Zarządzanie z Pasją: Jak Inspirować i Utrzymywać Wysokie Zaangażowanie w Zespole.
Zarządzanie z Pasją: Jak Inspirować i Utrzymywać Wysokie Zaangażowanie w Zespole.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Menedżerów i liderów zespołów.
- Przyszłych liderów pragnących rozwijać swoje umiejętności przywódcze.
- Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą poprawić zaangażowanie swoich zespołów.
- Osób które planują karierę w kierunku zrządzania zespołem.
- Osób w stosunku do któych planowany jest awans zawodowy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji04-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie Roli Lidera: Uświadomienie uczestnikom, jakie cechy i umiejętności są kluczowe dla efektywnego lidera.Techniki Inspiracji: Przedstawienie strategii i technik, które pomagają inspirować zespół i utrzymywać wysoki poziom motywacji.
Budowanie Zaufania: Nauka metod budowania silnych, zaufanych relacji w zespole.
Długoterminowe Zaangażowanie: Wskazanie sposobów na utrzymanie zaangażowania pracowników w dłuższym okresie czasu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - uczestnik zna współczesne motywatory | Kryteria weryfikacji - wymienia 3 czynniki motywacyjne w pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - uczestnik umie scharakteryzować różne generacje w miejscu pracy | Kryteria weryfikacji - potrafi dopasować rodzaj motywacji do wieku pracownika- wymienia 4 cechy charakterystyczne każdej z Generacji X,Y ,Z | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - uczestnik rozumie znaczenia budowania więzi i zaangażowania w zespole | Kryteria weryfikacji - identyfikuje 3 cechy wskazujące na talent w zespole- potrafi dobrać właściwe narzędzia motywacji do sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Motywacja Szefa Zespołu
1. **Motywacja Szefa Zespołu**
- Kluczowe elementy skutecznej motywacji
- Jak budować osobiste zaangażowanie?
2. **Poznaj swoje Motywacyjne DNA**
- Autodiagnoza: jakie są moje główne czynniki motywacyjne?
- Narzędzia do analizy własnych motywatorów
3. **Co to jest motywacja? FLIP MOTIVATION**
- Zrozumienie koncepcji FLIP MOTIVATION
- Różnice między motywacją wewnętrzną a zewnętrzną
4. **Od czego zależy moja motywacja?**
- Czynniki wpływające na indywidualną motywację
- Znalezienie osobistych motywatorów w pracy
5. **Wpływ czynników zewnętrznych i wewnętrznych na poziom motywacji**
- Mapa wpływu motywacji: jak identyfikować i zarządzać różnymi motywatorami
6. **Strefa komfortu vs. rozwój poza strefą komfortu**
- Dlaczego opuszczenie strefy komfortu jest kluczowe?
- Techniki samomotywacji i samodyscypliny
Moduł 2: Nowe Metody Motywacyjne
1. **Dobre nawyki**
- 20 codziennych praktyk zwiększających efektywność i zarządzanie energią
- Jak wprowadzać pozytywne nawyki do swojej rutyny
2. **Współczesne motywatory w pracy**
- Identyfikacja i implementacja nowoczesnych czynników motywacyjnych
3. **Rozważania nad motywacyjnym MUST HAVE**
- Metody testowania i diagnozy motywacyjnej zespołu
- Wykorzystywanie wyników do poprawy efektywności zespołu
4. **Typy osobowości a motywacja**
- Jak różne osobowości wpływają na preferencje motywacyjne?
- Strategie dopasowywania motywatorów do różnych członków zespołu
5. **Motywacyjne MUST HAVE zespołu**
- Praktyczne zastosowanie narzędzi motywacyjnych w pracy z zespołem
- Analiza skuteczności wprowadzenia narzędzi motywacyjnych
6. **Jak stworzyć zmotywowany zespół**
- Kluczowe praktyki i strategie budowania efektywnego zespołu
Moduł 3: Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności
1. **Motywacja a wiek: Generacje X, Y, Z**
- Charakterystyka różnych generacji w miejscu pracy
- Specyficzne metody motywowania dla różnych grup wiekowych
2. **Rozpoznawanie talenów!**
- Identyfikacja pracowników o nieprzeciętnym potencjale
- Strategiczne metody angażowania i motywowania talentów
3. **Budowanie więzi i poczucia tożsamości w zespole**
- Rola menedżera w tworzeniu zaangażowania i odpowiedzialności
- Techniki budowania silnych relacji w zespole
4. ** Nowe podejście do zarządzania**
- Wpływ samoorganizujących się struktur na motywację pracowników
- Pracownik jako partner współodpowiedzialny za wyniki
5. **Jak rozmawiać z różnymi typami motywacyjnymi**
- Techniki komunikacji z różnymi typami osobowości
- Dostosowywanie stylu komunikacji do motywacyjnych potrzeb członków zespołu
6. **Dobieranie i efektywne stosowanie narzędzi motywacyjnych**
- Jak wybrać odpowiednie narzędzia motywacyjne dla indywidualnych przypadków?
- Najczęstsze błędy w motywowaniu i jak ich unikać
7. Test wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Moduł 1 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Moduł 2 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Moduł 3 | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,62 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,62 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
Przez 5 lat zarządzała 5 oddziałami ze 150 pracownikami w firmie outsourcingowej,
współpracowała m.in. z Reiffeisen, Millenium Bank, Netia, mBank, NOM. Ma wieloletnie
doświadczenie w rozbudowywaniu struktury sprzedaży bezpośredniej, prowadzeniu grup call
center oraz zarządzaniu kampaniami marketingowymi.
Swoją praktyczną wiedzę przekazuje na licznych szkoleniach z technik sprzedaży, zarządzania i
organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości, HR. Od 2008r prowadzi własną firmę
outsourcingowo-szkoleniową, w której przeszkolonych zostało ponad 15 000 ludzi w dziedzinie
sprzedaży, marketingu, psychologii, motywacji i innych.
-od 2008 roku właściciel firmy - Prowadzenie firmy outcourcingowo-szkoleniowej, w ramach firmy
prowadzenie szkoleń sprzedażowych, motywacyjnych, z organizacji pracy i marketingu, HR,
zarządzania w różnych dziedzinach i branżach – w sumie przeprowadzonych ok 5000 godz.
Szkoleniowych i coachingów. Rekrutacja, szkolenie i prowadzenie grup sprzedaży bezpośredniej
oraz call center, jako outcourcing dla Netia, NOM, mBank, Alba. Przygotowywanie dokumentacji
przetargowej, konkursowej do projektów finansowanych ze środków publicznych
-projekt „Lubelska Kuźnia ICT” - Koordynator projektu
-projekt „Pierwsze kroki w cyfrowym świecie” - Koordynator projektu
-projekt „Zaprojektuj swoją przyszłość” - Koordynator projektu
-projekt „Mama – nie sama!” - Koordynator projektu
-projekt „Akademia ICT”, "Angielski mówię i rozumiem - Koordynator projektu
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma skrypt, zeszyt i długopis
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych. Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Unlimited Centrum Szkoleń Lublin tel 533 993 337 .
Organizujemy szkolenia w ramach Akademii HR
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane w godzinach dydaktycznych (29 godzin dydaktycznych po 45 min. zajęć plus 2 przerwy 15 minutowe). Szkolenie może być realizowane jako szkolenie zamknięte dla jednej firmy. Przed złożeniem wniosku prosimy o kontakt wtedy ustalimy termin, godziny szkolenia oraz opublikujemy szkolenie jako szkolenie zamknięte dedykowane konkretnej firmie.
Każdy uczestnik otrzyma Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi