Kurs UX Design z elementami UI | forma zdalna w czasie rzeczywistym z self-learning
Kurs UX Design z elementami UI | forma zdalna w czasie rzeczywistym z self-learning
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
DLA KOGO JEST TEN KURS?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób bez doświadczenia w projektowaniu UX. Wcześniejsze doświadczenie i wiedza z zakresu projektowania mogą być pomocne, lecz nie są konieczne do wzięcia udziału w kursie.
Dobrze, by osoba chcąca skorzystać ze szkolenia była chętna do zdobywania nowej wiedzy. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy masz już pewne doświadczenie w projektowaniu UI, kurs pozwoli Ci pogłębić wiedzę i umiejętności w obszarze UX, które są niezbędne na współczesnym rynku pracy. Zapisz się, jeśli: interesujesz się tworzeniem intuicyjnych i funkcjonalnych interfejsów, projektujesz UI i chcesz poszerzyć swoje kompetencje o UX, chcesz opanować procesy badawcze i testowanie z użytkownikami i rozwijać produkty w oparciu o badania i najnowsze trendy.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie osób bez doświadczenia w dziedzinie projektowaniaUser Experience do wejścia na tę ścieżkę rozwoju zawodowego. Ma ono wyposażyć
uczestników w znajomość podstaw metodologii i narzędzi niezbędnych do rozpoczęcia
pracy, dać kompleksowe zrozumienie zagadnień związanych z projektowaniem
doświadczeń użytkowników oraz zapoznać z możliwymi wyzwaniami tworzenia tzw. User
Experience.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pozna podstawy UX i UI | Kryteria weryfikacji pozna jak UX wpisuje się w strukturę firmy oraz jakie modele zarządzania są stosowane w procesie projektowym. To solidny fundament, który przygotuje Cię do dalszej nauki i praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się pozna podstawy badań | Kryteria weryfikacji nauczy się jak planować i przeprowadzać badania z użytkownikami, poznasz różne metody badawcze oraz dowie się, jak analizować zebrane dane. Zrozumie dlaczego badania są fundamentem skutecznego projektowania i jak ich wyniki wpływają na proces tworzenia produktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się pozna prototypowanie | Kryteria weryfikacji nauczy się jak tworzyć prototypy, które pozwalają na szybkie testowanie i iterowanie pomysłów. Pozna różne techniki prototypowania – od prostych szkiców po interaktywne makiety – oraz dowie się, jak wybrać odpowiednie narzędzia do realizacji swoich projektów. Moduł ten pomoże zrozumieć, jak prototypowanie przyczynia się do efektywnego tworzenia intuicyjnych i funkcjonalnych interfejsów użytkownika. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się pozna podstawy testowania | Kryteria weryfikacji nauczy się jak skutecznie planować i przeprowadzać testy, które dostarczą cennych danych do poprawy interfejsów użytkownika. Pozna różne podejścia do testowania, w tym metody analityczne oraz narzędzia, które wspierają proces zbierania i analizy danych. Moduł ten pozwoli zrozumieć, jak testowanie wpływa na jakość i efektywność produktów cyfrowych oraz jak wyniki testów można wykorzystać do wprowadzania usprawnień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się pozna projektowanie z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji nauczy się, jak AI może wspierać twórcze procesy, automatyzować zadania oraz dostarczać wartościowe dane, które pomogą w tworzeniu bardziej spersonalizowanych i intuicyjnych interfejsów. Dowie się, jak zintegrować narzędzia AI w codziennej pracy projektanta oraz jakie są najlepsze praktyki w tym obszarze. Moduł ten pozwoli na odkrycie nowoczesnych możliwości, jakie niesie ze sobą AI, oraz na ich zastosowanie w praktyce projektowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się pozna budowanie portfolio i rekrutacja | Kryteria weryfikacji nauczy się jak zbudować profesjonalne portfolio, które wyróżni na tle konkurencji, oraz jak skutecznie zaprezentować swoje umiejętności i doświadczenie. Moduł ten obejmuje również przygotowanie do procesu rekrutacji – od przygotowania do rozmów kwalifikacyjnych, po zrozumienie, czego oczekują pracodawcy w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom zwiększy swoje szanse na zdobycie wymarzonej pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduły szkoleniowe
Poniżej znajduje się lista bloków szkoleniowych, które zostaną zrealizowane podczas
poszczególnych edycji kursu „UX Designer” w Akademii infoShare. W przypadku każdej z
grup szkoleniowych program będzie dostosowywany do poziomu zaawansowania grupy,
także w trakcie trwania szkolenia.
