MasterChef - skuteczna komunikacja z szefami kuchni
Możliwość dofinansowania
MasterChef - skuteczna komunikacja z szefami kuchni
Numer usługi 2024/07/19/14574/2228060
625,00 PLN
brutto
625,00 PLNnetto
89,29 PLNbrutto/h
89,29 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zapoznają się z potrzebami, wyzwaniami branży gastronomicznej w celu skutecznego docierania do restauratorów i budowania przewagi konkurencyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznał unikalne wymagania i wyzwania komunikacyjne charakterystyczne w branży HoReCa | Kryteria weryfikacji Zrozumiał specyfikę komunikacji w branży gastronomicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętnie tworzy i utrzymuje pozytywne relacje z szefami kuchni | Kryteria weryfikacji Potrafi zbudować relację dzięki odpowiedniej komunikacji z drugim człowiekiem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak.
Program
Program
1. Poznaj pracę w gastronomii- Organizacja pracy w kuchni.
- Tworzenie menu w oparciu o trendy i sezonowość z utrzymaniem odpowiedniego foodcostu.
- Analiza rynku dostawców - na co zwracają uwagę restauratorzy.
- Jak skutecznie i rzetelnie przeprowadzić miesięczne inwentaryzacje produktów spożywczych - spis z natury - jako narzędzie do zarządzania foodcostem, nie przykry obowiązek.- Wyzwania w gastronomii (np. niedostateczna ilość zamówionego towaru – kłopoty w realizacji vs. Zbyt duża ilość zamówionego towaru – straty finansowe, pułapki w liczeniu foodcostu, błędy w tworzeniu menu, higiena – rutynowe kontrole sanitarne)
2. Przekuj wiedzę o branży w szansę jak się wyróżnić na tle konkurencji.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto625,00 PLN
- Koszt usługi netto625,00 PLN
- Koszt godziny brutto89,29 PLN
- Koszt godziny netto89,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Karolina Zamęcka
Psycholog zachowań konsumenckich, trener w obszarze wsparcia
prowadzenia biznesu (sprzedaż, marketing, branding). Strategicznie wspierała m.in. marki: MK Cafe, Inka, Bakoma, Decathlon, Reminghton, Compensa, Moliera2 oraz marki koncernów takich jak: Maspex, Colian, dla których przygotowywała strategię: pozycjonowania, repozycjonowania i komunikacji. Dla mniejszych marek takich jak np. Arte, Artgeist, Czas na Herbatę, Lviv Croissants planowała i wdrażała całościową strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny. Stworzyła strategię marki personalnej dla Martyny Wojciechowskiej. W 2013 r. od podstaw zbudowała markę Etno Cafe, którą do końca 2023 prowadziła strategicznie oraz marketingowo.
prowadzenia biznesu (sprzedaż, marketing, branding). Strategicznie wspierała m.in. marki: MK Cafe, Inka, Bakoma, Decathlon, Reminghton, Compensa, Moliera2 oraz marki koncernów takich jak: Maspex, Colian, dla których przygotowywała strategię: pozycjonowania, repozycjonowania i komunikacji. Dla mniejszych marek takich jak np. Arte, Artgeist, Czas na Herbatę, Lviv Croissants planowała i wdrażała całościową strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny. Stworzyła strategię marki personalnej dla Martyny Wojciechowskiej. W 2013 r. od podstaw zbudowała markę Etno Cafe, którą do końca 2023 prowadziła strategicznie oraz marketingowo.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia
Adres
Adres
ul. Mieszka I 7D
86-300 Grudziądz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Weronika Dzikowska
E-mail
weronika@dnawbiznesie.pl
Telefon
(+48) 664 338 070