Akademia HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Akademia HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane:
- menedżerom i kierownikom, zarządzającym zespołami i projektami
- specjalistom IT, odpowiedzialnym za wdrażanie i zarządzanie systemami technologicznymi
- specjalistom HR, chcącym wykorzystać technologie do poprawy procesów HR
- konsultantów i doradców technologicznych
- pracownikom administracji odpowiedzialnym za wsparcie operacyjne, a także przedsiębiorcom i właścicielom małych firm dążącym do zwiększenia efektywności operacyjnej poprzez nowoczesne technologie.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Akademia HR - Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy" przygotowuje uczestników do efektywnego wykorzystania nowoczesnych technologii w zarządzaniu personelem, poprzez zarządzanie narzędziami, systemami i technologiami wspierającymi codzienne operacje oraz poprawę komunikacji i współpracy w zespołach, dzięki nowoczesnym narzędziom komunikacyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie zarządzania procesami technologicznego wsparcia pracy | Kryteria weryfikacji • identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowniów do pracy wspieranej różnymi formami/rozwiązaniami technologicznymi• omawia korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparci w swojej organizacji • definiuje czym jest technologiczne wsparcie pracy i jakie ma znaczenie dla współczesnych organizacji • charakteryzuje najczęściej stosowanenarzędzia, takie jak systemy CRM, ERP, HRMS, narzędzia do zarządzania projektami (Asana, Trello), platformy komunikacyjne (Slack, Microsoft Teams), systemy rekrutacyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik zarządza procesami technologicznego wsparcia pracy | Kryteria weryfikacji • przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej/wirtualnej rzeczywistości• wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy • buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
1. Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy
- Czym jest technologiczne wsparcie pracy i jakie ma znaczenie dla współczesnych organizacji
- Ewolucja technologii w miejscu pracy. Krótka historia i przyszłość technologii w kontekście pracy
2. Wybór odpowiednich technologii
- Kryteria wyboru technologii w zależności od potrzeb organizacji
- Omówienie najczęściej stosowanych narzędzi, takich jak systemy CRM, ERP, HRMS, narzędzia do zarządzania projektami (Asana, Trello), platformy komunikacyjne (Slack, Microsoft Teams), systemy rekrutacyjne
3. Wdrażanie technologii w organizacji
- Kluczowe kroki w planowaniu wdrożenia nowej technologii, w tym analiza potrzeb, budżetowanie, harmonogramowanie
- Proces wdrożenia technologii, w tym testowanie, szkolenie pracowników, integracja z istniejącymi systemami
- Analiza przykładowych procesów, w których można wykorzystać technologie: rekrutacja, onboarding, szkolenia, i inne
4. Zarządzanie zmianą i adaptacja
- Strategie zarządzania zmianą, które pomagają pracownikom przystosować się do nowych technologii
- Tworzenie programów szkoleniowych i wsparcia dla użytkowników końcowych, aby zapewnić płynne przejście
5. Optymalizacja i monitorowanie technologii
- Metody monitorowania i analizy wydajności technologii w organizacji
- Techniki ciągłego doskonalenia i optymalizacji procesów z wykorzystaniem technologii
6. Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami
- Najlepsze praktyki w zakresie zabezpieczania danych i ochrony przed cyberzagrożeniami.
- Przegląd regulacji dotyczących ochrony danych osobowych i zgodności z przepisami (np. RODO, HIPAA)
7. Przyszłość technologii w miejscu pracy
- Omówienie najnowszych trendów i innowacji technologicznych, które mogą wpłynąć na sposób pracy w przyszłości
- Analiza technologii takich jak AI, IoT, blockchain i ich potencjalne zastosowania w miejscu pracy
Szkolenie będzie miało charakter warsztatów praktycznych w których uczestnicy będą mieli okazję pracować nad rzeczywistymi case studies i projektami, co umożliwi praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji menedżera HR: Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy.
INFORMACJE DODATKOWE
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 9 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu swobodnego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę w formie zdalnej, po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
W harmonogramie został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Wybór odpowiednich technologii- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Wdrażanie technologii w organizacji- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Zarządzanie zmianą i adaptacja- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Optymalizacja i monitorowanie technologii- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Przyszłość technologii w miejscu pracy- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Katarzyna Ferenc-Goniacz | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto122,22 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Ferenc-Goniacz
Absolwentka Uniwersytetu ekonomicznego we Wrocławiu, z tytułem Magistra studiów w języku angielskim, jak również tytułów licencjata z ekonomii i filologii angielskiej. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i podatków.
Prywatnie pasjonatka rowerowych podroży i mama dwójki dzieci. Wierzy w dewizę ciągłego uczenia się i doskonalenia swoich umiejętności. Szuka usprawnień oraz nowych rozwiązań i wyzwań, nie tylko w codziennym życiu zawodowym, ale i prywatnym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |