Excel dla średniozaawansowanych w biznesie
Excel dla średniozaawansowanych w biznesie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Polecamy je pracownikom biur, sekretarkom, asystentom, pracownikom działów kadr, działów finansowych, handlowych czy produkcyjnych. Polecamy je również kadrze kierowniczo – menedżerskiej, dla których pracą codzienną jest tworzenie i zarządzanie informacją. Kurs oferujemy osobom z niewielkim doświadczeniem pracy na komputerze i tym którzy zaczynają wykorzystywać arkusz Microsoft Excel do swoich zadań.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie pełnych możliwości tkwiących w arkuszu kalkulacyjnym Excel. Kurs pozwala poznać zaawansowane techniki oraz przydatne sztuczki, które pomogą realizować prace w Excelu szybciej, wygodniej i wydajniej. Uczestnicy nabywają praktyczne umiejętności optymalizowania standardowych procedur, efektywnego przetwarzania danych, tworzenia złożonych i profesjonalnych narzędzi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - uczestnik zna różnice i cechy wspólne Excela- uczestnik rozumie możliwości arkusza Microsoft Excel - uczestnik zna graficzną prezentacje danych za pomocą wykresów - uczestnik wie jak przenosić informacje z arkuszy do baz danych oraz pobierać informacje z baz danych. - uczestnik ma świadomość swojej wiedzy i zdobytych umiejętności – uczestnik rozumie potrzebę kształcenia i doszkalania się | Kryteria weryfikacji - uczestnik zna różnice i cechy wspólne Excela- uczestnik rozumie możliwości arkusza Microsoft Excel - uczestnik zna graficzną prezentacje danych za pomocą wykresów - uczestnik wie jak przenosić informacje z arkuszy do baz danych oraz pobierać informacje z baz danych. - uczestnik ma świadomość swojej wiedzy i zdobytych umiejętności – uczestnik rozumie potrzebę kształcenia i doszkalania się | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs prowadzony jest interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (tzw. case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika kursu (niezależnie od dotychczasowych doświadczeń z pakietem Microsoft Office). Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów pisemnych (skrypty, materiały pomocnicze do ćwiczeń) oraz kopie danych ze wszystkimi ćwiczeniami prowadzonymi w ramach kursu.
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów oraz kopie elektroniczne ze wszystkimi ćwiczeniami prowadzonymi w ramach kursu oraz przykładowymi arkuszami programu Microsoft Excel.
- Excel kiedyś i dziś – historia rozwoju programu, wersje, różnice i cechy wspólne, Porównanie wersji Excela 2003, 2007, 2010, 2013, 2016, 2019
- Przegląd możliwości arkusza Microsoft EXCEL, organizacja programu, organizacja dokumentu - skoroszytu
- Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy, tworzenie i wykorzystywanie funkcji
- Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych w formułach (np. A1, $A$1, $A1, A$1)
- Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela (matematyczne, daty i czasu, funkcje logiczne, itp.)
- Budowanie bazy danych na arkuszu, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów.
- Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań.
- Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów za pomocą sieci komputerowej, scalanie danych z wielu arkuszy.
- Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach.
- Graficzna prezentacja danych za pomocą wykresów (wykresy prezentujące wiele serii danych, analiza trendu na wykresie, wykresy niestandardowe).
- Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy (np. wielowariantowa analiza sprzedaży według wybranych kryteriów, analiza danych księgowych, analiza klientów, zestawienia danych).
- Przenoszenie informacji z arkuszy do baz danych oraz pobieranie informacji z baz danych.
- Przygotowanie baz danych oraz realizacja korespondencji seryjnej poprzez przenoszenie danych do edytora tekstu Microsoft Word.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Dzień 2: Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach. Graficzna prezentacja danych za pomocą wykresów | Prowadzący Janusz Gach | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Excel kiedyś i dziś – historia rozwoju programu, wersje, różnice i cechy wspólne, Porównanie wersji Excela 2003, 2007, 2010, 2013, 2016, 2019 Przegląd możliwości arkusza Microsoft EXCEL, | Prowadzący Janusz Gach | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej | Prowadzący Janusz Gach | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Dzień 3: Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach. Graficzna prezentacja danych za pomocą wykresów | Prowadzący Janusz Gach | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przenoszenie informacji z arkuszy do baz danych oraz pobieranie informacji z baz danych. Przygotowanie baz danych oraz realizacja korespondencji seryjnej poprzez przenoszenie danych | Prowadzący Janusz Gach | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 447,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto203,98 PLN
- Koszt osobogodziny netto165,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Janusz Gach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały dydaktyczne prowadzącego
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
Warunki uczestnictwa
Na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące szkolenia. W przypadku potwierdzenia szkolenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne. Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie e-mail’a najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem na adres szkolenia@pcdk.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. W przypadku szkoleń wyjazdowych rezygnacji nie jest możliwa. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest wypełnienie i przesłanie faksem lub pocztą elektroniczną oświadczenia o zwolnieniu z VAT.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), informuję, że administratorem danych jest Centrum Doskonalenia Kompetencji Progressio sp. z o.o., ul. ul. Rakowicka 10B/4, 31-511 Kraków.
Informacje dodatkowe
Informujemy o rejestrowaniu/ nagrywaniu usługi na potrzeby usługodawcy i korzystającego z usługi jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalania efektów kształcenia.
Autorskie materiały dydaktyczne prowadzącego
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi