Nowoczesny marketing - studia podyplomowe
Nowoczesny marketing - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów są osoby posiadające wykształcenie wyższe zatrudnione oraz poszukujące zatrudnienia. Są kierowane dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży, dla specjalistów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR, a także dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Usługa adresowana jest również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Nowoczesny marketing- studia podyplomowe" potwierdza przygotowanie do efektywnego działania w dynamicznym środowisku marketingowych dzięki kompleksowym umiejętnościom tj. zaawansowana analiza danych, strategie oparte na AI i automatyzacji, a także kreatywnym rozwiązywaniu problemów i efektywnym wykorzystaniu mediów społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje techniki kreatywnego rozwiązywania problemów. | Kryteria weryfikacji - wyjaśnia proces od problemu do rozwiązania, - wyjaśnia metody ułatwiające pobudzenie kreatywności, - dobiera i doskonali metody pobudzające kreatywność | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje instrumenty komunikacji stosowane w budowaniu marki. | Kryteria weryfikacji - rozróżnia promocję od reklamy- monitoruje panujące trendy w sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje budowanie marki | Kryteria weryfikacji - dobiera narzędzia budowania marki i wizerunku,- ocenia stopień rozwoju w procesie budowania marki, - wyjaśnia skuteczność podjętych działań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje kampanie reklamowe; | Kryteria weryfikacji - planuje proces kampanii reklamowej,- monitoruje postępy oraz błędy, - ocenia stopień realizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Studia realizowane w sposób hybrydowy.
- Zajęcia stacjonarnie - 138 godz.
- Zajęcia zdalne - 32 godz. (zdalna w czasie rzeczywistym).
WPROWADZENIE DO MARKETINGU (16 godz.)
- Podstawy marketingu i jego ewolucja (4 godz.)
- Narzędzia i instrumenty promocji (4 godz.)
- Innowacje marketingowe - analiza trendów i narzędzi cyfrowych (8 godz.)
ZARZĄDZANIE MARKĄ (16 godz.)
- Zarządzanie marką i jej atrybutami (8 godz.)
- Reputacja i jej wpływ na budowanie marki osobistej (8 godz.)
SKUTECZNE KAMPANIE REKLAMOWE (40 godz.)
- Psychologiczne mechanizmy reklamy (8 godz.)
- Planowanie kampanii reklamowej i pomiar efektywności (8 godz.)
- Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi i badawczymi (8 godz.)
- Badania marketingowe - metody i techniki (8 godz.)
- Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz wyznaczanie celów marketingowych i sprzedażowych (8 godz.)
ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA (8 godz.)
-
Customer Experience (CX) (8 godz.)
SOCIAL MEDIA I VIDEO MARKETING (16 godz.)
- Charakterystyka i najważniejsze funkcje kanałów: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok (8 godz.)
- Video marketing (8 godz.)
DZIAŁANIA KREATYWNE (16 godz.)
- Business Model Canvas i Design Thinking (8 godz.)
- Copywriting – kreatywna praca z tekstem (8 godz.)
DIGITAL MARKETING (16 godz.)
- Wprowadzenie do Google Ads (8 godz.)
- E-mail marketing i automatyzacja (8 godz.)
ANALITYKA WEBOWA (16 godz.)
- Podstawy Google Analytics 4 (8 godz.)
- Monitoring internetu Brand24 (8 godz.)
PUBLIC RELATIONS (8 godz.)
-
Narzędzia współpracy z mediami (8 godz.)
PRAWNE ASPEKTY DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH (8 godz.)
- Zawieranie umów na usługi marketingowe (4 godz.)
- RODO w komunikacji marketingowej (4 godz.)
PRACA INDYWIDUALNA (10 godz.)
- Projekt
FORMA ZALICZENIA
test zamknięty, jednokrotnego wyboru
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170 (w podziale: 138h - stacjonarna; 32h - zdalna w czasie rzeczywistym)
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Liczba punktów ECTS: 30
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz dzięki zajęciom realizowanym stacjonarnie oraz m.in. na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się bezpośrednio na zajęciach lub przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów, który jest udostępniany 2 tygodnie, max tydzień przed planowanym rozpoczęciem zajęć. Dopiero po ustaleniu harmonogramu następują prace nad rozkładem godzin zajęć stacjonarnych i zdalnych w czasie rzeczywistym.
Zajęcia odbywają się w sobotę i w niedzielę w godz. 8.30-15.00
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto32,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto32,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Szwajkajzer
Spośród nad wyraz wyróżniających się projektów współtwórczyni pierwszego w Europie małego konceptu retailowego „Volkswagen Home” oraz lider rozwoju marketingu rolniczego w Polsce.
Wyznając zasadę, iż Klient jest zawsze na pierwszym miejscu, w nocy o północy potrafi wyczarować jednorożca. Niezwykle skuteczna i sfokusowana na zadaniu.
W swojej ścieżce zawodowej od początku dbająca o równowagę zawodową, między innymi działając charytatywnie na rzecz dzieci potrzebujących uśmiechu i odskoczni od codzienności.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu. Pliki dokumentów mogą być przygotowane w różnych formatach.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu filia w Bydgoszczy, może zostać każda osoba z wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.
Adres
Adres
Techniczne wymagania do zajęć:
-komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
-dostęp do Internetu,
-słuchawki (opcjonalnie),
-jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe