Kurs języka angielskiego - poziom B2.
Kurs języka angielskiego - poziom B2.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs języka angielskiego zakończony egzaminem - poziom B2 jest skierowany do osób dorosłych, pracodawców lub pracowników przedsiębiorstw, osób fizycznych, które potrzebują podnieść znajomości języka angielskiego zgodnie ze skalą CEFR.
Uczestnicy powinni posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 (średnio zaawansowanym) w mowie i piśmie.
Organizator zastrzega możliwość weryfikacji poziomu znajomości języka angielskiego uczestników szkolenia na 7 dni przed terminem szkolenia, pod rygorem niedopuszczenia ich do realizacji usługi.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji04-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zwiększenia kompetencji językowych Uczestnika na poziomie B2 zgodnie ze skalą CEFR.Uczestnik przygotowany będzie do posługiwania się językiem angielskim na poziomie B2 zarówno w sferze
gramatycznej, jak i leksykalnej. Dodatkowo rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych będzie płynnie prowadził rozmowy w języku angielskim.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIE: słucha ze zrozumieniem dłuższe wypowiedzi tekstów źródłowych jak i adaptowanych i wiadomości z zakresu charakterystycznych dla poziomu B2 zagadnień leksykalnych i gramatycznych | Kryteria weryfikacji - analizuje tekst słuchany- określa główną myśli tekstu - odpowiada na pytania szczegółowe dotyczące słuchanego tekstu - parafrazuje i wyraża opinie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MÓWIENIE: formułuje klarowne wypowiedzi na tematy związane zcharakterystycznym dla poziomu B2 słownictwem i zagadnieniami gramatycznymi | Kryteria weryfikacji - precyzyjnie wyraża swoje pomysły i opinie, przekonywająco przedstawia oraz odpowiada na złożone linie argumentacji- podaje klarowne, szczegółowe opisy i prezentacje na szeroki zakres tematów związanych z jego dziedziną zainteresowań - szczegółowo opisuje osobiste znaczenie wydarzeń i doświadczeń, podaje klarowny, szczegółowy opis, jak wykonać daną procedurę, wiarygodnie komunikuje szczegółowe informacje - wyjaśnia punkt widzenia w sprawie aktualnego zagadnienia, podając zalety i wady różnych opcji - przedstawia jasną, systematycznie rozwiniętą prezentację - prowadzi długą rozmowę na większość ogólnych tematów w sposób wyraźnie partycypacyjny, nawet w hałaśliwym otoczeniu - porozumiewa się na tyle płynnie i spontanicznie, że może prowadzić swobodne rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PISANIE: pisze tekst użytkowy stosując odpowiednie środki stylistyczno – gramatyczne charakterystyczne dla poziomu B2 | Kryteria weryfikacji - pisze klarowne, szczegółowe opisy na różnorodne tematy związane z jego dziedziną zainteresowań- pisze recenzję filmu, książki lub sztuki - pisze esej lub raport, w którym rozwija argumentację, podając powody na poparcie lub przeciwko określonemu punktowi widzenia oraz wyjaśniając zalety i wady różnych opcji - syntetyzuje informacje i argumenty z wielu źródeł | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIE: czyta ze zrozumieniem dłuższewypowiedzi tekstów źródłowych jak i adaptowanych i wiadomości z zakresu charakterystycznych dla poziomu B2 zagadnień leksykalnych i gramatycznych | Kryteria weryfikacji - czyta z dużą samodzielnością, dostosowując styl i szybkość czytania do różnych tekstów i celów, oraz selektywnie korzysta z odpowiednich źródeł odniesienia- czyta ze zrozumieniem osobiste e- maile lub posty, nawet gdy używane są niektóre kolokwializmy - szybko przeszukuje długie i skomplikowane teksty, znajdując istotne szczegóły - czyta ze zrozumieniem artykuły dotyczące współczesnych problemów, w których autorzy przyjmują określone stanowiska lub punkty widzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik wchodzi w reakcje interpersonalne z zastosowaniem języka angielskiego | Kryteria weryfikacji - skutecznie i efektywnie komunikuje się w języku angielskim- przyswaja i analizuje przekazane mu przez rozmówce treści oraz udziela odpowiedzi - nawiązuje relacje z rozmówcami w języku angielskim - doskonali kompetencje z języka angielskiego we własnym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cel:
Usługa przygotowuje do zwiększenia kompetencji językowych Uczestnika na poziomie B2 zgodnie ze skalą CEFR. Uczestnik przygotowany będzie do posługiwania się językiem angielskim na poziomie B2 zarówno w sferze gramatycznej, jak i leksykalnej. Dodatkowo rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych będzie płynnie prowadził rozmowy w języku angielskim.
Grupa docelowa usługi:
Grupą docelową kursu języka angielskiego na poziomie B2 są osoby, które posiadają już umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym B1 i dążą do dalszego doskonalenia języka angielskiego zgodnie ze skalą CEFR.
Warunki organizacyjne szkolenia:
Usługa ma charakter grupowy, zalecania minimalna ilość osób na szkoleniu: 4, zalecana maksymalna ilość osób na szkoleniu: 12.
Szkolenie trwa 40 godzin szkoleniowych (1 godz. szkoleniowa = 45 min). W trakcie szkolenia nie są przewidziane przerwy. Walidacja jest wliczona w cenę oraz czas trwania szkolenia.
Kurs prowadzony jest w oparciu o praktyczną metodę komunikacyjną, w ramach której ćwiczone są umiejętności swobodnego porozumiewania się we współczesnym świecie, przy jednoczesnym rozwijaniu umiejętności pisania, czytania, słuchania ze zrozumieniem a także praktycznego stosowania zasad gramatycznych.
Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu, pod warunkiem uczestnictwa w usłudze na poziomie min. 80% oraz uzyskania pozytywnego wyniku z walidacji.
Przebieg procesu walidacji.
Po zakończonym procesie kształcenia przeprowadzona zostanie walidacja wewnętrzna. Walidacja odbywa się stacjonarnie w miejscu szkolenia w Rzeszowie, ul. Reformacka 6.
Walidator rozdaje test sprawdzający wiedzę teoretyczną, zbiera wyniki i sprawdza. Warunkiem zaliczenia testu teoretycznego jest uzyskanie min. 60% poprawnych odpowiedzi.
Druga cześć walidacji polega na wywiadzie swobodnym, który weryfikuje kompetencje w zakresie mówienia w języku angielskim. Warunkiem zaliczenia jest udzielenie 5 poprawnych pod względem gramatycznym i leksykalnym odpowiedzi.
Walidacja kończy się poinformowaniem uczestnika o osiągniętym wyniku i sporządzeniem raportu z walidacji.
Walidator nie bierze udziału w procesie edukacyjnym. Ostatnie zajęcia, na których przewidziana jest walidacja przeprowadzone są w całości przez Walidatora. Osoba walidująca udostępni uczestnikowi test teoretyczny, następnie przeprowadzi z uczestnikiem wywiad swobodny, zgodnie z zapisami w pkt. efekty uczenia, kryteria i metody walidacji oraz przeprowadzi ocenę efektów szkolenia. Została zachowana rozdzielczość funkcji szkolenia od walidacji.
Z uwagi na charakter usługi przyjęto, że każde zajęcia składają się z części teoretycznej 20% (wprowadzenie nowego słownictwa, wprowadzenie gramatyki) oraz części praktycznej 80% obejmującej praktyczne ćwiczenia z zakresu mówienia, słuchania, czytania i pisania. Zatem liczba godzin teoretycznych wynosi 8, liczba godzin praktycznych wynosi 32 godzin.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego: dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik powinien wykonywać dodatkowe ćwiczenia dostępne na platformie do podręcznika, słuchać, czytać i oglądać anglojęzyczne filmy.
Program szkolenia:
Szczegółowe tematy będą realizowane adekwatnie do tempa pracy uczestnika i poziomu przyswajanego przez niego materiału.
GRAMATYKA:
- Czasy teraźniejsze PRESENT SIMPLE i CONTINUOUS, PRESENT PERFECT SIMPLE i CONTINUOUS
- Tworzenie pytań - wszystkie konstrukcje gramatyczne
- PRESENT PERFECT SIMPLE i CONTINUOUS
- Kolejność przymiotników, używanie przymiotników jako rzeczowniki
- Przedimki określone, nieokreślone i przedimek zerowy
- Czasy narracyjne
- Przysłówki i wyrażenia przysłówkowe
- Wyrażanie przyszłości FUTURE PERFECT i CONTINUOUS
- Tryby warunkowe 0, 1, 2, 3 i mieszane
- Zdania czasowe
- Zdania z WISH realne i nierealne
- Wyrażenia czasownikowe z USED TO, BE USED TO, GET USED TO
- Formy bezokolicznikowe i gerundialne
- Czasowniki modalne w przeszłości
- Czasowniki zmysłów
- Strona bierna - wszystkie czasy, konstrukcję z elementami strony biernej
- Mowa zależna - czasowniki wprowadzające
- Wyrażanie kontrastu i powodu
- Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
- Wyrażenia opisujące ilość
SŁOWNICTWO:
- Przymiotniki złożone
- Choroby i kontuzje
- Ubrania i moda
- Podróż powietrzna
- Przymiotniki i wyrażenia przymiotnikowe
- Pogoda i środowisko naturalne
- Wyrażenie z czasownikiem TAKE
- Opisywanie uczyć i emocji
- Formy przymiotników
- Zdrowie i sen
- Opisywanie gustów muzycznych
- Czasowniki złożone i często mylone
- Ciało i jego funkcje
- Zbrodnia i kara
- Media i wiadomości
- Język biznesu i reklamy
- Słowotwórstwo - przedimki i przyimki
- Nauka i edukacja
- Kolokacje językowe
UMIEJĘTNOŚCI :
- słuchanie i rozumienie dłuższych wypowiedzi tekstów źródłowych jak i adaptowanych i wiadomości z zakresu wyżej wymienionych zagadnień leksykalnych i gramatycznych, analizowanie teksu słuchanego, określanie głównej myśli tekstu jak i odpowiadanie na pytania szczegółowe, parafrazowanie i wyrażanie opinii
- czytanie oryginalnych lub zaadaptowanych tekstów prasowych, utworów literackich z zakresu różnych dziedzin i problemów tematycznych, analizowanie i praca z tekstem, interpretowanie i formowanie własnych opinii
- mówienie, formułowanie klarownych wypowiedzi na tematy związane z wymienionym słownictwem i zaprezentowanymi zagadnieniami gramatycznymi, parafrazowanie wypowiedzi, swobodne reagowanie na opinie innych w dyskursie
- pisanie listów nieformalnych, e-maili, tworzenie opisu osób i pomieszczeń mieszkalnych, artykułów prasowych, historii opartych na faktach w formie wpisu na blogu internetowym, tworzenie rozprawki za i przeciw, wyrażanie własnych opinii w formie rozprawki, tworzenie raportów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 135,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 135,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają od organizatora wszelkie materiały niezbędne do realizacji kursu - podręcznik w formie drukowanej, notes, dostęp do platformy z dodatkowymi ćwiczeniami. Do dyspozycji uczestnika będą również słowniki, oraz wszelkie niezbędne podczas zajęć materiały.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w kursie języka angielskiego na poziomie B2 jest posiadanie znajomości języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym B1.
W celu weryfikacji poziomu znajomości języka angielskiego zostanie przeprowadzony test poziomujący, w terminie 7 dni przed rozpoczęciem usługi.
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Uczestnik powinien zapisać się na usługę min. 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub BUR i wyrażają na to zgodę.
Część praktyczna jest ustalana z Uczestnikami usługi, dni i godziny kursu wskazane zostaną w Harmonogramie usługi.
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi złość Organizatorowi swoje potrzeby.
Podstawa zwolnienia z Vat: § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku kursów dofinansowanych w min. 70%.
Adres
Adres
W sali szkoleniowej znajdują się stoły na których uczestnicy będą mogli apisywać notatki.
Sala szkoleniowa wyposażone jest w sprzęt do odsłuchiwana nagrań oraz filmów anglojęzycznych.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi