Trening umiejętności menedżerskich w świecie BANI dla Zarządów, Dyrektorów i Top managementu
Trening umiejętności menedżerskich w świecie BANI dla Zarządów, Dyrektorów i Top managementu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, prezesi, wiceprezesi, członkowie zarządów i rad nadzorczych, dyrektorzy, menedżerowie, którzy chcą nabyć wiedzę, zrozumieć otaczający świat BANI i na niego wpływać.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie u Uczestników, innowacyjnych umiejętności przywódczych, niezbędnych w czasach zmiany, w jakich przyszło nam żyć i pracować. Są to umiejętności dotychczas pomijane lub niewystarczająco doceniane.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Innowacyjne umiejętności przywódcze, niezbędne w czasach zmiany, w jakich przyszło nam żyć i pracować. | Kryteria weryfikacji Buduje skuteczne relacje z zespołem w dynamicznym otoczeniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kształtuje postawy proaktywne i obiektywne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje przywództwo sprzyjające zmianom. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rolę elastyczności w procesach decyzyjnych poprzez naukę radzenia sobie z niepewnością i brakiem kompletnych informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Pierwszy dzień (9.00 - 17.00)
-
I. MODUŁ: DIAGNOZA SYTUACJI
- Omówienie celów szkolenia, poznanie się Uczestników.
- Wprowadzenie do świata BANI.
- Świat BANI i jego zrozumienie jako analiza otoczenia biznesowego.
- Identyfikacja potencjalnych szans i zagrożeń.
- Różnice pomiędzy światem VUCA a światem BANI. Dyskusja moderowana
- Doskonalenie umiejętności w zakresie strategii adaptacyjnych. Ćwiczenia
- Zwiększenie innowacyjności.
- Poprawa zdolności przewidywania.
- Efektywne zarządzanie zmianą.
- Zwiększenie zaangażowania pracowników
-
II. MODUŁ - STRATEGIE ADAPTACYJNE
- Wprowadzenie:
- Poznanie różnych strategii adaptacyjnych.
- Ćwiczenia w podejmowaniu szybkich decyzji w warunkach niepewności. Ćwiczenia
- Skuteczne podejmowanie decyzji.
- Umiejętne motywowanie zespołu.
- Budowanie zaufania.
- Elastyczność w podejściu do problemów.
- Świadome zarzadzanie ryzykiem
-
III. MODUŁ - KREATYWNOŚĆ W DZIAŁANIU
- Wprowadzenie:
- Metody pobudzania kreatywności w zespole.
- Rozwiązania problemów w dynamicznym środowisku.
- Doskonalenie umiejętności w zakresie kreatywności w działaniu. Ćwiczenia
- Zwiększenie skuteczności pracy zespołu.
- Rozwój umiejętności myślowych i analitycznych.
- Świadome budowanie marki firmy.
- Zarządzanie wiedzą.
Drugi dzień (9.00 - 17.00)
IV. MODUŁ - KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ KONTEKŚCIE
- Wprowadzenie:
- Efektywna komunikacja w warunkach niepewności.
- Zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach.
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych w zmieniającym się kontekście. Ćwiczenia
- Efektywne delegowanie i przydzielanie zadań
- Zrozumienie innych stylów komunikacyjnych
- Budowanie relacji.
- Optymalne wykorzystanie zasobów.
- Odbieranie i dodawanie opinii.
-
V. MODUŁ - BUDOWANIE ZESPOŁU ODPORNEGO NA ZMIANY
- Wprowadzenie:
- Tworzenie zespołu gotowego do adaptacji.
- Praktyki wspierające ducha współpracy i elastyczności.
- Doskonalenie umiejętności w zakresie budowania zespołu. Ćwiczenia
- Wzmacnianie podejmowania świadomych decyzji.
- Rozwijanie umiejętności problemowych.
- Budowanie zaufania zespołu.
- Zwiększanie bezstresowej zdolność do podejmowania ryzyka.
- Podsumowanie szkolenia warsztatowego
-
Program w formule zamkniętej będzie dostosowany do branży i skali organizacji, aby efektywnie wspierać zarządzanie w świecie BANI.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 858,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto303,66 PLN
- Koszt osobogodziny netto246,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Kuna-Szyszka
Przepracowała setki godzin zarówno na sali szkoleniowej jak i w pracy indywidualnej jako coach. Rozwija kompetencje personalne prezesów, dyrektorów, kierowników, właścicieli firm, prawników, architektów, handlowców, pracowników obsługi klienta, pracowników działów marketingu, administracji, pracowników działu HR i działów pedagogicznych.
Od wielu lat z sukcesem zarządza i buduje sprzedaż w obszarach D2D, H2H, B2B, CC, obsługa klienta, marketing, zarówno w środowisku korporacyjnym (m.in.: UPC Polska, Learning System Poland) jak i małych
i średnich przedsiębiorstwach (m.in.: Multiplay Polska, Bank GBH Gliwice, INTEX, YAMAHA).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma skrypt i prezentację, a po zakończonym szkoleniu dodatkowe materiały w postaci rozwiąznych ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Przesłanie podpisanej przez Decydenta karty zgłoszenia wraz z pieczątką firmową na adres:
biuro@figpolska.pl
* Warunkiem przyjęcia zgłoszenia Uczestników korzystających z dofinansowania BUR jest akceptacja specjalnych warunków zgłoszenia (specjalny formularz dostępny na stronie www.figpolska.pl).
UWAGA: Do podanej wyżej ceny szkolenia zostaną doliczone koszty niekwalifikowane wysokości 200zł/dzień szkolenia. Zamawiający otrzyma dwie faktury za usługę w podziale na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane.
Więcej informacji w biurze FIG Polska – tel. +48 22 823 42 83 lub na stronie www.figpolska.pl.
Informacje dodatkowe
Przesłanie podpisanej przez Decydenta karty zgłoszenia wraz z pieczątką firmową na adres:
biuro@figpolska.pl
* Warunkiem przyjęcia zgłoszenia Uczestników korzystających z dofinansowania BUR jest akceptacja specjalnych warunków zgłoszenia (specjalny formularz dostępny na stronie www.figpolska.pl).
UWAGA: Do podanej wyżej ceny szkolenia zostaną doliczone koszty niekwalifikowane wysokości 200zł/dzień szkolenia. Zamawiający otrzyma dwie faktury za usługę w podziale na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane.
Więcej informacji w biurze FIG Polska – tel.+48 22 823 42 83 lub na stronie www.figpolska.pl.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi