MS EXCEL – poziom średniozaawansowany
MS EXCEL – poziom średniozaawansowany
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest adresowane do osób wykorzystujących w swojej pracy (i nie tylko w pracy) komputer, które chcą ułatwić i usprawnić sobie czynności jakie wykonują przy użyciu komputera i nauczyć się efektywnego wykorzystania możliwości jakie daje arkusz kalkulacyjny.
UWAGA ! Przed dokonaniem zgłoszenia prosimy koniecznie o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia w celu wcześniejszej rezerwacji miejsca na kurs pod numer 77/ 453 60 09, 504 850 668, 662 211 225.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą dotyczącą możliwości korzystania z arkuszy kalkulacyjnych w zakresie średniozaawansowanym. Poznanie możliwości arkusza kalkulacyjnego powoduje, że wiele czynności przy użyciu komputera można wykonywać szybciej, sprawniej. Pozyskana wiedza pozwala na przygotowanie sobie narzędzi informatycznych, które uczestnik wykorzystuje w swoich codziennych czynnościach przy używaniu MS Excel w celu zwiększenia efektywności pracy i kwalifikacji zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie nabycie umiejętności w zakresie:- projektowania zestawień z użyciem tabel i wykresów - stosowania narzędzi filtrowania, sortowania wyszukiwania, zamieniania danych, - funkcjonowania i posługiwania się tabela przestawnymi, - analizy danych, | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik przyswoił wiedzę lub umiejętności z zakresu założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się - stosowanie funkcji logicznych, tekstowych i liczących- porównywania dwóch tabel - używania formatowania warunkowego, - zabezpieczenia dostępu do arkuszy, - pobierania danych zewnętrznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik przyswoił wiedzę lub umiejętności z zakresu założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program kursu:
MS EXCEL – poziom średniozaawansowany
1. Zaawansowane Funkcje Excela
- Funkcje tekstowe: CONCATENATE, LEFT, RIGHT, MID.
- Funkcje informacyjne: ISNUMBER, ISTEXT, ISBLANK.
- Funkcje matematyczne: ROUND, ROUNDUP, ROUNDDOWN.
2. Zaawansowane Narzędzia Analizy Danych
- Praca z tabelami przestawnymi: tworzenie, formatowanie, filtrowanie.
- Zastosowanie funkcji SUMIFS, COUNTIFS, AVERAGEIFS.
- Tworzenie zaawansowanych wykresów: wykresy dynamiczne, wykresy kombinowane.
- Narzędzia analizy scenariuszy i celów w Excelu.
3. Zaawansowane Techniki Formatowania i Przedstawiania Danych
- Warunkowe formatowanie zaawansowane.
- Tworzenie szablonów raportów i tabeli rozproszenia danych.
- Personalizacja paska narzędzi i wstążki.
- Zaawansowane techniki sortowania i filtrowania danych.
4. Makra i Automatyzacja w Excelu
- Wprowadzenie do programowania w VBA (Visual Basic for Applications).
- Tworzenie prostych makr: nagrywanie i edycja.
- Automatyzacja zadań księgowych przy użyciu makr.
- Zabezpieczanie makr i arkuszy przed nieautoryzowanym dostępem.
Kurs jest realizowany w godzinach dydaktycznych. ,,MS EXCEL – poziom średniozaawansowany” obejmuje swoim programem 32 godz. dydaktyczne zajęć. Każdego dnia, w czas szkolenia są wliczone przerwy 10 minutowe. Ramowy harmonogram jest opisany w zakładce „informacje dodatkowe”. Pod koniec kursu zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się. Wymagany poziom obecności na zajęciach to min. 80 % frekwencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Zaawansowane Funkcje Excela | Prowadzący Justyna Stanek | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Zaawansowane Narzędzia Analizy Danych | Prowadzący Justyna Stanek | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Zaawansowane Techniki Formatowania i Przedstawiania Danych | Prowadzący Justyna Stanek | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Makra i Automatyzacja w Excelu | Prowadzący Justyna Stanek | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 968,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto61,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto50,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Stanek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę w oparciu o akty prawne oraz wzorce z innych dokumentów źródłowych.
Forma realizacji kursu
Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów komputerowych prowadzonych przez wykwalifikowanego trenera. Uczestnicy podczas zajęć pracują na własnych komputerach, przed ich rozpoczęciem należy zweryfikować z organizatorem szkolenia posiadaną wersję programu MS Excel (w przypadku braku sprzętu należy poinformować organizatora). W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy wypełnią ankiety ewaluacyjne mierzące efekty i jakość realizacji szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Informacja dotycząca szkoleń dofinansowanych !!!
Konieczne jest spełnienie warunków określonych w regulaminie przez Operatora do którego wnioskuja Państwo o dofinansowanie do usługi rozwojowej (kursu, szkolenia, itp.).
Najważniejsze kroki:
1. Wypełnienie i złożenie dokumentów u Operatora projektu zgodnie z warunkami konkursu na dofinansowanie szkoleń wybranych ze strony BUR.
2. Wstępna rezerwacja miejsca na szkolenie w ISEP-Opole poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.isepszkolenia.pl
3. Podpisanie umowy szkoleniowej z Operatorem projektu oraz Organizatorem szkolenia (równoczesne otrzymanie numer ID wsparcia dotyczacego dofinansowanego szkolenia).
4. Zarejestrowanie konta firmowego/indywidualnego w Bazie Usług Rozwojowych (jeśli nie zostało już wczesniej utworzone).
5. Zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem strony BUR z podaniem numeru ID (w niektórych projektach realizacja kroku rejestracji i zapisu na szkolenie może być wymagana szybciej).
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia:
Dzień szkoleniowy obejmuje 8 godz. dydaktycznych (godz. dydaktyczna to 45 min zajęć)
Łącznie czas trwania szkolenia: 6 godz. zegarowych. + 30 min przerw
W polu "liczba godzin usługi" wymiar czasu szkolenia jest podany w godzinach dydaktycznych.
Ramowy harmonogram zajęć:
- 8.30 - 10.00 - I cześć szkolenia (1,5 godz.)
przerwa 10 min - 10.10 - 11.40 - II część szkolenia (1,5 godz.)
przerwa 10 min - 11.50 - 13.20 - III część szkolenia (1,5 godz.)
pzerwa 10 min - 13.30 – 15.00 - IV część szkolenia (1,5 godz.)
UWAGA !!!
W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja