Szkolenie Excel średniozaawansowany.
Szkolenie Excel średniozaawansowany.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierówników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji13-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotować uczestnika do korzystania z programu Excel na poziomie średniozaawansowanym tak, aby dobierał optymalne narzędzie do danego problemu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy i Stosuje wykresy | Kryteria weryfikacji Tworzy wykresy na podstawie serii danych i stosuje różne typy wykresów, włączając w to wykresy trójwymiarowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji aktualizuje wykresy w zależności od zmian danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje wykresy z dwoma osiami dla lepszej prezentacji złożonych danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje dane do analizy | Kryteria weryfikacji Tworzy tabele przestawne i wykorzystuje podstawowe funkcje podsumowujące do analizy danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktualizuje i dostosowuje tabele przestawne oraz tworzy wykresy przestawne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje w jaki sposób stosować formatowanie warunkowe | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje różne techniki wyróżniania danych kolorem i paskami danych, aby lepiej zrozumieć i prezentować informacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje duplikaty i unikaty, oraz umiejętności wyróżniania ich na arkuszu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy i dostosowuje szablony arkuszy do konkretnych potrzeb | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, internaktywny chat za pomocą, którego będa przesyłane linki do postron i omawianych tematów. Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
I Blok - Formatowanie w MS Excel- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Formatowanie warunkowe
- Wyróżnianie kolorem
- Paski danych
- Wyróżnianie duplikatów/unikatów
- Korzystanie z szablonów – tworzenie oraz modyfikacja
- Różne metody kopiowania formatowania
II Blok - Nadzór nad poprawnością w arkuszach MS Excel- praktyka - ćwiczenia
- Sposoby unikania błędów
- Poprawność danych
- Sprawdzanie poprawności
- Rozwijane listy
- Komunikat o błędzie
- Okno czujki
- Inspekcja formuł
- Ochrona arkusza
- Ochrona skoroszytu
- Wstawianie i modyfikacja komentarzy
III Blok - Formuły i funkcje- teoria + praktyka - rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Rodzaje odwołań
- Formuły w tabelach
- Nazwa obszaru, jako alternatywa odwołania bezwzględnego
- Funkcje:
- Daty i czasu (m.in. DZIŚ, TERAZ, DZIEŃ.TYG, DZIEŃ, MIESIĄC, ROK)
- Matematyczne (m.in. ZAOKR, ZAOKR.GÓRA, ZAOKR.DÓŁ, RZYMSKIE, SUMA.JEŻELI, SUMA.WARUNKÓW)
- Logiczne (m.in. JEŻELI, LUB, ORAZ)
- Wyszukiwania i adresu (m.in. WYSZUKAJ.PIONOWO)
- Tekstowe (m.in. ZŁĄCZ.TEKSTY, LEWY, PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU, LITERY.MAŁE, LITERY.WIELKIE,USUŃ.ZBĘDNE.ODSTĘPY)
- Statystyczne (m.in. LICZ.JEŻELI, LICZ.WARUNKI, MAX.K, MIN.K, WYST.NAJCZĘŚCIEJ)
IV Blok – Narzędzia baz danych w MS Excel- praktyka- ćwiczenia
- Baza danych w programie EXCEL
- Sortowanie według kolejności listy niestandardowej, według kolorów
- Usuwanie duplikatów
- Tekst jako kolumny
- Tekst o stałej szerokości/rozdzielany
- Naprawa niepoprawnie wpisanych dat
- Filtr zaawansowany
V Blok - Tabele przestawne w MS Excel- praktyka- ćwiczenia
- Przygotowanie danych do tabel przestawnych
- Tworzenie tabeli przestawnej w oparciu o tabelę
- Podstawowe funkcje podsumowujące (SUMA, LICZBA, ŚREDNIA, MIN, MAX)
- Odświeżanie tabel przestawnych
- Wykresy przestawne
- Przygotowanie danych do tabel przestawnych
- Tworzenie tabeli przestawnej w oparciu o tabelę
- Podstawowe funkcje podsumowujące (SUMA, LICZBA, ŚREDNIA, MIN, MAX)
- Odświeżanie tabel przestawnych
- Wykresy przestawne
VI Blok - Wykresy w MS Excel- praktyka- ćwiczenia
- Praca na seriach danych
- Wykresy trójwymiarowe
- Automatyczna aktualizacja wykresu
- Wykresy o dwóch osiach
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 I Blok - Formatowanie w MS Excel- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Przerwa 30 min | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 II Blok - Nadzór nad poprawnością w arkuszach MS Excel- praktyka - ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Przerwa 30 min | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 III Blok - Formuły i funkcje- teoria + praktyka - rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 IV Blok – Narzędzia baz danych w MS Excel- praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Przerwa 30 min | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 V Blok - Tabele przestawne w MS Excel- praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Przerwa 30 min | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 VI Blok - Wykresy w MS Excel- praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 720,00 PLN
- Koszt usługi netto2 720,00 PLN
- Koszt godziny brutto170,00 PLN
- Koszt godziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Radosław Szostek
Prowadząc swoje szkolenia, skupia się na przekazaniu wiedzy w jak najlepszy sposób, pokazując przykłady z życia wzięte oraz kładąc nacisk na zajęcia praktyczne, co przekłada się na lepsze zapamiętanie i zrozumienie.
Wychodzi z przekonania, że gram wiedzy jest lepszy od tony teorii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (8 godzin dydaktycznych = 6 godzin zegarowych)
Jak przygotować się do szkolenia aby było jeszcze bardziej efektywne?
- Dostęp do pakietu Microsoft Office
- Pliki do ćwiczeń będą dostępne podczas szkolenia do pobrania z dysku Google. W przypadku pracy na komputerze firmowym prosimy sprawdzić, czy nie ma ograniczeń i blokad, które uniemożliwią pobieranie plików szkoleniowych z dysku Google
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (
warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem
) - Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja obsługi programu Clickmeeting znajduje się na stronie:
https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo
- w formie Instrukcji pdf na stronie
- https://digitalbrand.com.pl/