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe