Szkolenie z zakresu jak efektywnie sprzedawać i reklamować się w SM za pomocą aplikacji Facebook, TikTok, Instagram
Szkolenie z zakresu jak efektywnie sprzedawać i reklamować się w SM za pomocą aplikacji Facebook, TikTok, Instagram
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poznać ciekawe wykorzystywanie aplikacji takich jak Facebook, Instagram i TikTok.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji30-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego działania z zakresu wykorzystywania aplikacji Facebook, Instagram i TikTok w ramach pomocy upowszechnienia wizerunku swojej firmy a jednocześnie poprawy efektywności pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe pojęcia związane z aplikacjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik posługuje się wiedzą z zakresu korzystania z aplikacji Facebook, Instagram i TikTok. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Definiuje zaawansowane aplikacje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik posiada wiedzę na temat wykorzystywania narzędzi aplikacji do poprawy efektywności pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 10 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 18 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie google meet.
Moduł I : Facebook
1.Facebook, narzędzie bez którego Twój biznes nie istnieje.
2. Jak pisać żeby nas czytali, praktyczna nauka pisania
ciekawych postów.
3. Obróbka zdjęć w praktyce, Canva
4. Reklama – praktyczna nauka jak ją stworzyć żeby faktycznie
działała.
5. Poznanie narzędzi do planowania działań na SM
6.Tworzenie kreatywnych rolek i relacji, nauka poprzez
działanie!
Moduł II : Instagram, Tik-tok
1.Poznanie specyfiki i zasad działania na Instagram.
2. Tworzenie spójnej identyfikacji marki
3. Zwiększanie zasięgów, współpraca barterowa
4. Jak nagrywać, kopiować zgodnie z prawem,
5. Gdzie znaleźć potencjalnych klientów?
6. Sztuczki które powinien znać każdy kto zajmuje się SM
7. Sztuczna inteligencja w SM
8. Przydatne aplikacje w praktyce.
Test podsumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 120,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 120,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Ziolo
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma tematyczne materiały dydaktyczne w postaci skryptów oraz prezentacji w formie pdf, przesłanych na adrese-mail, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Dostęp do komputera/laptopa oraz internetu (wg wymagań technicznych wyszczególnionych poniżej).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędneoprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Offi ce, Libre Offi ce, Open Offi ce
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik -mminimalna prędkość łącza: 512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to google meet.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji. Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).