Social Media Manager- Marketing - jak skutecznie budować markę osobistą i promować swoją firmę
Social Media Manager- Marketing - jak skutecznie budować markę osobistą i promować swoją firmę
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy i właściciele z sektora marketingu i handlu, związane ze sprzedażą towarów i usług B2B; osoby, które samodzielnie chcą poszerzyć swoje kwalifikacje o elementy budowania relacji z klientami biznesowymi; zawodowo są związane z prowadzeniem sprzedaży aktywnej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji02-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podniesienie umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania profilem strategiąmarketingu internetowego firmy w tym firmy w social media. Uczestnik pozna metody
opracowywania skutecznych strategii marketingu internetowego, w social mediach,
dzięki którym wyróżni się na tle konkurencji, co przełoży się na zwiększenie ilości
odbiorców Kursant pozna sposoby na zdobywanie nowych obserwujących oraz na
wzbogacenie działań promocyjnych poprzez wykorzystanie nowoczesnych technik i
zasad reklamy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Samodzielnie sporządza analizę wybranego segmentu rynku, przygotowuje plan sprzedaży, redaguje ofertę i określa sposób jej prezentacji. Zna zasady i techniki reklam w social media oraz ich zastosowania w firmie; Opisuje różnice w social mediach Uczestnik zna zasady budowania relacji z klientami i przyciągania nowych klientów oraz potrafi usprawnić proces komunikacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych; Wskazuje zakres wykorzystania content marketingu w social mediach Potrafi określić cele i budżet reklamowy; Posiada wiedzę z zakresu tworzenia i budowania marki i wizerunku własnej firmy; Potrafi identyfikować profil klienta oraz grupy docelowej Posługuje się wiedzą dotyczącą pojęcia marki - posługuje się wiedzą dotyczącą poziomów na jakich funkcjonuje marka Posługuje się wiedzą dotyczącą pojęcia wartości dodanej i użyteczności w budowaniu marki Posługuje się wiedzą dotyczącą aspektów budowania marki produktu lub usługi | Kryteria weryfikacji Walidacja na początku usługi w formie PRE-TEST-uNa koniec usługi w pormie POST-TEST-u | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
- WPROWADZENIE DO MARKETINGU INTERNETOWEGO - NARZĘDZIA KOMUNIKACJI W INTERNECIE
- Marka i jej rodzaje oraz znaczenie w rozwoju przedsiębiorstwa
- Strategia i narzędzia marketingu internetowego
- Marketing narracyjny w procesie budowania marki osobistej, usługi, produktu
- Strategia i narzędzia marketingu internetowego
- Narzędzia marketingu B2B i B2C wspierające budowanie relacji i lojalności z obecnymi oraz potencjalnymi klientami
- Rodzaje social media
- Budowa strategii social media
2. FACEBOOK
- Facebook - dlaczego warto? Skuteczne promowanie lokalnej marki – case studies
- Jak poprawnie powinna wyglądać Twoja strona firmowa na FanPage – jej niezbędne elementy
- Facebookowe Błędy – najczęściej powtarzane i popełniane błędy w reklamie
- Ruch organiczny i płatny – podział działań na Facebook’u
- Kim jest Twój klient? Określenie profilu klienta oraz grupy docelowej – praktyczne ćwiczenie
- 50 pomysłów na posty, które angażują fanów – gotowe rozwiązania dla uczestników szkolenia
- Ustal CEL i stwórz harmonogram działania – strategia reklamowa
- Tworzenie strony – FanPage – zajęcia praktyczne, uzupełnienie najważniejszych danych, zdjęcia profilowego oraz zdjęcia w tle
3. INSTAGRAM
- Dlaczego warto być na Instagramie?
- Jak działać na tym medium społecznościowym, jak się komunikować, ile dodawać postów, jakie formy postów zastosować do zwiększenia zaangażowania odbiorcy
- Warsztaty Instagram marketing – stories
- Tworzenie relacji na Instagramie
- Historia relacji i dane liczbowe
- Narzędzia do tworzenia relacji na Instagramie
- Nauka obsługi ww. narzędzi
- Wiedza o hasztagach – kiedy używać, czym one są, jak je kategoryzować
- O czym pisać na Instagramie?
4. REKLAMY W SOCIAL MEDIA - wdrażanie strategii marketingu internetowego
- Pozyskiwanie leadów sprzedażowych - po co to robimy?
- Content marketing w social mediach
- Narzędzia social sellingu
- Budowa person sprzedażowych
- Social Selling w praktyce
- Ruch płatny na Facebook’u oraz Instagramie – czy warto tworzyć reklamy?
- Zaznajomienie z Menedżerem Reklam – system wgranym na Facebook’u do tworzenia reklam
- Tworzenie krok po kroku swojego konta reklamowego – zajęcia praktyczne
- Cel Reklamowe – czym są cele i co każdy oznacza i kiedy który wykorzystać
- Budżet – jaki wybrać, dzienny czy całkowity, czym się różnią?
- Rodzaje kreacji marketingowych – który się kiedy opłaca?
- Umiejscowienie reklamy – kiedy automatyczne a kiedy ręczne?
- Wskaźniki reklam – jak je czytać?
- Geolokalizacja
- Grupa docelowa – targetowanie rozszerzone
- System IOS – dlaczego jeżeli kierujemy ruch na osoby z tym systemem, nasze wyniki mogą być słabsze?
- Grupa remarketingowa – jej tworzenie i wyjaśnienie czym jest, źródła jej pochodzenia
- Grupa zimna – look a like
- Tworzenie DarkPosta
5. PROGRAMY GRAFICZNE I APLIKACJE
- Zapoznanie z narzędziem Canva i podstawy przygotowania angażującej grafiki
- Nauka tworzenia zdjęcia w tle
- Nauka tworzenia zdjęcia w tle relacji wyróżnionych na Instagramie
- Zapoznanie się z aplikacjami, które mogą poprawić, ulepszyć wygląd kont Social Media oraz komunikację z Klientem
6. KREACJE MARKETINGOWE
- Wdrażanie strategii marketingu internetowego - tworzenie materiałów audio i video na potrzeby marketingu – dlaczego to jest ważne?
- Dlaczego to wizualizacja jest najważniejsza w reklamie?
- Dlaczego warto postawić na video w reklamie?
- Jakie rozmiary grafik tworzyć do postów reklamowych?
- Jakie kreacje reklamowe działają i dlaczego? Na co zwracać uwagę?
7. COPYWRITING
Jak pisać skuteczne posty? – tricki copywritingowe
- Jak zwracać się do naszego odbiorcy?
- Skuteczne formy postów
8. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM / PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY USŁUGI
- Jak pisać z Klientką? Skuteczna rozmowa pisemna
- Badanie potrzeb Klienta
- Budowanie autentyczności i zaufania
- Tworzenie relacji długofalowej – jak skutecznie crossować swoje produkty i sprzedawać ich kilka jednemu Klientowi?
- Psychologiczny profil Klienta
Usługa trwa 30 godzin dydaktycznych [1godzina dydaktyczna=45minut].
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto190,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto190,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Olga Kowalczyk
Olga Kowalczyk
Olga Kowalczyk- pedagog, Social media manager oraz specjalista od Video marketingu. . Absolwentka Akademii pedagogiki specjalnej w Warszawie, Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia o kierunku- Trychologia, Prywatnej Szkoły w Warszawie - Social Media Manager. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach oraz kongresach. Pomaga przedsiębiorcom rozwijać swoje firmy poprzez nowoczesne Social media, a tym samym wznieść je na wyższy poziom.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik w dniu rozpoczęcia szkolenia otrzyma materiały do szkolenia.
Zgodnie z zakresem tematycznym usługi uczestnik będzie posiadał:
- dostęp do literatury fachowej ( skrypty, strony internetowe)
Informacje dodatkowe
Szkolenie składa się z zajęć teoretycznych i praktycznych.
Każdy uczestnik otrzyma skrypt z materiałami szkolenia w formie papierowej oraz elektronicznej do pobrania na platformie na , której będą odbywać się zajęcia online.
Adres realizacji usługi - forma zdalna - Broniewskiego 6c/7 15-730 Białystok
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik musi dysponować:
- wbudowne lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki
- wbudownay lub zewnętrzny mikrofon
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura
- mysz lub wbudowany touchpadlink operatorow
Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk +
obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps,
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) - 2-5 Mbps, Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps. Uaktualniona
wersja przeglądarki internetowej.