Sztuczna Inteligencja w Marketingu czyli Nowe Narzędzia dla Efektywnych Strategii – kurs dla branży beauty.
Sztuczna Inteligencja w Marketingu czyli Nowe Narzędzia dla Efektywnych Strategii – kurs dla branży beauty.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, pracownicy działu marketingu i reklamy oraz pracownicy odpowiedzialni za pozyskiwanie klientów, którzy posiadają podstawową wiedzę i doświadczenie w zakresie działań marketingowych w przedsiębiorstwie
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji23-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pn. „Sztuczna Inteligencja w Marketingu czyli Nowe Narzędzia dla Efektywnych Strategii – kurs dla branży beauty” przygotowuje do samodzielnego tworzenia strategii marketingowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie rolę SI w kontekście działań marketingowych oraz omawia jej fundamenty | Kryteria weryfikacji Definiuje SI i jej znaczenie dla dziedziny marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymawia kluczowe obszary, w których SI odgrywa istotną rolę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje dane oraz prognozuje trendy z wykorzystaniem SI | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia i techniki wykorzystywane do analizy danych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia jak SI może prognozować trendy rynkowe i identyfikować sentyment wobec produktów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Prezentuje modele produkcyjne oparte na SI służące do analizy zachowań klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Automatyzuje procesy marketingowe z wykorzystaniem SI | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe koncepcje związane z automatyzacją procesów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia jak SI wspiera automatyzację kampanii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia narzędzia i platformy wykorzystywane do automatyzacji kampanii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji w marketingu oraz personalizacja i targetowanie z wykorzystaniem SI
- Wprowadzenie. Test wiedzy.
- Zrozumienie roli Sztucznej Inteligencji (SI) w kontekście działań marketingowych w branży beauty.
- Wskazanie działań charakterystycznych dla marketingu w branży beauty – przykłady.
- Definicja SI i jej znaczenie dla dziedziny marketingu.
- Kluczowe obszary, w których SI odgrywa istotną rolę w strategiach marketingowych.
- Fundamenty Sztucznej Inteligencji.
- Zapoznanie z podstawami SI istotnymi dla marketingu.
- Maszynowe uczenie się (Machine Learning) - zasady, rodzaje algorytmów.
- Analiza danych - zbieranie, czyszczenie, analiza i interpretacja danych w kontekście marketingu.
- Algorytmy predykcyjne - jak działają i jak mogą być wykorzystane w prognozowaniu zachowań klientów.
- Zastosowania SI w marketingu internetowym w branży beauty.
- Przegląd nowoczesnych narzędzi i trendów wykorzystujących SI w marketingu.
- Personalizacja marketingu - jak SI wspiera tworzenie spersonalizowanych kampanii.
- Analiza sentymentu i przetwarzanie języka naturalnego - wykorzystanie SI do monitorowania opinii klientów salonów fryzjersko-kosmetycznych.
- Automatyzacja procesów marketingowych - jak SI wspomaga automatyzację działań marketingowych.
- Praktyczne przykłady zastosowań SI w marketingu.
- Zaprezentowanie konkretnych przykładów wykorzystania SI w realnych przypadkach marketingowych.
- Studium przypadków - analiza konkretnych firm lub kampanii, w których SI odegrała kluczową rolę.
- Demonstracja narzędzi - prezentacja działających aplikacji lub rozwiązań SI stosowanych w marketingu.
- Wprowadzenie do Personalizacji w Marketingu.
- Omówienie znaczenia personalizacji doświadczeń klientów w dzisiejszym świecie marketingu.
- Przykłady wykorzystania personalizacji w różnych branżach.
- Wykorzystanie SI do Segmentacji Rynku.
- Prezentacja różnych metod i algorytmów SI używanych do segmentacji rynku.
- Praktyczne przykłady zastosowania SI do identyfikacji grup docelowych.
- Personalizacja Treści z Wykorzystaniem SI – przykłady charakterystyczne dla branży beauty.
- Omówienie technik wykorzystywanych w SI do personalizacji treści marketingowych.
- Prezentacja narzędzi umożliwiających tworzenie spersonalizowanych treści.
Moduł 2 Analizowanie danych i prognozowanie trendów w marketingu
- Warsztaty: Tworzenie Kampanii opartych na Personalizacji.
- Analiza Danych i Prognozowanie Trendów z Wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji.
- Zaprezentowanie uczestnikom metod analizy danych i prognozowania trendów za pomocą sztucznej inteligencji w kontekście działań marketingowych – przykłady działań branży beauty.
- Wprowadzenie do Analizy Danych z Wykorzystaniem SI.
- Omówienie roli analizy danych w marketingu i wpływu SI na proces analizy.
- Przedstawienie narzędzi i technik wykorzystywanych do analizy danych.
- Prognozowanie Trendów i Identyfikacja Sentymentu.
- Wyjaśnienie sposobów, w jakie SI może prognozować trendy rynkowe i identyfikować sentyment wobec produktów/marc.
- Przykłady stosowania SI do analizy sentymentu w mediach społecznościowych salonów fryzjersko- kosmetycznych.
- Wykorzystanie SI do Predykcji Zachowań Klientów.
- Prezentacja modeli predykcyjnych opartych na SI służących do analizy zachowań klientów.
- Analiza zachowań oraz preferencji klientów branży beauty.
- Omówienie narzędzi SI do przewidywania preferencji klientów.
- Analiza Danych i Prognozowanie Trendów w branży fryzjersko-kosmetycznej.
- Przedstawienie kilku studiów przypadków, w których SI została wykorzystana do analizy danych i prognozowania trendów w marketingu.
- Omówienie rezultatów i wniosków z tych studiów przypadków.
Moduł 3 Automatyzacja procesów marketingowych z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji
- Automatyzacja Procesów Marketingowych z Wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji.
- Wprowadzenie do Automatyzacji Procesów Marketingowych w salonach fryzjersko-kosmetycznych.
- Omówienie podstawowych koncepcji związanych z automatyzacją procesów w marketingu.
- Przedstawienie korzyści wynikających z automatyzacji procesów w branży beauty.
- Automatyzacja Kampanii Marketingowych.
- Wyjaśnienie, jak SI może wspierać automatyzację kampanii e-mailowych, reklamowych i innych działań marketingowych.
- Przedstawienie narzędzi i platform wykorzystywanych do automatyzacji kampanii.
- Rozwiązania SI w Usprawnianiu Procesów Komunikacyjnych.
- Omówienie sposobów wykorzystania SI do usprawnienia procesów komunikacyjnych z klientami salonów fryzjersko-kosmetycznych.
- Prezentacja narzędzi CRM i technik personalizacji komunikacji.
- Praktyczne Case Studies: Implementacja Automatyzacji Marketingowej.
- Prezentacja kilku studiów przypadków, gdzie SI została zastosowana do automatyzacji procesów marketingowych.
- Omówienie wyników i wniosków z tych case studies.
- Integracja Narzędzi SI z Istniejącymi Systemami Marketingowymi.
- Omówienie wyzwań i korzyści związanych z integracją narzędzi SI z już istniejącymi systemami i strukturami marketingowymi.
- Przedstawienie najlepszych praktyk i strategii integracyjnych.
- Przyszłość SI w Marketingu: Prognozy Rozwoju Technologicznego
- Analiza prognoz dotyczących rozwoju technologicznego i trendów związanych z SI w kontekście marketingu.
- Prezentacja możliwości rozwoju technologicznego SI w najbliższych latach.
- Szanse i wyzwania związane z wykorzystaniem SI w marketingu.
- Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z dziedziny SI i marketingu.
- Omówienie szans, wyzwań, możliwości oraz ograniczeń związanych z dalszym wykorzystaniem SI w marketingu.
- Otwarta dyskusja z uczestnikami, podczas której będą mogli zadawać pytania i dzielić się swoimi spostrzeżeniami.
- Walidacja efektów kształcenia.
Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (1godzina = 45min.)
W trakcie szkolenia są przewidziane 3 przerwy po 15 minut (przewidziane między 9 a 9:15, 11 a 11:15, 14 a 14:15)
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym poprzez platformę ZOOM.US
Kurs przeprowadzany będzie w formie online, bez podziału na grupy. Uczestnicy mają możliwość korzystania zarówno z kamerki jak i mikrofonu. Pytania można również zadawać za pomocą czatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Wprowadzenie. Test wiedzy. Zrozumienie roli Sztucznej Inteligencji (SI) w kontekście działań marketingowych w branży beauty. Wskazanie działań charakterystycznych dla marketingu w branży beauty. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Definicja SI i jej znaczenie dla dziedziny marketingu. Kluczowe obszary, w których SI odgrywa istotną rolę w strategiach marketingowych. Fundamenty Sztucznej Inteligencji. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Zapoznanie z podstawami SI istotnymi dla marketingu. Maszynowe uczenie się. Analiza danych - zbieranie, czyszczenie, analiza i interpretacja danych. Algorytmy predykcyjne . | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Zastosowania SI w marketingu. Przegląd nowoczesnych narzędzi i trendów. Personalizacja marketingu. Analiza sentymentu i przetwarzanie języka naturalnego. Automatyzacja procesów marketingowych. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Studium przypadków. Demonstracja narzędzi. Wprowadzenie do Personalizacji w Marketingu. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Wprowadzenie do Personalizacji.Przykłady wykorzystania personalizacji. Wykorzystanie SI do Segmentacji Rynku. Prezentacja różnych metod i algorytmów SI używanych do segmentacji rynku | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Zastosowania SI do identyfikacji grup docelowych. Personalizacja Treści z Wykorzystaniem SI. Prezentacja narzędzi umożliwiających tworzenie spersonalizowanych treści. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Tworzenie Kampanii opartych na Personalizacji. Analiza Danych i Prognozowanie Trendów z Wykorzystaniem SI. Zaprezentowanie uczestnikom metod analizy danych i prognozowania trendów za pomocą SI | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Wprowadzenie do Analizy Danych z Wykorzystaniem SI. Omówienie roli analizy danych w marketingu. Przedstawienie narzędzi i technik. Prognozowanie Trendów i Identyfikacja Sentymentu. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Wyjaśnienie sposobów, w jakie SI może prognozować trendy rynkowe i identyfikować sentyment wobec produktów/marc. Przykłady stosowania SI do analizy sentymentu. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Analiza zachowań oraz preferencji klientów branży beauty. Omówienie narzędzi SI do przewidywania preferencji klientów. Analiza Danych i Prognozowanie Trendów w branży fryzjersko-kosmetycznej. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Przedstawienie kilku studiów przypadków, w których SI została wykorzystana do analizy danych i prognozowania trendów w marketingu. Omówienie rezultatów i wniosków z tych studiów przypadków. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Automatyzacja Procesów Marketingowych. Wprowadzenie do Automatyzacji Procesów Marketingowych. Omówienie podstawowych koncepcji. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Automatyzacja Kampanii Marketingowych. Wyjaśnienie, jak SI może wspierać automatyzację kampanii e-mailowych, reklamowych i innych działań marketingowych. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Prezentacja narzędzi CRM i technik personalizacji komunikacji. Praktyczne Case Studies: Implementacja Automatyzacji Marketingowej. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Przedstawienie najlepszych praktyk i strategii integracyjnych. Przyszłość SI w Marketingu: Prognozy Rozwoju Technologicznego | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Prezentacja możliwości rozwoju technologicznego SI w najbliższych latach. Szanse i wyzwania związane z wykorzystaniem SI w marketingu. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów z dziedziny SI i marketingu. | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Omówienie szans, wyzwań, możliwości oraz ograniczeń związanych z dalszym wykorzystaniem SI w marketingu. Otwarta dyskusja z uczestnikami, | Prowadzący Iwona Mieczyńska | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 150,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Mieczyńska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma w wiadomości e-mail skrypt szkoleniowy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy zoom.us
b) minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki Processor and RAM requirements Minimum Processor Single Core 1Ghz or Higher RAM 2GB Recommended Dual Core 2Ghz or Higher (i3/i5/i7 or AMD equivalent) RAM 4GB Przewodowy lub bezprzewodowy (3G or 4G/LTE). Minimum bandwidth is 600kbps (up/down) and recommended is 1.5 Mbps
c) minimalne wymagania dotyczące łącza sieciowego: minimum 70 kb/s downloadu
d) niezbędne oprogramowanie: minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
e) okres ważności linku do zakończenia szkolenia ( wg harmonogramu)