Opanuj Blender z Arcy Mistrzynią Joanną Vetulani - kurs certyfikacyjny
Opanuj Blender z Arcy Mistrzynią Joanną Vetulani - kurs certyfikacyjny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs certyfikacyjny jest skierowany do szerokiego grona uczestników, w tym zarówno osób indywidualnych, jak i firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych z różnych branż, które korzystają z wizualizacji i modelowania 3D lub chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie pracy z oprogramowaniem Blender 3D. Adresowany jest także do menedżerów pragnących rozwijać swoje kompetencje w obszarze narzędzi informacyjno-komunikacyjnych technologii trójwymiarowych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników11
- Data zakończenia rekrutacji06-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURAkredytacja Centrów Egzaminacyjnych ECDL
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs certyfikacyjny przygotuje uczestników do samodzielnej pracy z Blenderem 3D na poziomie podstawowym, kończąc się egzaminem weryfikującym umiejętności przygotowania projektów do publikacji elektronicznej lub druku. Uczestnicy nauczą się obsługi interfejsu, modelowania 3D z zewnętrznych materiałów, wykorzystywania modyfikatorów, technik symulacji tkanin, opanują podstawy mapowania UV, tworzenia materiałów z Node Wrangler, rigowania postaci, animacji, oświetlenia i renderowania scen.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje poznawanie interfejsu i możliwości programu | Kryteria weryfikacji Omawia interfejs i możliwości programu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje interfejs i możliwości programu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Stosuje podstawy Modelowania na podstawie zewnętrznych materiałów (pliki svg/png/jpg) | Kryteria weryfikacji Omawia podstawy Modelowania na podstawie zewnętrznych materiałów (pliki svg/png/jpg) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i dobiera podstawy Modelowania na podstawie zewnętrznych materiałów (pliki svg/png/jpg) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje modelowanie modyfikatorami oraz techniką cloth sim | Kryteria weryfikacji Omawia modelowanie modyfikatorami oraz techniką cloth sim | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Dobiera modelowanie modyfikatorami oraz techniką cloth sim | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Stosuje podstawy UV unwrapping (Box Mapping, Projection, ręczne z seams plus dodatkowe addony) | Kryteria weryfikacji Analizuje, identyfikuje i dobiera podstawy UV unwrapping (Box Mapping, Projection, ręczne z seams plus dodatkowe addony) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Tworzy przygotowywanie materiałów z tekstur ręcznie i z użyciem Node Wrangler, volumetrics w EEVEE i Cycles | Kryteria weryfikacji Analizuje, argumentuje przygotowywanie materiałów z tekstur ręcznie i z użyciem Node Wrangler, volumetrics w EEVEE i Cycles | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Umieszcza i definiuje przygotowywane materiały z tekstur ręcznie i z użyciem Node Wrangler, volumetrics w EEVEE i Cycles | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje Geometry Nodes - funkcje scatter, trawa, malowanie weights/vertex groups | Kryteria weryfikacji Analizuje, argumentuje, identyfikuje Geometry Nodes - funkcje scatter, trawa, malowanie weights/vertex groups | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Dobiera geometry Nodes - funkcje scatter, trawa, malowanie weights/vertex groups | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Obrabia rigowanie postaci, wstawianie szkieletu, weight painting, animacjaAnimacja po shapekeys | Kryteria weryfikacji Definiuje, dobiera, wykorzystuje rigowanie postaci, wstawianie szkieletu, weight painting, animacjaAnimacja po shapekeys | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy ustawianie światła, kamer, oświetlanie sceny | Kryteria weryfikacji Analizuje, dobiera, tworzy ustawianie światła, kamer, oświetlanie sceny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Stosuje renderowanie, kompozytor, prostą mgłę, prostą post produkcję | Kryteria weryfikacji Definiuje, identyfikuje, stosuje renderowanie, kompozytor, prostą mgłę, prostą post produkcję | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Rozwiązuje samodzielnie problem w warunkach niepewności. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rozwiązanie problemu w warunkach niepewności. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Definiuje samodzielnie jakość wygenerowanych treści 3D. | Kryteria weryfikacji Analizuje, identyfikuje samodzielnie jakość wygenerowanych treści 3D. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi szkoleniowej - kurs certyfikacyjny:
- Poznawanie interfejsu i możliwości programu
- Podstawy Modelowania na podstawie zewnętrznych materiałów (pliki svg/png/jpg)
- Modelowanie ciąg dalszy, modyfikatory, cloth sim
- Podstawy UV unwrapping (Box Mapping, Projection, ręczne z seams plus dodatkowe addony)
- Przygotowywanie materiałów z tekstur ręcznie i z użyciem Node Wrangler, volumetrics w EEVEE i Cycles
- Geometry Nodes - funkcje scatter, trawa, malowanie weights/vertex groups
- Rigowanie postaci, wstawianie szkieletu, weight painting, animacja
- Animacja po shapekeys
- Ustawianie światła, kamer, oświetlanie sceny
- Renderowanie, kompozytor, prosta mgła, prosta post produkcja
- Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 1. Poznawanie interfejsu i możliwości programu 2. Podstawy Modelowania na podstawie zewnętrznych materiałów (pliki svg/png/jpg) | Prowadzący Joanna Vetulani | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 3. Modelowanie ciąg dalszy, modyfikatory, cloth sim | Prowadzący Joanna Vetulani | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 4. Podstawy UV unwrapping (Box Mapping, Projection, ręczne z seams plus dodatkowe addony) | Prowadzący Joanna Vetulani | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 5. Przygotowywanie materiałów z tekstur ręcznie i z użyciem Node Wrangler, volumetrics w EEVEE i Cycles | Prowadzący Joanna Vetulani | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 6. Geometry Nodes - funkcje scatter, trawa, malowanie weights/vertex groups | Prowadzący Joanna Vetulani | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 7. Rigowanie postaci, wstawianie szkieletu, weight painting, animacja | Prowadzący Joanna Vetulani | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 8. Animacja po shapekeys 9. Ustawianie światła, kamer, oświetlanie sceny | Prowadzący Joanna Vetulani | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 10. Renderowanie, kompozytor, prosta mgła, prosta post produkcja | Prowadzący Joanna Vetulani | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 11. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 999,00 PLN
- Koszt usługi netto2 999,00 PLN
- Koszt godziny brutto124,96 PLN
- Koszt godziny netto124,96 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Vetulani
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostawca Usług zapewnia warunki organizacyjne wraz z niezbędnymi materiałami do realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Uczestników szkolenia informuje się o możliwości uczestnictwa w dodatkowych szkoleniach, które poszerzą ich wiedzę lub umożliwią zdobycie nowych kwalifikacji. Organizator przekazuje te informacje podczas spotkań osobistych, rozmów telefonicznych lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Należy zaznaczyć, że organizator zastrzega sobie prawo do odwołania realizacji usługi, jeżeli liczba zarejestrowanych uczestników jest mniejsza niż 5.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe