Master of Business Administration (MBA)
Master of Business Administration (MBA)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program Master of Business Administration (MBA) został opracowany w oparciu o identyfikację potrzeb rynkowych i będzie realizowany we współpracy z University of West Bohemia, Faculty of Economics, w Czechach. Jest adresowany do osób, które pełniły lub pełnią funkcje kierownicze w różnych organizacjach. Studia są skierowane do wszystkich, którzy pragną poszerzyć i uzupełnić swoją wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania i funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku uwzględniając różne uwarunkowania oraz rozwiązywania wielu problemów z tym związanych lub zainteresowanych tą tematyką.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi260
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W szczególności uzyskane w czasie studiów kwalifikacje i umiejętności pozwolą absolwentom:pełnić funkcje członka organów nadzorczych jednostek o różnym profilu,
skutecznie i efektywnie zarządzać i kierować współczesnymi organizacjami,
właściwie reprezentować kierowaną jednostkę na zewnątrz i budować jej wizerunek,
posługiwać się narzędziami, technikami i metodami pracy kierowniczej,
budować zespoły, ale też organizować pracę własną i podległych pracowników.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W pogłębionym stopniu teorie oraz zasady funkcjonowania organizacji na rynku, uwzględniając różnorodne uwarunkowania oraz znaczenie wiedzy dotyczącej wy-korzystywania środków unijnych, kreatywności i innowacyjności w biznesie, konku-rencyjności i współpracy przedsiębiorstw czy koniunktury gospodarczej | Kryteria weryfikacji Nabycie wskazanych efektów uczenia się weryfikuje się w następujący sposób. Wszystkie przedmioty realizowane w ramach studiów podyplomowych zakończone są uzyskaniem zaliczenia lub zdaniem egzaminu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów Master of Business Administration (MBA)
Przedsiębiorstwo w regionie i gospodarce
- Zarządzanie innowacyjnym start-upem
- Instytucje otoczenia przedsiębiorstw
- Koniunktura gospodarcza a funkcjonowanie przedsiębiorstw w gospodarce
- Prawo pracy
- Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu I
Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem
- Ekonomia menadżerska
- Marketing w biznesie
- Elementy prawa w biznesie
- Kreatywność i innowacyjność w biznesie
- Etyka w biznesie i CSR
- Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu II
Zarządzanie strategiczne i operacyjne w przedsiębiorstwie
- Modele biznesowe
- Współczesne metody zarządzania strategicznego
- Zarządzanie projektami
- Digitalizacja procesu zarządzania w firmie
- Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu III
Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie
- Przywództwo i kształtowanie roli lidera
- Efektywny proces zarzadzania kapitałem ludzkim
- Techniki motywacji i zaangażowania w zespołach stacjonarnych i on-line
- Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu IV
Finanse przedsiębiorstwa
- Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
- Rachunkowość menadżerska
- Optymalizacja podatkowa w działalności przedsiębiorstwa
- Wybrane problemy i modele wyceny przedsiębiorstw
- Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu V
Kompetencje menadżerskie w biznesie
- Komunikacja interpersonalna i negocjacje
- Gry decyzyjne
- Sztuka wystąpień publicznych
- Konflikty i metody ich rozwiązywania
- Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu VI
Seminarium
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto11 000,00 PLN
- Koszt usługi netto11 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto42,31 PLN
- Koszt godziny netto42,31 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariola Grzebyk
Zarządzanie publiczne
Sprawność zarządzania w samorządzie terytorialnym
Uwarunkowania rozwoju gmin w województwie podkarpackim
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne będą dostarczane uczestnikom na adres e-mail.
Warunki uczestnictwa
kandydat na studia podyplomowe musi posiadać wykształcenie wyższe (ukończone studia I lub II stopnia lub jednolite magisterskie), oraz posiadać przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe