Sztuka mówienia NIE
Sztuka mówienia NIE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy na różnych poziomach organizacyjnych, którzy mają trudności z odmawianiem dodatkowych zadań, co negatywnie wpływa na ich wydajność oraz zarządzanie czasem.
- Liderzy i menedżerowie, którzy chcą lepiej zarządzać swoimi zasobami, wyznaczać priorytety i stawiać granice w relacjach zawodowych.
- Osoby prywatne, które mają trudności z mówieniem "nie" w relacjach osobistych, co skutkuje poczuciem przeciążenia, stresu oraz frustracji.
- Osoby pracujące w zawodach wymagających częstej interakcji z klientami (np. sprzedaż, obsługa klienta).
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji24-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nauczenie uczestników, jak skutecznie i asertywnie odmawiać w różnych sytuacjach, zarówno zawodowych, jak i osobistych. Uczestnicy zdobędą umiejętność wyrażania własnych granic, oczekiwań i potrzeb w sposób stanowczy, ale jednocześnie nieagresywny. Szkolenie pozwoli na zrozumienie, jak ważna jest asertywność dla budowania zdrowych relacji, zarządzania czasem oraz zwiększania poczucia własnej wartości i pewności siebie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje sytuacje, w których należy powiedzieć „nie” | Kryteria weryfikacji Używa technik asertywnej komunikacji (jasne komunikaty, szacunek do rozmówcy, wyrażanie potrzeb); | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Wykazuje postawę asertywną | Kryteria weryfikacji Potrafi odmówić, nie eskalując konfliktu i jednocześnie pozostając wiernym swoim potrzebom i priorytetom. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Radzi sobie z negatywną reakcją na odmowę | Kryteria weryfikacji Radzi sobie z obawami przed odrzuceniem lub konfliktem w wyniku mówienia „nie”, co pozwoli mu z większą pewnością siebie podejmować trudne decyzje | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Buduje granice i lepiej zarządza czasem dzięki umiejętności odmawiania | Kryteria weryfikacji Potrafi odmawiać wykonania zadań lub próśb, które nie są zgodne z jego priorytetami lub możliwościami czasowymi.wypracowuje osobisty plan działania, który pozwala mu lepiej zarządzać swoim czasem i stawiać granice. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM:
Lp. |
Nazwa zajęć edukacyjnych
|
Wymiar godzin zajęć edukacyjnych |
1. |
Dlaczego trudno jest mówić „nie”? |
12 |
2. |
Typy postaw nieasertywnych |
|
3. |
Sytuacje konfliktowe |
|
4. |
Techniki komunikacyjne - jak wyrażać swoje potrzeby |
|
5. |
Asertywna odmowa i stawianie granic |
|
6. |
Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej |
|
RAZEM: |
12 |
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestnika, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
- brak.
Liczba godzin usługi obejmuje godziny lekcyjne, natomiast harmonogram uwzględnia godziny zegarowe obejmujące 45 minut (godzina lekcyjna) + 15 minut (przerwa); przerwy między zajęciami są ustalane elastycznie i podlegają sumowaniu
WARUNKI ORGANIZACYJNE:
Maksymalna liczba osób w grupie: 20
Liczba stanowisk przydzielona na jedną grupę: 20
Wyposażenie sali szkoleniowej:
Sala szkoleniowa wyposażona jest w liczbę stanowisk umożliwiających swobodne przyswajanie wiedzy przez uczestników. Sala jest klimatyzowana z dostępem do Wi-Fi. Do dyspozycji kursanta pozostają odpowiednie warunki sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Warsztaty asertywności | Prowadzący Barbara Ogrodniczak | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Warsztaty asertywności | Prowadzący Barbara Ogrodniczak | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto191,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto191,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Ogrodniczak
(usprawniające organizację). Wspiera firmy w poszukiwaniu rozwiązań w sytuacjach, kiedy doświadczyły “zastoju” - sposobu organizacji, współpracy ludzi tworzących organizację, procesowego. Pomaga dokonać analizy sytuacji, zaprojektować działania zmierzające w pożądanym kierunku i wyznaczyć lub nawet postawić pierwsze kroki. Jest matketingowcem z doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu z ponad 12letnim doświadczeniem. Wierzy w ludzi, ich potencjał oraz możliwości, dlatego wspiera w rozwoju organizacje i pomaga stawiać kroki w stronę przyszłości, do której dążą.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dostępne są dla uczestników na czas trwania szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi