Unico Marketing: Wirtualna Asystentka / Wirtualny Asystent – nowoczesny zawód przyszłości. Indywidualne, zaawansowane szkolenie z Moniką Lisser, dające wiedzę i umiejętności w pracy zdalnej.
Unico Marketing: Wirtualna Asystentka / Wirtualny Asystent – nowoczesny zawód przyszłości. Indywidualne, zaawansowane szkolenie z Moniką Lisser, dające wiedzę i umiejętności w pracy zdalnej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Wirtualna Asystentka/Wirtualny Asystent skierowane jest dla osób chcących świadczyć usługi w formie Wirtualnej Asystentki/Wirtualnego Asystenta oraz dla osób pracujących zdalnie lub planujących zmienić pracę na zdalną, chcących podnieść swoje kwalifikacje m.in. w sprawnym i efektywnym organizowaniu pracy własnej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i efektywnego wypełniania roli Wirtualnej Asystentki / Wirtualnego Asystenta. Szkolenie przygotowuje uczestników do budowania i promowania swojej marki w środowisku online, efektywnego pozyskiwania i obsługiwania klientów, wykorzystywania nowoczesnych narzędzi i technologii w pracy zdalnej. Szkolenie prowadzi do zdobycia praktycznej wiedzy z zakresu korzystania z programów takich jak Canva i aplikacji opartych na sztucznej inteligencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie i stosuje zasady pracy Wirtualnej Asystentki/Wirtualnego Asystenta. | Kryteria weryfikacji Definiuje profil i niezbędne cechy Wirtualnej Asystentki/Wirtualnego Asystenta. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Wymienia i charakteryzuje kluczowe zasady pracy oraz podstawowe zagadnienia związane z zawodem. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Buduje i promuje własną markę online. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i charakteryzuje indywidualne i emocjonalne wyróżniki swojej marki. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Określa i charakteryzuje grupę docelową marki osobistej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Wymienia sposoby na komunikację z klientem | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje Canva do tworzenia grafik i materiałów promocyjnych. | Kryteria weryfikacji Tworzy post graficzny grafiki zgodnie z identyfikacją wizualną marki. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Tworzy materiał promocyjny zgodnie z identyfikacją wizualną marki. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia i technologie AI do optymalizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Generuje teksty oferty przy użyciu AI, np. ChatGPT. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Generuje kalendarz postów przy użyciu AI, np. ChatGPT. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czujesz, że nadszedł TEN moment na zmianę zawodu i na zaczęcie takiej pracy, która naprawdę da Ci satysfakcję?
Czy już wiesz, że jedyną formą samozadowolenia i przyjemnością w zdobywaniu finansów jest niezależność i komfort pracy na swoich własnych zasadach?
Nie jest to szkolenie grupowe, gdzie czasem nie ma możliwości zadania pytania lub potwórzenia i przećwiczenia danego modułu. Cała uwaga skupiona jest na Tobie i Twoich potrzebach - usługa jest w pełni indywidualna.
Podczas autorskiego szkolenia Monika Lisser pokaże metody na zyskanie niezależności w pracy - pracy Wirtualnego Asystenta.
Jeżeli wiesz, że potrafisz się zmobilizować do zmiany (i w ogóle zmobilizować), ale też do bycia kreatywnym otwartym współpracownikiem, dzięki któremu wiele istotnych spraw zostanie poprowadzonych i rozwiązanych: to taka praca „wirtualna” jest właśnie dla Ciebie.
Poznaj tajniki tego zawodu, zdobądź nowe kompetencje lub kwalifikacje na jedynym dostępnym w Bazie Usług Rozwojowych dofinansowanym szkoleniu w tym zakresie.
Kompleksowy zakres tematyczny poruszany podczas 5 dniowego szkolenia poprowadzi Cię do wymarzonej pracy, dzięki której zyskasz:
- pewność siebie i nowe doświadczenia
- niezależność i nowe wartości
- komfort wyboru i pracę na własnych zasadach
- możliwość pracy zdanej z każdego miejsca na świecie
- obszerną wiedzę, dającą szeroki wachlarz możliwości
- brak szefa ;)
Bogate doświadczenie życiowe w pracy na różnych stanowiskach ułatwia jej szerokie spojrzenie na ogromnie wartościowy i inspirujący zawód Asystenta Wirtualnego.
Opis szkolenia
Jednym z gorących trendów na rynku pracy, który aktualnie można zaobserwować w Polsce, jest coraz większa popularność pracy zdalnej. Związane jest to przede wszystkim z czasem pandemii, ale też z wysokim zapotrzebowaniem na pracowników outsourcingowych (ograniczanie kosztów zatrudnienia przez pracodawców).
Wzrost świadomości na temat zmieniającego rynku pracy sprawia, że ludzie coraz częściej decydują się na tę formę zarobku.
Elastyczne i nielimitowane godziny pracy oraz możliwość realizowania zadań z różnych miejsc na świecie to główne atuty pracy Wirtualnej Asystentki i Wirtualnego Asystenta.
Praca zdalna to przede wszystkim komfort, niezależność i swoboda wyboru.
Wykorzystaj nasze wsparcie, wyprzedź innych przed kolejnym, większym zapotrzebowaniem na Wirtualnych Asystentów w pracy zdalnej.
Zostań swoim szefem i pracuj na własnych zasadach, wykorzystaj mocne strony i zdobądź nowe kwalifikacje!
Jeżeli powyższe argumenty są dla Ciebie atrakcyjne, zamierzasz wkroczyć na rynek pracy z nowymi kwalifikacjami i zostać zauważona/ny dla potencjalnych, przyszłych pracodawców, weź udział w szkoleniu „Wirtualna Asystentka/Wirtualny Asystent – nowoczesny zawód przyszłości”.
Nasze autorskie szkolenie jest jedynym dostępnym w takiej formule szkoleniem, które porusza wszystkie aspekty pracy Wirtualnych Asystentów.
To aż 4 pełne dni (33 godziny dydaktyczne) szkolenia skupionego na wszystkich niezbędnych i kluczowych umiejętnościach WA.
Obecnie Wirtualni Asystenci nie muszą posiadać konkretnego kierunkowego wykształcenia, ponieważ w tym zawodzie dużo bardziej liczą się umiejętności miękkie, a także umiejętności, które można zdobyć w trakcie naszego szkolenia oraz samodzielnej nauki według naszych wskazówek i przy naszym wsparciu.
Program szkolenia
Dzień 1
Moduł 1: Wprowadzenie do zagadnień pracy Wirtualnej Asystentki i Wirtualnego Asystenta (WA):
- Profil wirtualnej asystentki.
- Kluczowe zasady i podstawowe zagadnienia pracy WA.
- Niezbędne cechy wirtualnej asystentki.
- Jak pozyskać pierwsze doświadczenie w zawodzie.
- Twoje mocne i słabe strony, jak korzystać ze swoich atutów i doświadczenia.
Przerwa kawowa (11:00 – 11:15)
- Dlaczego warto się specjalizować i jakie typy specjalizacji można spotkać wśród WA.
- Analiza konkurencji (albo bardziej) analiza inspiracyjnych WA.
- Analiza SWOT, analizy otoczenia rynkowego, grupy docelowe.
- Jak zdobyć referencje, listy polecające, rekomendacje, które pomogą pozyskać pierwsze zlecenia.
- Wycena usług wirtualnej asystentki.
- Gdzie szukać pierwszych zleceń.
Przerwa lunchowa (13:00 – 13:30)
Moduł 2: Budowanie marki WA w sieci: jak Cię widzą, tak Cię zatrudnią. Opowieść o Twojej marce, o Tobie, i o tym czym się zajmujesz:
- Ustalimy, jakie są indywidualne i emocjonalne wyróżniki Twojej marki.
- Jakie wartości Twoja marka wyznaje i jaki jest główny przekaz marki.
- Jaka jest obietnica marki i co tę obietnicę uwiarygadnia.
- Ustalimy wspólnie dla kogo „jesteś” i do jakich grup odbiorców chcesz dotrzeć.
- Jak pokazać się od najlepszej strony: budowanie wizerunku profesjonalisty.
- Czy warto zrobić i jak się przygotować do profesjonalnej sesji wizerunkowej.
Przerwa kawowa (14:45 – 15:00)
- Co zrobić, aby utrzymać spójność marki.
- Profesjonalny profil na Facebook i LinkedIn.
- Daj się znaleźć dzięki wizytówce Google.
- Tworzenie profesjonalnej oferty.
- Jak rozszerzać sieci kontaktów.
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera (15:45 – 16:00)
Dzień 2
Moduł 1: Pozyskiwanie i obsługa Klienta:
- Jak poznać idealną grupę docelową.
- Kim jest Twój Klient i do kogo będzie kierowana Twoja oferta.
- Jak bazować na swojej autentyczności i eksperckości.
- Analizy, fakty, informacje i jak je wykorzystać w codziennej pracy.
- Jakie potrzeby mają Klienci marki i w jaki sposób marka na te potrzeby odpowiada.
Przerwa kawowa (11:00 – 11:15)
- Źródła pozyskiwania Klientów online i offline.
- Media społecznościowe.
- Networking.
- Spotkania biznesowe stacjonarne i online.
- Research zleceń i kontaktów.
- Budowanie własnej bazy Klientów.
Przerwa lunchowa (13:00 – 13:30)
Moduł 2: Zasady komunikacji z Klientem, savoir-vivre w pracy WA:
- Znaczenie komunikacji wizualnej i niewerbalnej.
- Jak zachęcić Klienta do kontaktu z nami i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści.
- Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie.
- Znaczenie marki w relacjach.
Przerwa kawowa (14:45 – 15:00)
- Rola komunikacji - zasady komunikowania się z odbiorcą.
- Typologia osobowości Klienta.
- „Trudny Klient” jak go rozpoznać i jak sobie z nim radzić.
- Nawiązywanie relacji z Klientem.
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera (15:45 – 16:00)
Dzień 3
Moduł 1: Canva – intuicyjny program (nie tylko) graficzny o wielkich możliwościach:
- Zakładanie konta w programie Canva.
- Omówienie możliwości wersji bezpłatnej oraz porównanie z wersją płatną.
- Wykorzystanie prostych i skutecznych narzędzi do tworzenia grafik i ofert Twojej firmy.
Przerwa kawowa (11:00 – 11:15)
Tworzenie szablonów i jak mogą one wpłynąć na szybkość realizacji zadań.
- Paczki szablonów dla Klienta (szablony do mediów społecznościowych, blogów, stron internetowych).
- Grafiki produktów.
Przerwa lunchowa (13:00 – 13:30)
- Zdjęcia, przenoszenie ich z różnych nośników danych, sposoby ich wykorzystania.
- Darmowe zdjęcia do wykorzystania komercyjnego.
- Spójna identyfikacja wizualna.
Przerwa kawowa (14:45 – 15:00)
- Przygotowanie spójnych grafik, opisów, umieszczanie logotypu firmowego na materiałach graficznych.
- Publikacja grafik z programu Canva na platformach społecznościowych.
- Tworzenie rolek w Canva.
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera (15:45 – 16:00)
Dzień 4
Moduł 1: Praktyczne wykorzystanie ChatGPT w pracy WA.:
- Wprowadzenie do AI: podstawowe pojęcia i mechanizmy działania.
- W czym nam może pomóc sztuczna inteligencja.
- Tworzenie precyzyjnych zapytań (prompt’ów) do uzyskania dokładnych odpowiedzi.
Przerwa kawowa (11:00 – 11:15)
- Tworzenie tekstów i ofert sprzedażowych.
- Tworzenie planów marketingowych.
- Przykłady skutecznych strategii wykorzystania AI.
Przerwa lunchowa (13:00 – 13:30)
Moduł 2: Strategie i narzędzia skutecznego marketingu. Dbanie o widoczność Twoją i widoczność Twojego Klienta w sieci:
- Content marketing.
- Copywriting sprzedażowy.
- Storytelling.
- Unikatowe teksty reklamowe.
- Treści do newslettera.
Przerwa kawowa (14:45 – 15:00)
- Treści do mediów społecznościowych.
- Opracowanie materiałów sprzedażowych dla produktu / usługi.
- Podstawy pozycjonowania w sieci.
- Videomarketing, Shorts i Reels.
- Inspiracje, koncepcje i pomysły na unikatowy marketing i reklamę.
Moduł 3: Podsumowanie całości szkolenia, sesja QA.
Walidacja efektów uczenia się (16:15 – 16:45).
- Szkolenie prowadzone jest w sposób indywidualny.
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym osiągniecia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w 33 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Metoda weryfikacji obecności Uczestnika: lista obecności.
- Przerwy na lunch i kawę wliczają się do godzin usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Dzień 1. Moduł 1: Wprowadzenie do zagadnień pracy Wirtualnej Asystentki i Wirtualnego Asystenta (WA) | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 Dzień 1. Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 Dzień 1. Moduł 1: Wprowadzenie do zagadnień pracy Wirtualnej Asystentki i Wirtualnego Asystenta (WA) | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 Dzień 1. Przerwa lunchowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 Dzień 1. Moduł 2: Budowanie marki WA w sieci: jak Cię widzą, tak Cię zatrudnią. Opowieść o Twojej marce, o Tobie, i o tym czym się zajmujesz | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 Dzień 1. Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 Dzień 1. Moduł 2: Budowanie marki WA w sieci: jak Cię widzą, tak Cię zatrudnią. Opowieść o Twojej marce, o Tobie, i o tym czym się zajmujesz | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 Dzień 1. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 Dzień 2. Moduł 1: Pozyskiwanie i obsługa Klienta | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 Dzień 2. Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 Dzień 2. Moduł 1: Pozyskiwanie i obsługa Klienta | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 Dzień 2. Przerwa lunchowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 Dzień 2. Moduł 2: Zasady komunikacji z Klientem, savoir-vivre w pracy WA | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 Dzień 2. Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 Dzień 2. Moduł 2: Zasady komunikacji z Klientem, savoir-vivre w pracy WA | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 Dzień 2. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 Dzień 3. Moduł 1: Canva – intuicyjny program (nie tylko) graficzny o wielkich możliwościach | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 Dzień 3. Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 Dzień 3. Moduł 1: Canva – intuicyjny program (nie tylko) graficzny o wielkich możliwościach | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 Dzień 3. Przerwa lunchowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 Dzień 3. Moduł 1: Canva – intuicyjny program (nie tylko) graficzny o wielkich możliwościach | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 Dzień 3. Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 Dzień 3. Moduł 1: Canva – intuicyjny program (nie tylko) graficzny o wielkich możliwościach | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 Dzień 3. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Dzień 4. Moduł 1: Praktyczne wykorzystanie ChatGPT w pracy WA | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 Dzień 4. Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 Dzień 4. Moduł 1: Praktyczne wykorzystanie ChatGPT w pracy WA | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 Dzień 4. Przerwa lunchowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 Dzień 4. Moduł 2: Strategie i narzędzia skutecznego marketingu. Dbanie o widoczność Twoją i widoczność Twojego Klienta w sieci | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 Dzień 4. Przerwa kawowa | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 Dzień 4. Moduł 2: Strategie i narzędzia skutecznego marketingu. Dbanie o widoczność Twoją i widoczność Twojego Klienta w sieci | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 Dzień 4. Moduł 3: Podsumowanie całości szkolenia, sesja QA | Prowadzący Monika Lisser | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 Walidacja efektów uczenia się. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 650,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto171,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Lisser
Pomaga wielu firmom w procesie ich rozwoju, we wdrażaniu procedur marketingowych i sprzedażowych, również w obszarze mediów społecznościowych.
Do tej pory jako szkoleniowiec przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń związanych z budowaniem marki w sieci za pośrednictwem social mediów, szkoleń sprzedażowych związanych z promocją firm, w tym poprzez tworzenie koncepcji marketingowej dla danej marki oraz poprzez tworzenie spójnego wizerunku.
Wykładowca akademicki na kierunku „Kreowanie marki osobistej”. Jako trener zrealizowała ponad 2500 godzin szkoleniowych, w tym ponad 1500 godzin dofinansowanych w ramach Bazy Usług Rozwojowych i KFS: związanych z budowaniem marki w sieci za pośrednictwem social mediów, szkoleń sprzedażowych związanych z promocją firm, w tym poprzez tworzenie koncepcji marketingowej i sprzedażowej.
Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując autorskie projekty szkoleniowe z komunikacji interpersonalnej, budowania i efektywności marki osobistej, wystąpień publicznych, prowadzenia mediów społecznościowych czy obsługi biura. Wspiera działania rozwojowe dla pracowników oraz osób bez zatrudnienia.
Aktywnie wspiera trenerów współpracujących z firmą UNICO, udzielając im wsparcia merytorycznego i technicznego, co przyczynia się także do ich sukcesów zawodowych i rozwoju.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają ćwiczenia oraz prezentacje w postaci skryptu szkoleniowego w formacie PDF.
Informacje dodatkowe
Możliwość dostosowania terminu
Monika Lisser, tel. (+48) 607 711 681.
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale szkoleniowe są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico Sp. z o.o. jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi