Unico Marketing: Strategia dochodowej marki i pozyskiwanie płacących klientów z grupy docelowej. Szkolenie dla firm lokalnych i marek osobistych z Moniką Run.
Unico Marketing: Strategia dochodowej marki i pozyskiwanie płacących klientów z grupy docelowej. Szkolenie dla firm lokalnych i marek osobistych z Moniką Run.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- Właścicieli firm lokalnych – chcących zwiększyć rozpoznawalność i pozyskać nowych klientów.
- Osób budujących markę osobistą – freelancerów i specjalistów, którzy chcą wzmocnić swoją markę i zdobyć klientów.
- Marketingowców – pragnących poszerzyć umiejętności w zakresie budowania marki i komunikacji z klientami.
- Małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) – poszukujących skutecznych metod pozyskiwania klientów.
- Osób zarządzających markami – liderów odpowiedzialnych za rozwój i promocję marki.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji22-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego kreowania oraz zarządzania marką lokalną i osobistą w celu pozyskiwania płacących klientów z wybranej grupy docelowej. Szkolenie prowadzi do zrozumienia i praktycznego zastosowania strategii marketingowych oraz narzędzi wspierających rozwój marki, z naciskiem na zwiększenie rozpoznawalności i lojalności klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat budowania i zarządzania marką osobistą i firmową w kontekście lokalnym oraz online. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i rozróżnia kluczowe elementy marki (misja, wizja, wartości). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje grupę docelową oraz jej potrzeby. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje plan komunikacji z grupą docelową. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje konkurencję i rynek, uwzględniając wnioski w strategii marki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Opracowuje skuteczne strategie marketingowe. | Kryteria weryfikacji Omawia kluczowe cechy kampanii marketingowej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Dobiera i charakteryzuje odpowiednie narzędzia marketingowe, do prowadzenia kampanii marketingowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje statystyki i wyniki przykładowej kampanii marketingowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Omawia i charakteryzuje techniki marketingu szeptanego. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Zarządza i rozwija markę osobistą i firmową, dostosowując działania do lokalnych warunków rynkowych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki rozwijania marki osobistej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Omawia techniki monitorowania rozwoju marki osobistej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie „Strategia dochodowej marki” jest dedykowane właścicielom lokalnych firm oraz osobom budującym marki osobiste. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy oraz praktycznych umiejętności niezbędnych do efektywnego kreowania i rozwijania marki, która skutecznie przyciągnie i zatrzyma klientów. Program szkolenia obejmuje kluczowe aspekty budowania marki, w tym definiowanie jej wartości, misji i wizji, identyfikację grupy docelowej oraz tworzenie skutecznych strategii marketingowych.
W trakcie trzech dni intensywnych zajęć, uczestnicy poznają i przećwiczą metody komunikacji marki z klientem, w tym storytelling oraz język korzyści. Omówione zostaną także techniki analizy rynku i konkurencji oraz sposoby pozyskiwania opinii i rekomendacji, które są niezbędne do budowania zaufania wśród potencjalnych klientów.
Dzień 1 (10:00 - 16:00)
- Twoja marka i Ty - wartości, misja, wizja i Twoje "dlaczego”.
- Jakim językiem chcesz komunikować się ze swoją grupą docelową/styl komunikacji
- Wyróżniki marki i Twoje mocne strony, talenty.
- Kto jest Twoją grupą docelową, która zakupi produkt, usługę
- Potęga marketingu szeptanego i poleceń klientów korzystających z Twoich usług
- Przerwa lunchowa (13:00 – 13:30)
- Storytelling marki i umiejętność mówienia językiem korzyści do klienta
- Ustalimy punkty styku grupy docelowej z marką (w komunikacji online i stacjonarnie, jeśli posiadasz biuro, sklep stacjonarny)
- Dlaczego powinieneś poznać rynek oraz konkurencję (analiza rynku, audyt profili i strategii konkurencji)
- Jak w lekki sposób pozyskiwać opinie (społeczny dowód słuszności) na profilu Fb oraz wizytówce Moja Firma (forma wideo oraz tekstowa)
- Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 2 (10:00 - 16:00)
- Kim jest Twój klient idealny. Poznanie potrzeb grupy docelowej. Przygotowanie oferty (pakiety, usługi komplementarne, substytucyjne, skuteczna sprzedaż dodatkowa, pakiety dla klientów VIP)
- Analiza SWOT, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego. Potrzeby i miejsce przebywania grupy docelowej.
- Analiza działań, ustalenie celów w kontekście rozwijania i wzrostu pozycji marki w kanałach social media, email marketing, wizytówka Moja Firma.
- Przerwa lunchowa (13:00 – 13:30)
- Rozumienie i analizowanie statystyk wzrostu marki, statystyk na profilach, rozumienie wyników ujętych w raportach branżowych.
- Autentyczność i własny styl prowadzenia biznesu online i stacjonarnie. Prawda i spójność marki.
- Sposoby dotarcia do płacących klientów w obszarze rynku online oraz działań marki lokalnie (publikacje, reklama, polecenia, afiliacje, bartery).
- Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 3 (10:00 - 16:00)
- Marka osobista – stworzenie, rozwijanie i zarabianie dzięki spójnej marce i produktom rozwiązującym realne problemy grupy docelowej.
- Strategia działań i komunikacji marki.
- Język korzyści oraz straty w relacjach z grupa docelową.
- Poznaj swoje talenty i mocne strony i na tej podstawie zbuduj mocny filar biznesu.
- Przerwa lunchowa (13:00 – 13:30)
- Pozyskiwanie potencjalnych klientów: profile, fenomen własnej grupy na Fb. Grupy ogólnopolskie i pozyskiwanie klientów.
- Rozwój firmy lokalnej, marki-zastosowanie ankiet Google, email marketingu, Wizytówka Moja Firma, reklamy
- Jak rozwijać firmę lokalną, markę osobistą, aby była rozpoznawalna na rynku (sprawdzone sposoby dotarcia do niszy)
Walidacja efektów uczenia się (15:30 - 16:00)
- Szkolenie prowadzone w sposób indywidualny lub w grupach maksymalnie 6 osobowych
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w 24 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Metoda weryfikacji obecności Uczestnika: raporty z logowania z aplikacji Zoom.
- Przerwy na lunch i kawę wliczają się do godzin usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Dzień 1. Twoja marka i Ty - wartości, misja, wizja i Twoje dlaczego. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Dzień 1. Jakim językiem chcesz komunikować się ze swoją grupą docelową/styl komunikacji | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Dzień 1. Wyróżniki marki i Twoje mocne strony, talenty. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Dzień 1. Kto jest Twoją grupą docelową, która zakupi produkt, usługę | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Dzień 1. Potęga marketingu szeptanego i poleceń klientów korzystających z Twoich usług | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Dzień 1. Przerwa lunchowa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Dzień 1. Storytelling marki i umiejętność mówienia językiem korzyści do klienta | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Dzień 1. Ustalimy punkty styku grupy docelowej z marką (w komunikacji online i stacjonarnie, jeśli posiadasz biuro, sklep stacjonarny) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Dzień 1. Dlaczego powinieneś poznać rynek oraz konkurencję (analiza rynku, audyt profili i strategii konkurencji) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Dzień 1. Jak w lekki sposób pozyskiwać opinie (społeczny dowód słuszności) na profilu Fb oraz wizytówce Moja Firma (forma wideo oraz tekstowa) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Dzień 1. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Dzień 2. Kim jest Twój klient idealny. Poznanie potrzeb grupy docelowej. Przygotowanie oferty | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Dzień 2. Analiza SWOT, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego. Potrzeby i miejsce przebywania grupy docelowej. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Dzień 2. Analiza działań, ustalenie celów w kontekście rozwijania i wzrostu pozycji marki w kanałach social media, email marketing, wizytówka Moja Firma. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Dzień 2. Przerwa lunchowa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Dzień 2. Rozumienie i analizowanie statystyk wzrostu marki, statystyk na profilach, rozumienie wyników ujętych w raportach branżowych. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Dzień 2. Autentyczność i własny styl prowadzenia biznesu online i stacjonarnie. Prawda i spójność marki. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Dzień 2. Sposoby dotarcia do płacących klientów w obszarze rynku online oraz działań marki lokalnie (publikacje, reklama, polecenia, afiliacje, bartery). | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Dzień 2. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Dzień 3. Marka osobista – stworzenie, rozwijanie i zarabianie dzięki spójnej marce i produktom rozwiązującym realne problemy grupy docelowej. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Dzień 3. Strategia działań i komunikacji marki. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Dzień 3. Język korzyści oraz straty w relacjach z grupa docelową. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Dzień 3. Poznaj swoje talenty i mocne strony i na tej podstawie zbuduj mocny filar biznesu. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Dzień 3. Przerwa lunchowa | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Dzień 3. Pozyskiwanie potencjalnych klientów: profile, fenomen własnej grupy na Fb. Grupy ogólnopolskie i pozyskiwanie klientów. | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Dzień 3. Rozwój firmy lokalnej, marki-zastosowanie ankiet Google, email marketingu, Wizytówka Moja Firma, reklamy | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Dzień 3. Jak rozwijać firmę lokalną, markę osobistą, aby była rozpoznawalna na rynku (sprawdzone sposoby dotarcia do niszy) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Run | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 050,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto168,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto168,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Run
W teście Gallupa TOP 5 Moniki to: Uczenie się, Rozwijanie Innych, Strateg, Aktywator, Współzależność. Talenty te uzupełniają i wzmacniają jej osobę, jako trenera do przeprowadzania szkoleń i warsztatów dla uczestników.
Pierwsze swoje szkoleniowe kroki stawiała w 2012 roku w międzynarodowej firmie handlowo sprzedażowej, gdzie była odpowiedzialna za profesjonalne szkolenia nowych pracowników w salonach firmowych.
W ciągu ostatnich 5 lat, jako trener marketingu, przeprowadziła ponad 219 godzin szkoleniowych w salach szkoleniowych oraz online dla właścicieli marek i firm lokalnych.
Branże z którymi współpracowała to m.in.: rozwój osobisty i talenty, fotografia, telekomunikacja, edukacja, dekoracje i aranżacja wnętrz, zdrowy styl życia, coaching, psychologia.
W ciągu ostatnich 5 lat, zdobyła certyfikaty ze szkoleń: „Kurs LinkedIn - budowanie marki Osobistej”, „Reelsy - czym są, dlaczego warto je nagrywać. Podstawy montażu”, „Strategia dochodowego newslettera”, „Social Media Expert”.
Uczestnicy cenią ją za szeroką wiedzę branżową, znajomość badań i trendów rynkowych, umiejętność przekazywania wiedzy w zrozumiały sposób oraz innowacyjne sposoby szkoleniowe.
Jest autorką 30-stronicowego ebooka ,,Jak rozwijać markę osobistą holistycznie”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma skrypt szkoleniowy oraz ebooki: ,,Jak przygotować profil marki/firmy lokalnej na Instagramie" oraz ,,Rozwijanie marki, firmy lokalnej holistycznie".
Informacje dodatkowe
Możliwość dostosowania terminu
Monika Lisser, tel. (+48) 607 711 681.
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale szkoleniowe są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico Sp. z o.o. jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa
- Platforma Zoom (https://zoom.us/)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji
- Komputer, laptop lub tablet z dostępem do internetu.
- Procesor: Minimalnie jednordzeniowy 1 GHz, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (np. Intel i3/i5/i7 lub AMD ekwiwalent).
- Pamięć RAM: Minimalnie 2 GB, zalecane 4 GB lub więcej.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik
- Minimalna prędkość łącza: 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- System operacyjny: Windows 7 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy, Linux, iOS, Android.
- Zainstalowana aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania, ale dostęp do aplikacji Zoom może poprawić jakość połączenia.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu online
- Link jest ważny do momentu zakończenia spotkania lub webinaru.
Zalecane parametry łącza internetowego
- Łącze internetowe o minimalnej przepustowości 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Dla grupowych połączeń wideo zalecane 1,0 Mb/s dla wideo wysokiej jakości i do 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Udostępnianie ekranu bez miniaturki wideo wymaga 50–75 kb/s, z miniaturką 50–150 kb/s. Audio VoIP: 60–80 kb/s, Zoom Phone: 60–100 kb/s.