MS Word - poziom zaawansowany
Możliwość dofinansowania
MS Word - poziom zaawansowany
Numer usługi 2024/07/04/10567/2208999
800,00 PLN
brutto
800,00 PLNnetto
33,33 PLNbrutto/h
33,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy pragną przypomnienić sobie podstawy oraz zapoznać się z zaawansowanymi opcjami MS Word.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przypomnienie podstaw oraz zapoznanie się z zaawansowanymi opcjami MS Word – poprawnego formatowania dokumentów tekstowych do wykorzystania w różnych celach praktycznych (oferty, dyplomy, korespondencja seryjna i inne dokumenty używane w biurze).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - zna zasady formatowania, odwołań | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - wie, w jaki sposób zwiększyć wydajność pracy | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - potrafi dokonać końcową obróbkę dokumentu | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - rozumie potrzebę dokształcania się i pogłębiania wiedzy w zakresie poszczególnych bloków tematycznych zrealizowanych w trakcie trwania szkolenia | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
1. Formatowanie:
- Tekst:
- położenie obiektów graficznych (rysunek, obraz, wykres, diagram, tabela)
- opcja Znajdź i zamień dla formatu czcionki, formatu akapitu, znaczników akapitu, dzielenia stron
- opcja Wklej dla sformatowanego i niesformatowanego tekstu.
- Akapity:
- interlinie, parametry: co najmniej, dokładnie, wielokrotnie
- parametry akapitów
- modyfikacja numeracji w listach wielopoziomowych.
- Style:
- tworzenie, modyfikowanie i uaktualnianie stylów czcionek
- tworzenie, modyfikowanie i uaktualnianie stylów akapitów.
- Kolumny:
- układ wielu kolumn, zmiana liczb i rozkładu kolumn
- zmiana szerokości kolumn i odstępów między nimi, wstawianie i usuwanie linii pomiędzy kolumnami
- wstawianie i usuwanie przerw pomiędzy kolumnami.
- Tabele:
- autoformatowanie tabel oraz różne style tabel
- podział i scalanie komórek w tabeli
- zmiana marginesów komórek, wyrównanie, kierunek tekstu
- automatyczne wstawianie nagłówka tabeli na górze każdej strony
- dzielenie wierszy pomiędzy stronami
- sortowanie danych według wybranej kolumny lub kilku kolumn
- zamiana tekstu na tabelę i odwrotnie.
2. Odwołania:
- Przypisy końcowe i dolne, podpisy:
- dodawanie podpisu powyżej lub poniżej obiektu graficznego, tabeli
- etykiety podpisów
- format numeracji podpisów
- wstawianie, modyfikowanie przypisów
- zmiana przypisów dolnych na końcowe i odwrotnie.
- Spisy i indeksy:
- spis treści
- spis ilustracji
- indeks: hasło główne i podrzędne
- tworzenie i uaktualnianie indeksów opartych o oznaczone hasła indeksu.
- Zakładki i odsyłacze:
- zakładki
- odsyłacze do elementów numerowanych, nagłówków, zakładek, równań i tabel
- dodawanie odsyłaczy do indeksów.
3. Zwiększanie wydajności pracy:
- Pola:
- bloki konstrukcyjne (szybkie części): autor, nazwa pliku, ścieżka dostępu, rozmiar pliku, fill-in
- funkcja Suma w tabeli
- format numeracji pola
- blokowanie, odblokowywanie i aktualizowanie pola.
- Formularze i szablony:
- tworzenie i modyfikacja formularzy przy użyciu dostępnych opcji: pole tekstowe, pole wyboru, rozwijalne menu
- wstawianie testu pomocy do formularza
- ochrona dokumentu
- modyfikacja szablonów.
- Korespondencja seryjna:
- edycja i sortowanie listy adresatów
- reguły: jeśli…, to…, inaczej…
- łączenie dokumentów z listą odbiorców wg zadanych kryteriów.
- Łączenie, linkowanie:
- hiperłącza
- łączenie danych z dokumentów oraz aplikacji i wyświetlanie ich jako jeden obiekt
- aktualizowanie i usuwanie łączy
- osadzanie danych w dokumencie jako obiekt
- edycja i usuwanie osadzonych danych.
- Automatyzacja:
- automatyczne formatowanie tekstu
- automatyczna korekta tekstu
- autouzupełnianie
- makra: zmiana ustawienia strony, wstawianie tabeli z powtarzającym się wierszem nagłówkowym, wstawianie bloków konstrukcyjnych do nagłówka i stopki dokumentu
- przypisywanie makro do wskazanego obiektu.
4. Współpraca przy edycji:
- Śledzenie i podgląd zmian:
- śledzenie zmian w dokumencie używając odpowiedniego podglądu
- akceptacja lub odrzucanie zmian w dokumencie
- komentarze/notatki
- porównywanie i łączenie dokumentów.
- Dokument główny:
- tworzenie dokumentu głównego z tytułów dokumentów podrzędnych
- wstawianie i usuwanie dokumentów podrzędnych w dokumencie głównym
- tworzenie konspektu do organizacji dokumentu: zwiń, rozwiń, przesuń w górę, przesuń w dół, zmień poziom.
- Ochrona:
- hasła zabezpieczające dokument
- wprowadzanie zabezpieczeń w dokumencie umożliwiających tylko podgląd zmian oraz komentarzy.
5. Końcowa obróbka dokumentu:
- Sekcje:
- podział między sekcjami
- orientacja stron, wyrównanie pionowe, ustawianie marginesów dla danej sekcji.
- Ustawienia dokumentów:
- nagłówki i stopki w sekcjach dokumentu, pierwsza strona, parzyste i nieparzyste strony
- znaki wodne.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto33,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto33,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji papierowej i elektronicznej.
Adres
Adres
ul. Garbary 2
85-229 Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Centrum Szkoleń i Certyfikacji
E-mail
centrum@byd.pl
Telefon
(+48) 525 670 017