Zarządzanie małym zespołem. Jak zarządzać a nie rządzić.
Zarządzanie małym zespołem. Jak zarządzać a nie rządzić.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do sprzedawców oraz kierowników punktów handlowych firmy WAR. Celem grupy docelowej są osoby, które pragną nie tylko pełnić rolę przełożonego, ale także budować autorytet w sposób nieformalny, motywować pracowników, rozwiązywać konflikty oraz skutecznie delegować zadania. Szkolenie dedykowane jest osobom chcącym podnieść swoje kompetencje w zakresie nowoczesnego zarządzania.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji13-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnego zarządzania zespołem poprzez rozwój umiejętności przywódczych, budowanie autorytetu, rozwiązywanie konfliktów oraz motywowanie pracowników w praktyce. Uczestnicy nauczą się skutecznie delegować zadania, wyznaczać cele, udzielać informacji zwrotnej oraz motywować zarówno siebie, jak i zespół, do lepszej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Znajomość różnych stylów przywództwa i ich wpływu na zespół. Zrozumienie roli autorytetu w skutecznym zarządzaniu. Wiedza o metodach rozwiązywania konfliktów w zespole. Zasady motywowania pracowników w zależności od ich cech i temperamentu. Zrozumienie technik automotywacji i zarządzania stresem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potrafi wyjaśnić różne style przywództwa - rozumie rolę autorytetu w zarządzaniu zespołem - potrafi rozwiązywać konflikty w zespole - potrafi motywować pracowników przy użyciu różnych metod - umie efektywnie zarządzać swoim czasem i ustalać priorytety | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Skuteczne delegowanie zadań różnym typom pracowników. Efektywne rozwiązywanie konfliktów w zespole. Motywowanie pracowników przy użyciu materialnych i niematerialnych bodźców. Prowadzenie konstruktywnej rozmowy oceniającej i motywacyjnej. Skuteczne zarządzanie czasem i priorytetami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik: - skutecznie deleguje zadania odpowiednie do poziomu pracowników - potrafi rozwiązywać konflikty w sposób efektywny i konstruktywny - potrafi prowadzić motywujące rozmowy z pracownikami - stosuje odpowiednie techniki motywacyjne - zarządza czasem efektywnie w swojej roli menedżera | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Budowanie autorytetu w zespole w sposób naturalny, nieformalny. Skuteczna komunikacja z pracownikami na różnych poziomach zaangażowania. Rozwijanie pozytywnych relacji z pracownikami poprzez wsparcie i motywowanie. Zarządzanie zespołem w sposób efektywny, minimalizując konflikty. Asertywne i empatyczne reagowanie w sytuacjach stresowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- zdobył autorytet w zespole w sposób naturalny - potrafi komunikować się efektywnie na różnych poziomach organizacji - umie motywować pracowników, rozwijając pozytywne relacje - potrafi zminimalizować konflikty w zespole - reaguje asertywnie i empatycznie w sytuacjach stresowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywództwo i motywowanie
Lider – najważniejszy element zespołu. Jaki powinien być i co powinien robić, by jak najlepiej motywować?
Autorytet jako nieodłączny element skutecznego przywództwa. Metody zdobywania autorytetu.
Style przywództwa – klasyfikacja. Mój styl zarządzania i motywowania podwładnych.
Rozwiązywanie przez lidera konfliktów w zespole.
Motywowanie pracowników w praktyce
Motywacja jako czynnik różnicujący pracowników: skąd entuzjazm i zaangażowanie u jednych, a bierność u innych?
Typy pracowników w odniesieniu do ich poziomu kompetencji oraz sumienności i motywacji do pracy.
Wpływ osobowości i temperamentu pracownika na to, jakie zadanie najlepiej wykona – dlaczego każdy szef musi mieć w sobie coś z psychologa?
Planowanie pracy zespołu i delegowanie podwładnemu zadań projekcie. Zasady właściwego delegowania różnym typom pracowników.
Motywowanie ludzi do działania. Przegląd materialnych i niematerialnych bodźców motywujących.
Przejrzystość decyzji o karach i nagrodach – jak zachować twarz sprawiedliwego szefa.
Ocenianie i przekazywanie informacji o jakości wykonanej pracy – sztuka udzielania informacji zwrotnej.
Automotywacja, czyli jak kształtować zachowanie samego siebie
Motywowanie siebie – czyli dlaczego bycie skutecznym liderem musimy zacząć od własnej osoby.
Podejmowanie wyzwań i pokonywanie własnych ograniczeń jako klucz do zbudowania charyzmy i autorytetu.
Styl życia zwycięzcy – od zwyczajów żywieniowych do podejścia do innych ludzi (bezpośrednia komunikacja, asertywność, stawianie na swoim).
Zarządzanie czasem i priorytetami. Umiejętność wyboru tego, co naprawdę ważne.
Motywowanie się do realizacji zaplanowanych rzeczy – podstawowe zasady nagradzania samego siebie.
Kontrola stresu w trudnych sytuacjach i praktyczne wykorzystanie adrenaliny.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 305,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 305,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto163,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto163,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzmają materiały szkoleniowe zgodne z opisem zagadnień omawianych podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia zostanie przeprowadzony test z wiedzy teoretycznej na początku i końcu szkolenia.