KURS JAVASCRIPT DLA POCZĄTKUJĄCYCH ZAKOŃCZONY MIĘDZYNARODOWYM EGZAMINEM JSE – CERTIFIED ENTRY-LEVEL JAVASCRIPT PROGRAMMER (wliczonym w cenę kursu). HTML. CSS. WYKONANIE WŁASNEGO PROJEKTU – PORTFOLIO DLA PRACODAWCY. PYTANIA I ZADANIA REKRUTACYJNE (możliwy także kurs dla 1 osoby).
KURS JAVASCRIPT DLA POCZĄTKUJĄCYCH ZAKOŃCZONY MIĘDZYNARODOWYM EGZAMINEM JSE – CERTIFIED ENTRY-LEVEL JAVASCRIPT PROGRAMMER (wliczonym w cenę kursu). HTML. CSS. WYKONANIE WŁASNEGO PROJEKTU – PORTFOLIO DLA PRACODAWCY. PYTANIA I ZADANIA REKRUTACYJNE (możliwy także kurs dla 1 osoby).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób, które dopiero rozpoczynają swoja karierę z programowaniem, niemniej jednak wymagana jest podstawowa znajomość języka HTML i CSS. Jeśli ktoś nie zna tych języków, to można zapisać się na kurs wyrównawczy – szczegóły pod nr. telefonu: (+48) 509 229 182.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestniczki/ka do zdobycia podstawowych umiejętności programowania w języku JavaScript. Nauka składni JavaScript, typów danych, operatorów, funkcji, obiektów, tablic, pętli, programowania zorientowanego na obiekty, obsługi zdarzeń oraz manipulacji w zakresie DOM. Uczestniczka/nik nauczy się tworzyć proste aplikacje, co zakończy się wykonaniem własnego projektu . Zdobycie kompetencji w zakresie samodzielnego uczenia się i rozwijania swoich umiejętności programowania w JavaScript.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:• Posiada podstawową wiedzę na temat języka JavaScript, w tym jego składni, typów danych, operatorów, funkcji, obiektów , tablic, pętli, programowania zorientowanego na obiekty, obsługi zdarzeń. Umiejętności: • Pisze proste programy w języku JavaScript. • Korzysta z języka JavaScript do manipulowania elementami DOM. • Obsługuje zdarzenia myszy i klawiatury. • Korzysta z obiektów i klas w języku JavaScript. Kompetencje: • Umie samodzielnie uczyć się i rozwijać swoje umiejętności programowania w języku JavaScript. • Efektywnie rozwiązuje problemy programistyczne. • Umie pracować w zespole i komunikować się z innymi programistami. • Umie korzystać z dostępnych zasobów edukacyjnych, aby poszerzać swoją wiedzę i umiejętności. | Kryteria weryfikacji EGZAMIN JSE – CERTIFIED ENTRY-LEVEL JAVASCRIPT PROGRAMMER | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dokładny harmonogram (następna zakładka) szkolenia będzie dostosowany do preferencji uczestnika.
Usługa liczona w godzinach lekcyjnych (45 min.).
I. KOD JAVASCRIPT NA TLE INNYCH JĘZYKÓW PROGRAMOWANIA. PODSTAWOWE INFORMACJE.
1. Informacje wstępne.
2. Edytory.
3. Osadzenie kodu w HTML.
4. Komentarze w JavaScript.
II. KOD HTML i CSS – krótkie przypomnienie.
1. Kod HTML.
2. Kod HTML i CSS a JavaScript.
3. Podpięcie pliku z JavaScript.
4. CSS – przypomnienie podstawowych informacji i podpięcie pliku.
5. CSS – Flex i Grid.
III. JAVASCRIPT – SKŁADNIA JĘZYKA I PODSTAWOWE KOMENDY.
1. Zmienne i stałe.
2. Operator przypisania.
3. Operacje na liczbach.
4. Inkrementacja.
5. Dekrementacja.
6. Konkatenacja.
7. Wyprowadzanie zmiennych na ekran:
• Alert.
• Document_write.
• InnerHTML.
• Console.
8. Instrukcje warunkowe.
• Instrukcja if.
• Instrukcja if else.
• Instrukcja switch case.
9. Operatory relacyjne
10. Operatory logiczne.
11. Wyrażenia warunkowe.
12. Konstruktor, Obiekt, Prototype.
13. Tablice. Metody tworzenia i operacje na nich.
• Metoda push
• Metoda pop
• Metoda shift
• Metoda splice
• Metoda slice
• Metoda fill.
• Metoda map
• Metoda filter
14. Funkcje:
• Funkcja z parametrem.
• Funkcja anonimowa.
• Funkcja strzałkowa (ES6 – rok 2015).
• Sposoby wywołania funkcji.
15. Pętle:
• Pętla for.
• Pętla while.
• Pętla do while.
• Instrukcja break.
• Instrukcja continua.
17. Obiekty wbudowane.
18. Metody – sposób przetwarzania obiektów.
19. Wyrażenia regularne.
20. Animacje w JavaScript.
21. Zdarzenia i ich przetwarzanie:
• Click
• Scroll.
• Onmouseover.
• Onmouseout.
22. Okienka.
23. Formularze i ich walidacja.
24. ES6 – zmiany w prowadzone w roku 2015:
• Class`y
• Let i const
IV. BIBLIOTEKA JQUERY I JQUERY-IU.
1. Biblioteka jQuery i jQuery-IU – pojęcia podstawowe.
2. Podpięcie biblioteki ze skryptem.
3. Najpopularniejsze zastosowania biblioteki jQuery i jQuery-IU.
V. PRAKTYCZNA PRACA Z KODEM. ANALIZA I TWORZENIE PROSTYCH PROGRAMÓW Z TRENEREM.
1. Stoper.
2. Zegar.
3. Obliczanie pól figur geometrycznych.
4. Kostka do gry.
5. Sumowanie liczb z formularza.
6. Funkcjonalność strony www – tekst – „więcej”, „mniej”.
7. Zmiana koloru czcionki w tekście.
8. Animacje w JavaScript.
VI. PRACA Z TRENEREM NAD WŁASNYM PROJEKTEM.
VII. PYTANIA I ZADANIA REKRUTACYJNE.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 800,00 PLN
- Koszt usługi netto4 800,00 PLN
- Koszt godziny brutto120,00 PLN
- Koszt godziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sławomir Bargiel
Posiada 13 letnie doświadczenie w szkoleniach z obszaru IT, twórca programów szkoleniowych, tworzy autorskie materiały szkoleniowe oparte o gotowe szablony symulacji działania kodu danego języka programowania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe formie elektronicznej zawierają:
- Plik pdf zawierający opis prezentowanych zagadnień.
- Prezentacja treści merytorycznej kursu w programie PowerPoint.
- Skrypty języka JavaScript w zakresie komend i funkcjonalności, służące do praktycznej nauki kodu programowania.
- Skrypty języka JavaScript w zakresie działania określonych programów - praktyczna nauka pisania kodu.
Warunki uczestnictwa
Wymagania wstępne odnośnie uczestnika kursu:
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.
- Podstawowa znajomość języka HTML i CSS.
Jeśli ktoś nie zna tych języków, to można zapisać się na kurs wyrównawczy – szczegóły pod telefonem: (+48) 509 229 182.
Wymagania wstępne. Walidacja spełnienia tego kryterium będzie polegać na rozmowie kwalifikacyjnej z uczestniczką/kiem kursu sprawdzającej umiejętności odnośnie podstawowej znajomości obsługi komputera. Odnośnie języka HTML i CSS uczestniczka/nik będzie wypełniał test.
Informacje dodatkowe
Jako trener szkoleń z zakresu IT staram się za każdym razem być bardzo dobrze przygotowanym. Opracowuję także programy kursów w ten sposób, aby były one jak najbardziej efektywne, jeśli chodzi o tempo przyswajania wiedzy przez uczestników kursów. Z moich szkoleń otrzymuje najwyższe oceny, co mnie bardzo cieszy a zarazem motywuje do jeszcze większej pracy. Mam także drugą firmę, w której zajmuję się organizacją szkoleń wyjazdowych dla księgowych. Odnośnie tych szkoleń zatrudniam trenerów. Te szkolenia są także oceniane przez Klientów, ale oceniane są także inne elementy, np. hotele, w których organizuję te szkolenia. Mimo, że ze szkoleń z IT, które prowadzę osobiście mam najwyższe oceny, średnia moich ocen ogółem wynosi 4,4, co wynika z faktu, iż część moich Klientów ocenia także inne elementy np. hotele. Niestety w Bazie Usług Rozwojowych nie mogę rozdzielić ocen, które otrzymuję za osobiste prowadzenie szkoleń z zakresu IT od tych szkoleń, w których jestem tylko organizatorem.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kurs będzie przeprowadzany w formie zdalnej na żywo (video i audio) na platformie ClickMeeting.
Wymagania sprzętowe:
- Stabilny dostęp do Internetu.
- Prędkość łącza (pobieranie/przesyłanie) - min. 2 Mbps.
- Komputer z systemem Windows (7,8,10,11) wyposażony w kamerkę internetową i mikrofon.
- Przeglądarka internetowa.