1. Wstęp do UX
Wprowadzenie do tematyki UX i jego miejsca w organizacji. Poznanie modeli zarządzania w
procesie projektowym. Kursanci dowiedzą się Jak pracuje się jako UX Designer oraz jakie są
role w dziedzinie UX.
2. Badania
Pokazanie roli badań i badacza w procesach projektowania produktów i usług. Zapoznanie
uczestników z wachlarzem różnych rodzajów badań jakościowych i ilościowych. Pokazanie,
jak dobiera się badania w zależności od etapu tworzenia produktu.
3. Prototypowanie
Poznanie procesu budowy prototypu. Kursanci dowiedzą się, jak krok po kroku wygląda
praca nad tworzeniem prototypu. Dodatkowo poznają odpowiednie narzędzia i techniki,
które pozwolą im odwzorować gotową aplikację.
4. Testowanie
Określanie zasad testowania i jego dobre praktyki. Kursanci dowiedzą się, jakie są rodzaje
testów, jak wybrać właściwy rodzaj testów oraz jakich narzędzi mogą użyć do testowania
prototypu.
5. Projektowanie z wykorzystaniem AI i budowanie portfolio
Poznanie podstaw sztucznej inteligencji (AI) i jej zastosowania w projektowaniu UX/UI.
Pokazanie jak AI wpływa na przyszłość projektowania i roli projektantów UX/UI. Również na
tym etapie kursanci będą mieli możliwość poznania wskazówek, jak zbudować swoje
portfolio i przygotować się do pierwszej rozmowy rekrutacyjnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 199,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,81 PLN
- Koszt osobogodziny brutto99,97 PLN
- Koszt osobogodziny netto81,28 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały przekazywane kursantom podczas zajęć są udostępniane w formie linków do źródeł, przed rozpoczęciem zajęć dostają materiały na dedykowanej platformie dydaktycznej. Przed pierwszymi zajęciami uczestnicy otrzymują prework, są to materiały do samodzielnej nauki przygotowujące do kursu.
Trenerzy udostępniają autorskie materiały w formie linków do źródeł.
Warunki uczestnictwa
CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE?
-
wysokiej motywacji
-
otwartej głowy
-
podstawowej znajomości języka angielskiego
Wymagania techniczne i sprzętowe
Twój system operacyjny to:
- Ubuntu 20.04 lub wyższy
- macOS 11.7.10 Big Sur lub nowszy
- Windows 8.1 lub wyższy
Masz dobre i stabilne łącze internetowe – minimum 3Mb/ s download i 3 Mb/ s upload. Jeżeli nie
masz pewności, sprawdź szybkość swojego łącza na https:// www.speedtest.pl/.
Posiadasz słuchawki lub mikrofon, który zbiera tylko głos mówiącego, bez dźwięków z
głośników i kamerkę. Jeżeli nie masz słuchawek lub mikrofonu, podczas zajęć skorzystaj
z opcji wyciszenia, jeśli w danym momencie nic nie mówisz.
Jeśli masz taką możliwość - przyda Ci się dodatkowy monitor (może też być telewizor
podłączony do komputera). Tak będzie Ci łatwiej pracować z narzędziami oraz aktywnie
uczestniczyć w zajęciach, bez konieczności przełączania widoków.
Informacje dodatkowe
- Warsztaty prowadzone są przez doświadczonego trenera
- Niezbędne licencje na oprogramowanie w trakcie kursu
- Wsparcie techniczne
- Zajęcia będą realizowane przy użyciu platformy Zoom, komunikacja będzie odbywała się za pomocą Slack
- uczestnik otrzyma link umożliwiający uczestnictwo podczas zajęć, który będzie ważny od godziny rozpoczęcia przez cały czas trwania danych zajęć
- Po zakończeniu kursu wystawiamy zaświadczenie o uczestnictwie w kursie
Trener wpisany jako osoba prowadząca usługę jest Opiekunem merytorycznym kursu.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój;
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe:
- własny laptopa z systemem operacyjnym Windows 10 /11 lub/ MacOS 11.7.10 Big Sur /lub wyższy, Linux
optymalna konfiguracja sprzętowa: procesor i5+ lub podobny, 8GB+ pamięci RAM, zalecany dysk SSD -
konieczność posiadania kamerki, mikrofonu, słuchawek i internetu
-
opcjonalnie dodatkowy monitor