Szkolenie pod nazwą ,,SEO - najlepsze praktyki i sztuczki".
Szkolenie pod nazwą ,,SEO - najlepsze praktyki i sztuczki".
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla wszystkich stanowisk. Branża e-commerce prężnie się rozwija, a pracodawcy angażują coraz więcej stanowisk do pracy w handlu internetowym, realizacji bloga, vloga czy innych materiałów społecznościowych a czasem nawet do przenoszenia biznesu do sieci. Tak więc usługa skierowana jest również do wszystkich pracowników i właścicieli firm funkcjonujących w Internecie lub również takich którzy, dopiero planują się tam znaleźć. Dla osób, które dodają treści na: stronach www, blogach portalach informacyjnych, vlogach, mediach społecznościowych czy sklepach internetowych.
Dla do osób administrujących zasobami informatycznymi w firmie, informatyków, specjalistów ds. e-commerce, specjalistów ds. marketingu ale także do każdej innej osoby, która obsługuje, wdraża, bądź posiada strony www lub sklepy i chciałaby dowiedzieć się czegoś więcej w tej tematyce.
Jest to usługa dedykowana, również dla uczestników projektu „Kierunek- Rozwój"
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z zakresu SEO przygotowuje uczestnika do samodzielnego działania mającego na celu zwiększenie pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Uczestnicy szkolenia będą mogli również zrealizować większość zadań na swojej witrynie czy na stronie pracodawcy, bądź skoordynować pracę zespołu, czy firmy zewnętrznej wynajętej do obsługi w zakresie SEO.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy i prowadzi sklep internetowy. | Kryteria weryfikacji Tworzy i formułuje strategię biznesową sklepu internetowego. Wybiera odpowiednią platformę e-commerce i dokonuje jej konfiguracji.Zapewnia klientom pozytywne doświadczenia zakupowe. Stosuje wymogi prawne związane z prowadzeniem sklepu internetowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Zwiększa sprzedaż i generuje zyski. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i wykorzystuje skuteczne strategie SEO w celu zwiększenia widoczności sklepu. Prowadzi efektywne kampanie reklamowe w różnych kanałach online. Analizuje dane sprzedażowe i optymalizuje działania sklepu. Wykorzystuje narzędzia do automatyzacji procesów marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Posługuje się umiejętnościami w budowaniu silnej marki online. | Kryteria weryfikacji Rozumie kluczowe pojęcia i modele biznesowe e-commerce. Definiuje i wybiera odpowiednie strony oraz sprzedaje tam swoje produkty. Dociera do szerszego grona odbiorców. Poprawia satysfakcję klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 30 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 16 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie google meet.
I CZĘŚĆ
I. Wybór motywu, modyfikacja i personalizacja.
II. Pagebuilder – zasady działania.
III. Wtyczki
IV. Zmiana wyglądu strony.
V. Analiza stron
II CZĘŚĆ
I. Wprowadzenie - marketing internetowy
II. Kampanie - analiza i audyt
III. Kampania Google Ads
IV. Kampania na stronach sprzedażowych
Test podsumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Ziolo
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma materiały dydaktyczne oraz prezentację w formie e-mail.
Trener prowadzący szkolenie na bieżąco będzie przesyłał zadania oraz ćwiczenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do testu sprawdzającego. Na test uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Koszt egzaminu wliczony jest w cenę usługi i odbędzie się w ustalonym wg harmonogramu szkolenia terminie.
Nazwa podmiotu prowadzącego walidację: ERNABO Adrian Flak.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramac projektu Kierunek-Rozwój"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia
Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji. Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).