Unico Marketing: Efektywna komunikacja i klucz do sukcesu. Profesjonalne szkolenie z Renatą Rybacką.
Unico Marketing: Efektywna komunikacja i klucz do sukcesu. Profesjonalne szkolenie z Renatą Rybacką.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do osób na różnych etapach kariery, które pragną efektywniej komunikować się i osiągać sukcesy zawodowe oraz osobiste.
- Pracownicy korporacyjni i menedżerowie - potrzebujący skutecznej komunikacji do zarządzania zespołami i negocjacji.
- Przedsiębiorcy i właściciele firm - zainteresowani budowaniem relacji biznesowych i prezentacją projektów.
- Specjaliści HR i trenerzy - zajmujący się rozwijaniem umiejętności interpersonalnych w organizacjach.
- Osoby poszukujące rozwoju osobistego - chcące poprawić swoje umiejętności komunikacyjne i emocjonalne.
- Studenci i absolwenci - przygotowujący się do rynku pracy, gdzie komunikacja jest kluczową kompetencją.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego wykorzystania wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do efektywnej komunikacji w życiu prywatnym i zawodowym. Usługa prowadzi do zrozumienia i praktycznego zastosowania technik aktywnego słuchania, empatii oraz asertywności. Szkolenie przygotowuje do tworzenia i utrzymania pozytywnych relacji interpersonalnych, zarządzania konfliktami oraz efektywnego wyznaczania i realizowania celów osobistych i zawodowych metodą SMART.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat znaczenia efektywnej komunikacji i wdzięczności. | Kryteria weryfikacji Wymienia cechy idealnej komunikacji i wpływu wdzięczności na relacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat identyfikacji i minimalizacji nieporozumień. | Kryteria weryfikacji Wymienia źródła nieporozumień i opisuje technik ich redukcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki aktywnego słuchania do budowania relacji. | Kryteria weryfikacji Demonstruje użycie technik aktywnego słuchania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje techniki asertywności bez konfliktów. | Kryteria weryfikacji Konstruuje asertywne komunikaty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Demonstruje radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych. | Kryteria weryfikacji Dobiera i stosuje strategie rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat wyznaczania i realizacji celów zgodnie z metodologią SMART. | Kryteria weryfikacji Planuje cele krótko- i długoterminowe oraz określa ich osiągnięcie. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Odkryj sekrety skutecznej komunikacji i klucze do sukcesu z naszym wyjątkowym szkoleniem “Efektywna komunikacja i klucz do sukcesu”! Czy chcesz nawiązywać głębsze relacje, osiągać cele zawodowe i osobiste, a także radzić sobie z wyzwaniami dnia codziennego z większą pewnością siebie? To szkolenie jest dla Ciebie!
To intensywne 3-dniowe szkolenie poprowadzi wybitna trenerka, Dr Renata Rybacka - Coach i Mentor, certyfikowany trener metody Neurolingwistycznego Programowania. Z jej bogatym doświadczeniem pedagogicznym, psychologicznym i filozoficznym, uczestnicy szkolenia zyskają unikalną okazję do rozwoju osobistego i zawodowego pod jej fachowym okiem. Nie przegap szansy na przełom w Twojej zdolności komunikacji i otwórz drzwi do nowych możliwości.
Dołącz do nas i naucz się:
- Komunikować z wpływem: Opanuj sztukę przekazu, który rezonuje i inspiruje.
- Budować trwałe relacje: Zdobądź umiejętności, które pomogą Ci tworzyć silne i pozytywne więzi.
- Być asertywnym bez konfliktów: Wyrażaj swoje potrzeby i granice w sposób szanujący siebie i innych.
- Zarządzać emocjami: Naucz się technik, które pozwolą Ci panować nad emocjami i wykorzystywać je na swoją korzyść.
- Osiągać cele z precyzją: Wyznaczaj i realizuj cele zgodnie z metodologią SMART, aby każdy krok przybliżał Cię do sukcesu.
Co zyskasz?
- Kompetencje komunikacyjne: Zostań mistrzem słowa, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Asertywność: Stań się osobą, która potrafi stawiać granice i efektywnie komunikować swoje potrzeby.
- Umiejętności interpersonalne: Rozwijaj relacje, które przynoszą radość i satysfakcję w każdym aspekcie życia.
- Techniki radzenia sobie z konfliktami: Ucz się od najlepszych, jak przekształcać konflikty w możliwości.
- Narzędzia do rozwoju osobistego: Odkryj strategie, które pomogą Ci rosnąć i osiągać coraz więcej.
Zapisz się już dziś! Nie przegap okazji, aby odblokować swój pełny potencjał komunikacyjny i otworzyć drzwi do nowych możliwości. Czekamy na Ciebie, aby wspólnie kroczyć ścieżką do sukcesu.
Twoja przyszłość zaczyna się tutaj!
Dzień I
Moduł I: Komunikacja i wdzięczność
- Czym jest komunikacja i wdzięczność?
- Trudności w komunikacji i korzyści z wdzięczności.
- Rodzaje komunikacji i praktykowanie wdzięczności.
- Cechy idealnej komunikacji i jak kształtować wdzięczność.
Moduł II: Nieporozumienia i świadomość
- Skąd biorą się nieporozumienia w relacjach?
- Czym jest świadomość i podświadomość?
- Ocena zachowań i współpraca z podświadomością.
- Minimalizowanie negatywnego wpływu wyobrażeń.
Przerwa na lunch (13:00 – 13:30)
Moduł III: Relacje, zaufanie i cele
- Jak budować relacje i zaufanie dzięki aktywnemu słuchaniu?
- Jak wyznaczać cele krótko i długoterminowe?
- Narzędzia aktywnego słuchania i charakterystyka celu.
- Zadawanie pytań, parafrazowanie i koncepcja SMART.
- Weryfikacja postępów w uczeniu się.
Dzień II
Moduł I: Asertywność i zmiana nawyków
- Jak być asertywnym i zmienić złe nawyki?
- Techniki asertywności i budowanie nawyków.
- Jak budować asertywny komunikat i etapy zmiany nawyków.
Moduł II: Informacja zwrotna i emocje
- Jak zwracać uwagę bezpiecznie dla relacji?
- Czym są emocje i sposoby na radzenie sobie z nimi.
- Komunikat JA vs. TY i strategie radzenia sobie z emocjami.
Przerwa na lunch (13:00 – 13:30)
Moduł III: Konflikty, szczęście i perswazja
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych?
- Czym jest szczęście i jak być szczęśliwym?
- Style budowania relacji i język perswazji vs. manipulacja.
- Weryfikacja postępów w uczeniu się.
Dzień III
Moduł I: Perswazja i kreatywność
- Język perswazji i manipulacja.
- Potencjał twórczy i czy kreatywności można się nauczyć?
- Różnice między manipulacją a perswazją i narzędzia pobudzające kreatywność.
Przerwa na lunch (13:00 – 13:30)
Moduł II: Rozwój osobisty (4h)
- Rozwój osobisty jako proces.
- Rozpoczynanie drogi rozwoju osobistego.
- Narzędzia i strategie rozwoju osobistego.
- Planowanie dalszych kroków na drodze rozwoju osobistego.
Uczestnik po szkoleniu “Efektywna komunikacja i klucz do sukcesu” będzie mógł:
- Zrozumieć pojęcie komunikacji: Wiedzieć, czym jest komunikacja, potrafić wymienić cechy idealnej komunikacji oraz rozumieć, skąd się biorą bariery w komunikacji.
- Rozpoznawać i minimalizować nieporozumienia: Wiedzieć, gdzie pojawiają się nieporozumienia między ludźmi i potrafić je zminimalizować.
- Stosować techniki aktywnego słuchania: Używać technik aktywnego słuchania w celu budowania lepszych relacji.
- Budować relacje międzyludzkie: Potrafić budować i poprawiać relacje pomiędzy ludźmi.
- Wykorzystywać techniki asertywności: Znać i stosować techniki asertywności, umieć budować asertywny komunikat.
- Radzić sobie w sytuacjach konfliktowych: Potrafić poradzić sobie w sytuacjach konfliktowych i unikać ich.
- Znać strategie radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych: Rozumieć różne strategie radzenia sobie w konfliktach i potrafić je stosować.
- Wyznaczać cele: Umieć wyznaczać cele krótko- i długoterminowe z wykorzystaniem koncepcji SMART.
- Rozwijać się osobiste: Znać narzędzia i strategie rozwoju osobistego i zaplanować dalsze kroki w tym kierunku.
- Szkolenie prowadzone w grupach do 10 osób
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w 26 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Dzień 1. Moduł I: Komunikacja i wdzięczność | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Dzień 1. Moduł II: Nieporozumienia i świadomość | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Dzień 1. Przerwa na lunch | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Dzień 1. Moduł III: Relacje, zaufanie i cele | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Dzień 1. Weryfikacja postępów w uczeniu się. | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Dzień 2. Moduł I: Asertywność i zmiana nawyków | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Dzień 2. Moduł II: Informacja zwrotna i emocje | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Dzień 2. Przerwa na lunch | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Dzień 2. Moduł III: Konflikty, szczęście i perswazja | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Dzień 2. Weryfikacja postępów w uczeniu się. | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Dzień 3. Moduł I: Perswazja i kreatywność | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Dzień 3. Przerwa na lunch | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Dzień 3. Moduł II: Rozwój osobisty | Prowadzący Renata Rybacka | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 650,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto217,31 PLN
- Koszt osobogodziny netto217,31 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Renata Rybacka
Założycielka firmy szkoleniowej Sztuka Komunikacji, uczestniczka wielu Międzynarodowych Konferencji Naukowych w Polsce i za granicą, autorką kilkunastu artykułów naukowych o tematyce m.in. bezpieczeństwa społecznego, wpływu wartości moralnych na społeczeństwo, siły mediacji czy zagadnień filozoficznych.
Autorka książek i bajek i dzieci.
https://rybackarenata.pl/
https://www.instagram.com/rybacka_renata/
https://www.linkedin.com/in/renata-rybacka/
https://www.youtube.com/channel/UCWkyq0Q-aFJxZ1TptFvlx-w
https://open.spotify.com/show/5cZSSHwp0c05wG7RtLQfu4
https://www.tiktok.com/@rybacka.renata
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy przygotowany przez Unico Sp. z o.o.
Informacje dodatkowe
Możliwość dostosowania terminu
Monika Lisser, tel. (+48) 607 711 681.
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale szkoleniowe są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico Sp. z o.o. jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi