Kurs: Likwidacja barier komunikacyjnych w relacjach zawodowych w oparciu o współdziałanie i rozwiązywanie konfliktów
Kurs: Likwidacja barier komunikacyjnych w relacjach zawodowych w oparciu o współdziałanie i rozwiązywanie konfliktów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy usług, pracownicy fizyczni i właściciele przedsiębiorstw, którzy są aktywni zawodowo oraz wykonują swoje zadania stanowiskowe, opierając się na pracy zespołowej oraz komunikacji.
Nie jest wymagane posiadanie doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pn. "Kurs: Likwidacja barier komunikacyjnych w relacjach zawodowych w oparciu o współdziałanie i rozwiązywanie konfliktów" przygotowuje do samodzielnego i profesjonalnego komunikowania się w zespole pracowniczym i w środowisku międzykulturowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje narzędzia komunikacyjne | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje komunikacje interpersonalną oraz werbalną i niewerbalną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa skierowana jest do pracowników usług, pracowników fizycznych i właścicieli przedsiębiorstw, którzy są aktywni zawodowo oraz wykonują swoje zadania stanowiskowe, opierając się na pracy zespołowej oraz komunikacji.
Komunikacja i asertywność
- Wprowadzenie. Test - przed
- Komunikacja jedno i dwukierunkowa
- Narzędzia komunikacyjne
- komunikacja interpersonalna (usprawnienie komunikacji w zespole)
- Komunikacja niewerbalna
- Przekazywanie informacji
- Komunikacja - słuchanie siebie nawzajem
- Definicja i prawa asertywności
- Techniki asertywnych zachowań
- Ćwiczenia
- Podsumowanie
Współdziałanie w firmie i zespole
- Systemowe podejście do uzyskiwania satysfakcji Klienta: Klient Zewnętrzny - Klient Wewnętrzny w Organizacji
- Współpraca. Etapy rozwoju zespołu- - praca zespołowa
- Spójność grupy
- Umiejętność rozwiązywania problemów jako atut pracującego zespołu
- Biznes jak sport-diagnoza jakości współpracy w firmie
- Przedefiniowanie celów SMART praca na celu
- Współpraca z ludźmi o różnych typach osobowości
- Rozwój personelu- sukces zespołu
- Podsumowanie
Efektywność i produktywność własna
- Trudności w organizowaniu własnego czasu - radzenie sobie ze złodziejami czasu
- Ustal swoje cele"
- Ustalanie celów i priorytetów
- Zasady zarządzania czasem - narzędzia pomocne w zarządzaniu czasem.
- Asertywność w zarządzaniu czasem - zwiększenie efektywności
- Rozwiązywanie konfliktów – m.in. aspekt pracownik cudzoziemiec
- Rozwiązywanie konfliktów - m.in. aspekt wiedzy i doświadczenia pracowników
- Konteksty kulturowe
- Błędy i bariery komunikacyjne - rozpoznanie barier
- Umiejętności zadawania pytań i słuchania.
- Podsumowanie
- Walidacja - przeprowadzenie post-testu w celu oceny przyswojenia wiedzy przez uczestników
Szkolenie prowadzone jest w godzinach zdydaktycznych (1godzina = 45min.)
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym poprzez platformę ZOOM.US
W procesie szkoleniowym zostały zaplanowane przerwy, które dostosowane będą do pracy grupy.
Podczas usługi zdalnej w czasie rzeczywistym wykorzystywane będą interaktywne swobodne formy udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć, np. ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, udostępnianie ekranu, dyskusja, analiza case-study, wykład.
Kurs przeprowadzany będzie w formie online, bez podziału na grupy. Uczestnicy mają możliwość korzystania zarówno z kamerki jak i mikrofonu. Pytania można również zadawać za pomocą czatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Komunikacja i asertywność | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Współdziałanie w firmie i zespole | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Efektywność i produktywność własna | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Mieczyńska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik usługi otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie PDF, przygotowany przez prowadzącego tj. ( prezentacja pdf.)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy zoom.us
b) minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki Processor
and RAM requirements Minimum Processor Single Core 1Ghz or Higher RAM 2GB Recommended Dual Core 2Ghz or Higher (i3/i5/i7 or
AMD equivalent) RAM 4GB Przewodowy lub bezprzewodowy (3G or 4G/LTE). Minimum bandwidth is 600kbps (up/down) and
recommended is 1.5 Mbps
c) minimalne wymagania dotyczące łącza sieciowego: minimum 70 kb/s downloadu
d) niezbędne oprogramowanie: minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
e) okres ważności linku do zakończenia szkolenia ( wg harmonogramu)
Kody dostępowe do platformy ZOOM.US, za której pomocą realizowana będzie usługa zdalna w czasie rzeczywistym, tj. link do logowania, ID spotkania oraz kody dostępu zostaną przesłane drogą mailową do Uczestników szkolenia oraz Administratorów Regionalnych po zakończonym procesie rekrutacji.