Zarządzanie zespołem hybrydowym- TERMIN DO USTALENIA
Zarządzanie zespołem hybrydowym- TERMIN DO USTALENIA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla wszystkich nowoczesnych menadżerów – Zarządu, Dyrektorów Pionów, Działów, Managerów i Project Managerów.
Kompetencja związana z zarządzaniem pracą hybrydową jest jedną z uniwersalnych kompetencji menedżerskich niezbędnych do skutecznego zarządzania w obecnych czasach.
Szkolenie w szczególności polecane dla osób zarządzających lub odpowiedzialnych za zarządzanie pracą odbywająca się z biura i domu jednocześnie, a także pracą z zespołem rozproszonym.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji10-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do efektywnej pracy i sprawnej komunikacji pracując w zespołach hybrydowych. Uczestnicy dowiedzą się jak sprawić by zespół osiągał zamierzone cele i robił to bez pomocy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie specyfiki pracy w zespołach hybrydowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia zna kluczowe wyzwania związane z pracą w zespołach hybrydowych.Uczestnik szkolenia opisuje strategie i narzędzia umożliwiające efektywne zarządzanie zespołami hybrydowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosowanie technik sprawnej komunikacji w zespołach hybrydowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia demonstruje umiejętność efektywnego korzystania z narzędzi komunikacyjnych.Uczestnik szkolenia stosuje techniki, takie jak regularne spotkania synchroniczne i asynchroniczne, aby zapewnić płynny przepływ informacji w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Autonomiczne zarządzanie zadaniami i celami w zespołach hybrydowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia określa cele zespołu i zadania indywidualne w sposób jasny, mierzalny i osiągalny, z zachowaniem elastyczności potrzebnej w środowisku hybrydowym.Uczestnik szkolenia przedstawia metody monitorowania postępów i ewaluacji wyników pracy zespołu, bez nadmiernego nadzoru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wzmacnianie współpracy i zaangażowania w zespołach hybrydowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia stosuje techniki budowania zespołu i wzmacniania więzi między członkami zespołu, takie jak organizowanie spotkań integracyjnych online i hybrydowych, oraz korzystanie z narzędzi wspierających komunikację nieformalną.Uczestnik szkolenia stosuje strategie motywacyjne i doceniania wkładu każdego członka zespołu, aby zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję z pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
RAMOWY PROGRAM USŁUGI
Rozpoczęcie szkolenia:
- Zasady pracy podczas szkolenia.
- Określenie celów szkolenia.
„Trzeba rozwiązać problem, jaki ludzie rzeczywiście mają. Ale nie zawsze taki, o którym wiedzą że mają. Dlatego to jest trudne.”- Joshua Schachter
Szkolenie prowadzone w odniesieniu do potrzeb uczestników zdefiniowanych przed szkoleniem oraz na szkoleniu. Pytania i dyskusje na bieżąco w kontekście sytuacji spotykanych u uczestników szkolenia.
Moduł I
Rola lidera – organizacja, monitorowanie i kontrola pracy zespołu
- 4 kategorie wyzwań stojących przed menadżerem zarządzających zespołem hybrydowym
- Kluczowe czynniki efektywności zespołów hybrydowych
- Pięć poziomów przywództwa wg Maxwella
- Piramida Nozbe: tworzenie środowiska pracy sprzyjającego efektywnej pracy: kultura pracy zespołowej oraz kluczowe narzędzia
- Rytmy zarządcze: komunikacyjne i zadaniowe
- Specyfika procesu grupowego w zespołach hybrydowych
- Trening spotkania: Rules meeting
- Organizacja pracy zespołu hybrydowego: aktywna praca na statusach z wykorzystaniem narzędzi Kanban
- ABC kontroli pracy zespołu hybrydowego
Moduł II
Rola lidera we wzmacnianiu motywacji i zaangażowania pracowników
- Sprawiedliwość w relacjach biznesowych – kluczowe pojęcie w zarządzaniu zespołem hybrydowym
- Algorytmy i trening rozmów menedżerskich: dawanie bieżącej pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej
- Główne potrzeby pracowników pracujących zdalnie vs stacjonarnie
- Bank dobrych praktyk, czyli sprawdzone sposoby motywowania i angażowania pracowników
- Potrzeby motywacyjne poszczególnych grup wiekowych – praca z wynikiem biznesowym
- Potencjalne źródła demotywacji menadżera – sprawdzone sposoby im zapobiegania
- Trudne sytuacje w zespole – omówienie 2-3 wybranych sytuacji z praktyki uczestników
Podsumowanie
- Indywidualny Plan Działań – wybierz 3 rzeczy i wdróż je w swojej organizacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 335,77 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 899,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,69 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Zielińska - Wolfigiel
Ukończyła również kurs coachingowy (Human Advice, Certyfikat nr 15.03.2016). Jest certyfikowanym trenerem MindSonar® i Competence Game®. Uczestniczyła w licznych kursach i seminariach rozwojowych w Polsce i za granicą, w tym w warsztatach „Business Maestra” organizowanych przez Anthony'ego Robbinsa w Las Vegas, USA. Pracowała w międzynarodowej firmie produkcyjnej oraz w firmach doradztwa personalnego. Trenerka z licencją Ministerstwa Edukacji Narodowej (nr 6281/2015), posiada certyfikat trenerski (Nowa Motywacja, Certyfikat nr 1684/16). Jest Interim Managerem HR w firmie produkcyjnej z branży materiałów budowlanych.
Trenerka wspiera organizacje w projektach doradczych z obszaru HR, gdzie tworzy modele kompetencyjne i wdraża do skutecznego wykorzystywania przez HR, Menadżerów. Wspiera w układaniu procesów. Doradza w zakresie zarządzania talentami indywidualnymi w organizacjach. Tworzy ścieżki karier.
Prowadzi zajęcia na uczelniach oraz szkolenia/warsztaty dla firm z zakresu:
Rekrutacji,
Budowania zespołów,
Rozwoju kariery, motywacji, komunikacji,
Strategii HR i rozwoju operacji,
Przywództwa (rola lidera, wyznaczanie celów, zarządzanie zespołem, motywowanie, prezentacja i autoprezentacji, rekrutacji, AC/DC),
Sprzedaży
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiał szkoleniowy w postaci podręcznika stworzonego przez Trenera HILLWAY, użytej w trakcie trwania warsztatów.
W zależności od zaangażowania uczestników i postępów prac – szkolenie prowadzone jest zgodnie z cyklem Kolba, Trener dopasowuje treści do potrzeb uczestników warsztatu.
Stosowane są tips & tricks oraz inne materiały dodatkowe, tworzone również podczas szkolenia z zaangażowaniem uczestników. Umożliwia to wspólne wypracowanie rozwiązań gotowych do implementacji w codziennej pracy uczestników.
W trakcie warsztatów dodatkowo może być wykorzystywana prezentacja multimedialna, wyświetlana uczestnikom przy użyciu rzutnika. Prezentacja jest traktowana jako uzupełnienie i zobrazowanie pewnych treści w myśl zasady jeden obraz wart więcej niż 1 000 słów. Pracujemy warsztatowo z wykorzystaniem wirtualnej tablicy np. Padlet, czy AnswerGarden.
W trakcie szkolenia on-line wykorzystywane są testy, gry, case study, ćwiczenia indywidualne, w parach i grupowe. Wówczas Uczestnicy zostają z poziomu Trenera podzieleni na mniejsze grupy, w których wykonują poszczególne zadania.
W ramach szkoleń stosowane są też innowacyjne rozwiązania angażujące uczestników i urozmaicające stosowane narzędzia np. ankiety na on-line, np. Kahoot, quizlet.live, AnswerGarden, gdzie Trener na bieżąco otrzymuje wyniki i może pokazać odpowiedzi np. w formie graficznej.
Przy szkoleniach rekomendujemy pracę na rzeczywistych sytuacjach z codziennej pracy uczestników, jednak w celu aktywizacji uczestników wprowadzamy odpowiednie ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie procesu grupowego..
Uczestnicy aktywnie pracują z Trenerem, wykorzystując nowatorskie rozwiązania technologiczne, tworząc praktyczne rozwiązania poruszanych kwestii gotowe do zastosowania już po szkoleniu.
Dodatkowo 14 dni po szkoleniu uczestnicy mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym
W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!
- wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) często ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
- Indywidualne Plany Działania
Warunki uczestnictwa
Podpisane zamówienie lub umowa zlecenia realizacji szkolenia zamkniętego.
W SYTUACJI DOFINANSOWANIA SZKOLENIA ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W WYSOKOŚCI, CO NAJMNIEJ 70% USŁUGA JEST ZWOLNIONA Z PODATKU VAT.
Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane danej organizacji. Program i cele takiego szkolenia są doprecyzowywane w zależności od potrzeb organizacyjnych i sytuacji występujących w codziennej pracy uczestników. Ustalenie dokładnego programu odbywa się dzięki przeprowadzonym wywiadom z menedżerem szkolonego zespołu lub działem HR, a także dzięki anonimowej ankiecie badania potrzeb uczestników.
http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/
TRENER PROWADZĄCY:
Szkolenie prowadzi jeden Trener, praktyk ekspert biznesu.
SZKOLENIE OTWARTE Z TEGO TEMATU
Zobacz też Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa/
Informacje dodatkowe
Szkolenia dedykowane HILLWAY to profesjonalne projekty rozwojowe z 2 dniowym szkoleniem bazowym, gdzie cykl edukacyjny jest wydłużony do 60-80 dni!
Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?
A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta czy sprzedaży?
Zapraszamy do kontaktu!
E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami