Studia podyplomowe WARSZAWA: User Experience Design/Product Design usługa stacjonarna połączona z usługą zdalna w czasie rzeczywistym
Studia podyplomowe WARSZAWA: User Experience Design/Product Design usługa stacjonarna połączona z usługą zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierunek dedykowany jest dla osób z pasją, ciekawością świata, które chcą tworzyć, projektować i zmieniać produkty i usługi cyfrowe. Naszym celem jest praktyczne kształcenie projektantów tworzących użyteczne i angażujące produkty i usługi digitalowe.
User Experience Design to pierwsze w Polsce studia zajmujące się całościowo tematyką projektowania doświadczeń w ramach tworzenia produktów cyfrowych - Product design i User Experience z aspektami CX oraz Service Design.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników60
- Data zakończenia rekrutacji05-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi193
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nabycie przez słuchaczy studiów wiedzy na temat wzorcowego procesu projektowego User Experience Design, umiejętności doboru technik i metod pracy w zależności od etapu projektu i stawianych sobie celów, wykorzystywania wiedzy z poprzednich etapów do określania celów kolejnych. Ogólnym celem studiów jest wypracowanie produktu cyfrowego zgodnie z metodologią UCD, od zbadania potrzeb po przetestowanie koncepcji produktu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: - z zakresu designu (UX z aspektami CX, Service Design, Product Design) - z zakresu terminologii i różnic między obszarami UX, Design Thinking, CX, Service design, Ai. - proces projektowania produktów i usług cyfrowych (Product design, Service Design, UX, AI, Cx) - poznanie historii branży UX Design oraz obecnych globalnych trendów rynkowych - wiedza z zakresu innowacji technologicznych i nowoczesnych modeli pracy - z zakresu doświadczeń pracy nad projektami komercyjnymi - poznanie procesu realizacji projektu produktu - opracowywanie definicji produktu i prezentacja koncepcji - z zakresu pracy w grupie interdyscyplinarnej - budowanie strategii dla produktu, modelowania produktu, prototypowania produktu, testowania produktu - sposób mierzenia satysfakcji użytkowników i KPI biznesowych - badania użyteczności i ergonomii/usability, nauka teorii i praktyki - budowanie prototypów i testowanie - prezentacja finalnego produktu | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCISłuchacz potrafi: - zaplanować i przeprowadzić badania potrzeb użytkowników produktów i usług cyfrowych, - definicjować grupę docelowej produktu oraz jego zakresu funkcjonalnego - zdefiniować produkt oraz jego zakres funkcjonalny - zastosować techniki warsztatowe podczas pracy nad produktem np. Value Proposition, Customer Journey . - opracować strategię produktu, zdefiniowaną w aspektach istotnych z punktu widzenia UX, - zamodelować działanie produktu cyfrowego, - zaprojektować makiety funkcjonalne produktu - pracować w grupie nad produktem - przyjmować informacje zwrotne od Mentorów i Ekspertów - zaplanować i przeprowadzić testy użyteczności, realizowane na tych makietach - zaprezentować koncepcję produktu w działaniu w formie pitch deck presentation | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE:- umiejętność myślenia projektowego i innowacyjnego - umiejętność pracy zespołowej (facylitacja, moderacja, kooperacja, techniki warsztatowe) - umiejętność badania potrzeb użytkowników i decydentów - zrozumienie wartości skutecznej komunikacji międzyludzkiej, - zrozumienie interdyscyplinarności zawodu projektanta UX - samokształcenie się - prawidłowa identyfikacja i rozstrzyganie dylematów związanych z wykonywaniem zawodu - poznanie różnych perspektyw członków zespołu projektowego | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
PROGRAM:
Program obejmuje ponad 193 godziny zajęć dydaktycznych, realizowanych w formie warsztatów, interaktywnych seminariów jak i wykładów. Studia umożliwiają zdobycie 42 punktów ECTS. Studia trwają rok (dwa semestry). Program studiów obejmuje następujące zajęcia:
BLOK I. Badania potrzeb
- Inauguracja
- Wstęp do UX i Product Design
- Tworzenie i organizacja zespołów projektowych
- Organizacja pracy zespołu i definiowania tematu projektu
- Analiza Trendów
- Mentoring - spotkanie z Mentorem
- Omówienie etapu z Ekspertem
- Specyfika badań UX
- Metody badania potrzeb
- Wstęp do psychologii
- Desk research i przygotowanie do badań
- Wykorzystanie AI w UX/PD
- Plan badania
- Techniki prowadzenia wywiadu
- Analiza i raportowanie
- Tworzenie Person
- Konsultacje z Ekspertem
- Mentoring
BLOK II. Strategia
- Omówienie etapu z Ekspertem
- Definicja i strategia produktu
- Visual thinking
- Customer Journey
- Value Proposition
- Techniki prezentacji
- Definiowanie produktu
- Budowanie modeli biznesowych i określenie wskaźników produktu
- Konsultacje z Ekspertem
- Mentoring
BLOK III. Modelowanie
- Omówienie etapu z Ekspertem
- Architektura informacji: struktura produktu, nawigacja, nazewnictwo, wyszukiwanie
- User scenario - tworzenie scenariuszy użycia
- User flow
- Użyteczność i dostępność produktu
- Szkicowanie Lo-Fi
- Design studio & Design critique - szkicowanie rozwiązań Lo-fi
- Benchmarking wzorców projektowych
- Konsultacje z Ekspertem
- Mentoring
BLOK IV. Prototypowanie
- Omówienie etapu z Ekspertem
- Współpraca z zespołem zespołem wdrożeniowym
- Psychologiczne aspekty projektowania
- Wstęp prototypowania: pojęcia, proces prototypowania, organizacja pracy projektanta, design systemy, dobre praktyki, narzędzia do prototypowania
- Design ops
- UX writing - pisanie przyjaznych treści
- Projektowanie rozwiązań RWD (responsive web design)
- Projektowanie aplikacji mobilnych
- Podstawy projektowania graficznego UI
- Nauka narzędzia projektowego (Figma)
- Przegląd narzędzi do projektowania
- Prototypowanie produktu (Figma)
- Wdrażanie RWD - zasady, praktyki, ograniczenia
- Wdrażanie aplikacji mobilnych - zasady, praktyki, ograniczenia
- Konsultacje z Ekspertem
- Mentoring
BLOK V. Testy użyteczności
- Omówienie etapu z Ekspertem
- Metody testowania użyteczności
- Przygotowanie badań i testów użyteczności
- Prowadzenie i moderowanie testów
- Analizy statystyk webowych i mobile
- Mierzenie ilościowych wskaźników UX
- Analiza danych i raportowanie
- Research Ops - implementacja badań w organizacji
- Konsultacje z Ekspertem
- Mentoring
Zakończenie
- Gość specjalny
- Mentoring
- Egzamin
- Budowanie pierwszego portfolio
- Prezentacje finalne
- Zakończenie Studiów
Z ważnych przyczyn Uczelnia zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w kadrze i programie studiów.
Sposób walidacji usługi - weryfikacja efektów kształcenia następuje w ramach zaliczeń realizowanych w trakcie studiów.
Studia będą się odbywać w formie mieszanej. Część zajęć odbywa się stacjonarnie w wyznaczonym miejscu, drugą część trener prowadzi na żywo poprzez komunikator.
Wymogiem zaliczenia studiów jest wymóg uczestniczenia w 80% zajęć określonych w planie studiów podyplomowych i programie studiów podyplomowych, w wymaganym na danym kierunku studiów wymiarze godzin – chyba, że warunki zaliczenia danego kierunku studiów zostaną określone inaczej.
Jako osoby prowadzące zajęcia wymieniona jest część kadry dydaktycznej kierunku.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 54 Inauguracja | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 54 Wstęp do UX i Product design | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 54 Tworzenie i organizacja zespołów projektowych | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 54 Trendy | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 54 Mentoring - spotkanie z Mentorem | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 54 Warsztat z tworzenia zespołów | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 54 Specyfika badań UX | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 54 Metody badania potrzeb | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 54 Plan badania | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 54 Desk research i przygotowanie do badań | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 54 Wykorzystanie AI w UX/PD | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 54 Techniki prowadzenia wywiadu | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 54 Wstęp do psychologii | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 54 Analiza i raportowanie | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 54 Visual Thinking | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 54 Szkicowanie Lo-Fi | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 54 Tworzenie Person | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 54 Value Proposition | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 54 Definicja i strategia produktu | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 54 Budowanie modeli biznesowych i określanie wskaźników produktu | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 54 Mierzenie ilościowych wskazników UX | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 54 Definiowanie produktu - warsztat | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 54 Definiowanie produktu | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 54 Customer Journey | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 54 Techniki prezentacji | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 54 Benchmarking wzorców projektowych | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 54 User scenario - tworzenie scenariuszy użycia | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 54 User flow | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 54 Design studio & Design critique | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 54 Użyteczność i dostępność produktu | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 54 Architektura informacji: struktura produktu, nawigacja, nazewnictwo, wyszukiwanie | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 54 UX writing - tworzenie przyjaznych tresci | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 54 Psychologiczne aspekty projektowania | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 54 Przegląd narzędzi do projektowania interfejsów | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 54 Wstęp do prototypowania: pojęcia, proces prototypowania, organizacja pracy projektanta, design systemy, dobre praktyki, narzedzia do prototypowania | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 54 Podstawy projektowania graficznego UI | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 54 Nauka narzędzia do prototypowania (Figma) | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 54 Projektowanie aplikacji mobilnych | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 54 Projektowanie rozwiązań RWD (responsive web design) | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 54 Prototypowanie produktu (Figma) | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 54 Wdrażanie RWD - zasady, praktyki, ograniczenia | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 54 Współpraca z zespołem wdrożeniowym | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 54 Analizy statystyk webowych i mobile | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 54 Design Ops | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 54 Metody testowania użyteczności | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 54 Przygotowanie badań i testów użyteczności | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 54 Prowadzenie i moderowanie testów | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 54 Wdrażanie aplikacji mobilnych - zasady, praktyki, ograniczenia | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 54 Research Ops - implementacja badań w organizacji | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 54 Egzamin | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 54 Budowanie pierwszego portfolio | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 54 Obrona | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 54 Gość specjalny | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 54 Zakończenie Studiów | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto14 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto14 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto77,20 PLN
- Koszt osobogodziny netto77,20 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Kowalczyk
Tomasz Skórski
Teresa Bartoszewicz
Jako liderka zespołu UX w Centralnym Ośrodku Informatyki wdrażała projektowanie zorientowane na użytkownika w sektorze usług publicznych. Obecnie jako Senior Manager w Demant odpowiada za obszar badań, zespół rozwijający Design System i strategię UX w produktach mobilnych dla pacjentów z niedosłuchem.
Od wielu lat prowadzi zajęcia z badań user experience na Uniwersytacue SWPS i SGH. Ukończyła socjologię oraz zarządzanie innowacją na Uniwersytecie SWPS.
Maksymilian Bielecki
Współpracuje z wiodącymi instytucjami badawczymi, m.in. Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, Instytutem Psychologii PAN czy Instytutem Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego. Jest jednym ze współzałożycieli Otwartej Pracowni Sztucznej Inteligencji, współpracuje również z Centrum Innowacji Społecznych i Technologicznych HumanTech na Uniwersytecie SWPS.
Od kilkunastu lat pracuje dla biznesu. Projektował i realizował projekty B+R w startupach działających m.in. w obszarze marketingu, HR i MedTech. Jako konsultant i trener w zakresie badań i psychometrii współpracował m.in. z Universal McCann, Maison and Partners oraz wieloma wiodącymi firmami działającymi w obszarze FMCG, finansów, ubezpieczeń, telekomunikacji i ecommerce.
Na Uniwersytecie SWPS jest wykładowcą studiów dziennych oraz podyplomowych – w obszarze UX oraz service design.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dla uczestników usługi są udostępniane Słuchaczom:
- za pośrednictwem usługi Google Classroom, na której odbywają się zajęcia prowadzone zdalnie, lub
- w formie papierowej w przypadku zjazdów stacjonarnych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia jest spełnienie przez Kandydata poniżej wymienionego warunku:
- Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego (https://rekrutacja.swps.pl/s/login/?language=pl) i dostarczenie do realizatora usługi (Uniwersytetu SWPS) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
Ponadto warunkiem przyjęcia jest posiadanie przez Uniwersytet SWPS wolnych miejsc na danym kierunku oraz decyzja o uruchomieniu kierunku.
Informacje dodatkowe
Na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości cena usługi wynosi 14 900,00 zł – jest to kwota, którą ponosi Słuchacz w przypadku wyboru systemu płatności 1 raty/rok akademicki. Cena za studia podana w ramach Karty Usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł, która nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji. Absolwenci, studenci i słuchacze Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/informatyka-nowe-technologie/user-experience-design
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google G-Suite (Google Classroom oraz Google Meet), Zoom
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe