Komunikacja i współpraca w zespole (Małopolski Pociąg do Kariery)
Możliwość dofinansowania
Komunikacja i współpraca w zespole (Małopolski Pociąg do Kariery)
Numer usługi 2024/10/01/137673/2338596
1 440,00 PLN
brutto
1 440,00 PLNnetto
90,00 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do pracowników i menedżerów firm.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do efektywnego komunikowania się z innymi, budowanie lepszej współpracy w zespołach oraz rozwija kompetencje związane z rozwiązywaniem konfliktów w zespole.Szkolenie skierowane do pracowników i menedżerów firm.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posiada wiedzę z zakresu zasad skutecznej komunikacji i współpracy zespołowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po udziale w szkoleniu: • zna zasady dotyczące skutecznej komunikacji, • zna style komunikacyjne, • wie, czym charakteryzują się asertywne zachowania, • wie jakie są techniki asertywnej komunikacji, • zna zasady dotyczące udzielania informacji zwrotnej, • rozpoznaje bariery komunikacyjne i zna zasady ich pokonywania, • zna kluczowe czynniki budowania zaufania w zespole, • rozpoznaje typy konfliktów w zespole, • zna strategie rozwiązywania konfliktów oraz techniki mediacji i negocjacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik posiada umiejętności związane ze skuteczną komunikacją i współpracą w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po udziale w szkoleniu: • potrafi wskazać swoje zasoby w kontekście komunikacji i współpracy w zespole, • potrafi identyfikować mocne strony i obszary do rozwoju- własne oraz zespołu, • potrafi asertywnie komunikować się z innymi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwinie swoje kompetencje społeczne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po udziale w szkoleniu: • potrafi efektywnie współpracować i komunikować się z innymi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak - Dokument zawiera opis efektów uczenia.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak - Walidacja zostanie przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane wcześniej kryteria weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak - Walidację przeprowadza osoba, która nie prowadziła zajęć.
Program
Program
Moduł 1: Co sprawia, że czujemy się razem dobrze?
- Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się pozytywnych relacji międzyludzkich
- Pozytywne nastawienie jako klucz do sukcesu
- Sposoby budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji
Moduł 2: Wprowadzenie do Komunikacji w Zespole
- Definicja i rodzaje komunikacji
- Rola komunikacji w zespole: efektywna wymiana informacji
- Bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania
Moduł 3: Style Komunikacji
- Omówienie stylów komunikacji (agresywny, pasywny, asertywny, manipulacyjny)
- Rozpoznawanie stylów komunikacyjnych- przykłady
- Jak dostosować komunikację do różnych stylów pracy.
Moduł 4: Asertywność i aktywne słuchanie
- Definicja asertywności i jej znaczenie w pracy zespołowej
- Techniki asertywnej komunikacji
- Rola aktywnego słuchania w budowaniu relacji
Moduł 5: Współpraca i Budowanie Zaufania w Zespole
- Elementy skutecznej współpracy zespołowej
- Budowanie zaufania w zespole – kluczowe czynniki
- Rola otwartej komunikacji i transparentności
Moduł 6: Rozwiązywanie Konfliktów i Mediacje
- Czym jest „konflikt”
- Typy konfliktów i ich źródła w zespole
- Strategie rozwiązywania konfliktów (np. unikanie, współpraca, kompromis)
- Techniki mediacji i negocjacji
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Anna Szczepanek
Anna Szczepanek- Certyfikowany trener biznesu, coach i doradca biznesowy. Na swoim koncie ma ponad 7000 godzin pracy doradczej, szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy coachingowej.
Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie biznesowym z zakresu sprzedaży i obsługi klienta,
zarządzania pracownikami oraz wyzwalania potencjału pracowniczego. Skutecznie prowokuje do odkrywania i rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem.
• Na jej koncie jest ponad 7000 godzin pracy szkoleniowej, doradczej i superwizyjnej oraz ponad 3000
godzin coachingu indywidualnego
• Prowadzi szkolenia:
-sprzedażowe
-menedżerskie
-umiejętności osobistych (m.in. „Współpraca w zespole”; „Efektywność osobista”,; „Komunikacja
interpersonalna”)
• Doradza m.in. w zakresie sprzedaży, zarządzania pracownikami i wyzwalania potencjału
pracowniczego (optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów)
• Prowadzi Assessment i Development Center pod kątem selekcji i doboru oraz awansu pracowników
• Projektuje autorskie programy szkoleniowe
Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie biznesowym z zakresu sprzedaży i obsługi klienta,
zarządzania pracownikami oraz wyzwalania potencjału pracowniczego. Skutecznie prowokuje do odkrywania i rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem.
• Na jej koncie jest ponad 7000 godzin pracy szkoleniowej, doradczej i superwizyjnej oraz ponad 3000
godzin coachingu indywidualnego
• Prowadzi szkolenia:
-sprzedażowe
-menedżerskie
-umiejętności osobistych (m.in. „Współpraca w zespole”; „Efektywność osobista”,; „Komunikacja
interpersonalna”)
• Doradza m.in. w zakresie sprzedaży, zarządzania pracownikami i wyzwalania potencjału
pracowniczego (optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów)
• Prowadzi Assessment i Development Center pod kątem selekcji i doboru oraz awansu pracowników
• Projektuje autorskie programy szkoleniowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne opracowane przez prowadzącego szkolenie.
Informacje dodatkowe
Terminy szkoleń zostaną ustalone wspólnie po zebraniu się grupy i skonsultowaniu potrzeb poszczególnych uczestników. Harmonogram zostanie umieszczony co najmniej 5 dni przed ropoczęciem szkolenia.
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby spoza projektu. Prosimy o kontakt w sprawie szczegółów.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
pl. gen. Władysława Sikorskiego 2
31-115 Kraków
woj. małopolskie
Kontakt
Kontakt
Fundacja Proaktywni
E-mail
poczta@fundacjaproaktywni.pl
Telefon
(+48) 14 3000 451