Szkolenie pn. „Wprowadzenie w zarządzanie przez kluczowe rezultaty oparte na metodzie OKR"
Szkolenie pn. „Wprowadzenie w zarządzanie przez kluczowe rezultaty oparte na metodzie OKR"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do grona odbiorców, głównymi odbiorcami jest kadra zarządzająca oraz pracownicy firmy.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do działania w nowy sposób zarządzania zadaniami w realizacji celu głównego firmy. Porządkuje podział zadań, obowiązki każdego w firmie w zależności od swoich predyspozycji i możliwości. Celem szkolenia jest opracowanie nowego , bardziej sprawnego sposobu działania, kluczowych rezultatów do osiągnięcia i wyznaczenia mapy działania mającego pomóc w realizacji celu firmy na koniec stycznia 2025 r.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawy synergicznej współpracy w zespołach. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje szablony efektywnej konstruktywnej komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Definiuje wspólny cel przygotując indywidualne cele będące mapą do lepszej realizacji swoich obowiązków. | Kryteria weryfikacji Stosuje motywację do działania i kreatywnego rozwiązywania bieżących problemów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje swoje role w zespole | Kryteria weryfikacji Posługuje się wiedzą jak pracować ze swoimi przekonaniami aby były wzmacniającym elementem w ich aktywności zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 10 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie stacjonarnej w liczbie 14 godzin dydaktycznych.
CZĘŚĆ I: współpraca poprzez metodę OKR
Moduł I: Wstęp /powitanie/ kontrakt
- Nawiązanie kontaktu z grupą
Moduł II: Analiza obecnej sytuacji
- Zebranie danych o jej osiągnięciach, wyzwaniach, ustalenie celu dla firmy oraz zasobów, kierunków i terminów działań. Ujęcie w strukturę obecnych działań i nadanie im ukierunkowanego rozwoju.
Moduł III: Przygotowanie do pracy z celami
- cykl Kolbego - dlaczego uczymy się najlepiej na własnym doświadczeniu?
Moduł IV: Prezentacja i omówienie struktury zajęć. Budowanie motywacji - obawy i życzenia
- Opracowanie szablonu dojścia do celu;
- Wyznaczenie podetapów (kamieni milowych),
- Osadzenie każdej aktywności w kalendarzu dla możliwości weryfikacji postępów,
- Określenie zakresu potrzebnego każdemu wsparcia w realizacji swoich zadań
- Każdy z uczestników zapisuje anonimowo na kartce 3 życzenia/obawy jakie wywołuje świadomość działań do realizacji celu. Te obawy na końcu szkolenia będą poddane omówieniu. Potem grupujemy wszystkie wypowiedzi łącząc podobne .
Moduł V: Zarządzanie Przez Rezultaty czyli jak Google i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR
- Prezentacja modelu zarządzania jako podstawy do dalszych prac nad strategią firmy.
Moduł VI: Ustalenie 3 kluczowych Rezultatów będących wynikiem zrealizowania w przyszłości postawionego celu OKR
- Uczestnicy rozpisują czym wg nich skutkować będzie zrealizowanie celu OKR
Moduł VII: Tworzenie grup roboczych w metodzie OKR
- Każdy kluczowy rezultat staje się dla podgrupy ich celem który wymaga opracowania. Przypisane osoby będą w grupach pracować nad planem realizacji swojego celu.
Moduł VIII: Przygotowanie w podgrupach planu realizacji swoich celów i 3 Kluczowych Rezultatów jakie będą miały miejsce jeśli będzie zrealizowany ich pod cel.
- Grupa spisuje pomysły na działania jakie są niezbędne aby w określonym czasie dojść do końca z sukcesem.
CZĘŚĆ II: kim jestem w zespole
Moduł I: Analiza roli jaką pełnię w moim zespole
- Ćwiczenie : z jaką metaforycznie wyrażoną rolą na obrazie identyfikuję się i dlaczego? Testy ról grupowych Belbina.
Moduł II: Omówienie typów zespołów z uwagi na ich produktywność i motywację do pracy
- Mini wykład. Zrozumienie czynników wpływających na zwiększanie efektywności pracy z w zespołach
Moduł III: Analiza sytuacji - Co jest najważniejsze wg. mnie dla istnienia zwycięskich zespołów?
- Budowa wzorca idealnego zespołu
Moduł IV: Odniesienie wzorca do rzeczywistości - Czego chciałbym więcej, żeby moja grupa była zwycięskim zespołem?
- Praca indywidualna. Potem omówienie wyników.
Moduł V: Współpraca zespołowa - budowa wiezy
- W grupach uczestnicy w zadanych warunkach mają 40 min na wykonanie zadania. Potem omówienie rezultatów i kluczowych czynników współpracy w grupach jaka miała miejsce.
Moduł VI: Moje osobiste koło rozwoju
- Ćwiczenie- każdy wybiera 8 cech jakie sa wg niego najważniejsze aby pełnić wybraną wcześniej rolę w zespole. Potem podsumowuje jakie obszary pomagają mu a by idealnie pełnić swoją rolę zespołową a jakie przeszkadzają. Co należy rozwijać a co ograniczyć aby każdy oddzielnie mógł lepiej przyczyniać się do realizacji celu firmy.
Moduł VII: Podsumowanie swojej roli jaką widzę w firmie aby wpierać i przyczynić się do realizacji celu.
- Każdy podsumowuje swoje wyniki pracy
Test podumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Część I ( w tym 10 min przerwy) | Prowadzący Tomasz Kuk | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 03:40 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Część II ( w tym 10 min przerwy) | Prowadzący Tomasz Kuk | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 03:40 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Część II ( w tym 10 min przerwy) | Prowadzący Tomasz Kuk | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:40 | Liczba godzin 02:40 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Test sprawdzający | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 013,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto215,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kuk
Realizuje projekty unijne z zakresu nowoczesnego nauczania w szkolnictwie na poziomie podstawowym, ukierunkowane na rozwój umiejętności społecznych. Prowadzi szkolenia z zakresu: Przechodzenia przez zmiany, Budowania efektywnych zespołów w ramach synergii grupowej, Treningu personalnego, Kreowania zachowań i postaw przedsiębiorczych, Technik skutecznych negocjacji handlowych B&B i B&C oraz Elementów Psychologii Komunikacji.
Od sześciu lat pracuje nad wykorzystaniem coachingu w relacjach interpersonalnych na różnych poziomach (handel, usługi, edukacja). Pracował jako koordynator w międzynarodowym projekcie "Directing Life Change" skierowanym do osób 40+ z "załamaną karierą zawodową". W ciągu ostatnich sześciu lat w jego szkoleniach wzięło udział ponad 3500 osób - w tym 480 godzin warsztatów z zakresu business-coachingu i life-coachingu. Szkolenia prowadzone są w języku polskim i rosyjskim.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma tematyczne materiały dydaktyczne w postaci skryptów oraz prezentacji w formie pdf, przesłanych na adrese-mail, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do testu spawdzającego. Na test uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Koszt egzaminu wliczony jest w cenę usługi i odbędzie się w ustalonym wg harmonogramu szkolenia terminie.