Master of Business Administration - studia podyplomowe - online
Master of Business Administration - studia podyplomowe - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia MBA są innowacyjną formą kształcenia współczesnych menedżerów, przygotowujacą do skutecznego i efektywnego zarządzania organizacjami, stosowania twórczego i skutecznego rozwiązania problemów oraz podejmowania wyzwania poprzez aktywne stosowanie najnowszych metod z zakresu zarządzania. Adresowane są do osób pracujących zawodowo, które ukończyły studia wyższe oraz posiadają kilkuletnie doświadczenie w biznesie. Studia będą realizowane w formule online dla całej Polski.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji19-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi220
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńProwadzenie studiów podyplomowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Master of Business Administration to interdyscyplinarny kierunek integrujący wiedzę, umiejętności i kompetencje z wielu dziedzin takich jak zarządzanie strategiczne, rachunkowość i finanse, prawo cywilne i handlowe, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie projektami i innowacjami w biznesie, marketing i sprzedaż. Celem studiów jest też zdobycie kompetencji pozwalających na odpowiedzialne przygotowanie się do pracy oraz samorozwoju osobistego. Cele opisane zostały w "Efektach uczenia się".Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Posiada wiedzę na temat zarządzania jakością, zarządzania projektami i relacjami z klientami Zna podstawowe zagadnienia z zakresu prawa cywilnego i handlowego Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego Posiada zaawansowaną wiedzę o finansach i rachunkowości Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania sprzedażą oraz planowania przyszłych kampanii marketingowych. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie egzaminów po każdym semestrze nauki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Potrafili skutecznie zarządzać pracownikami, wykorzystuje wiedzę z zakresu nowoczesnego HR Potrafi sprawnie zarządzać projektami i wdrażać zmiany w organizacji Potrafi wyszukać i stosować odpowiednie dla danej sytuacji przepisy z zakresu prawa cywilnego i handlowego Potrafi zarządzać strategicznie i operacyjne organizacją Potrafi stosować w praktyce wiedzę z zakresu zarządzania finansami i rachunkowości Potrafizarządzać i projektować kampanie marketingowe i sprzedażowe w organizacji. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie egzaminów po każdym semestrze nauki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE:Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego Dokonuje oceny własnych kompetencji i doskonali swoje umiejętności Ma świadomość konieczności prowadzenia zindywidualizowanych działań w stosunku do pracowników Jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie egzaminów po każdym semestrze nauki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 3 semestry
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele
- Podstawa zaliczenia: Studia kończą się egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki i/lub złożeniem pracy końcowej.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin zajęć teoretycznych |
Liczba godzin zajęć praktycznych |
Liczba punktów ECTS |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. |
Moduł: Zarządzanie strategiczne Zarządzanie strategiczne Wdrażanie i monitorowanie strategii Analiza otoczenia biznesowego Zarządzanie operacyjne i tworzenie biznes planu Regulacje i praktyki rynkowe w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i system kontroli wewnętrznej Zarządzanie ryzykiem Negocjacje i kontakty międzynarodowe Odpowiedzialność członków zarządu w działalności przedsiębiorstw Restrukturyzacja przedsiębiorstw |
4 2 2 2 4 2 1 4 4 |
- 2 2 2 - 2 3 - - |
1 1 1 1 1 1 1 1 1 |
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. |
Moduł: Rachunkowość i finanse Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami Analiza finansowa – zastosowania praktyczne i biznesowe w zarządzaniu organizacją Rodzaje źródeł i sposoby finansowania firmy Rachunkowość kreatywna, czym jest i na co należy zwrócić uwagę Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie Ocena projektów inwestycyjnych Zarządzanie ryzykiem finansowym Projekt wdrożeniowy: Rachunkowość i finanse |
2 2 4 4 2 4 2 2 - |
2 2 - - 2 8 2 2 54 |
2 2 1 1 1 2 1 1 5 |
19. 20. |
Moduł: Prawo cywilne i handlowe Prawo cywilne Prawo handlowe |
8 4 |
- 4 |
1 1 |
21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. |
Moduł: Zarządzanie zasobami ludzkimi Strategie zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie zmianą w organizacji Psychologia zespołu pracowniczego Styl coachingowy w zarządzaniu Psychologiczne aspekty zarządzania biznesem Przywództwo Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie zasobami ludzkimi |
6 4 2 2 2 4 - |
2 4 6 6 6 4 54 |
1 1 2 2 2 1 5 |
28. 29. 30. 31. 32. 33. |
Moduł: Zarządzanie projektami i innowacjami w biznesie Zarządzanie innowacjami Zarządzanie projektami Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji Zarządzanie procesami w organizacji Design thinking w praktyce Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie projektami i innowacjami w biznesie |
4 4
4 4 4 - |
4 4
4 4 8 54 |
2 2
2 2 3 5 |
34. 35. 36. 37. 38. |
Moduł: Marketing i sprzedaż Strategie zarządzania marketingiem Analiza rynku Strategiczne zarządzanie sprzedażą Psychologia klienta i zarządzanie relacjami Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie marketingiem, standardy sprzedaży |
2 2 4 2 - |
6 6 4 6 54 |
2 2 2 2 5 |
39. |
Wizyta studyjna |
- |
8 |
- |
Razem: |
109 |
331 |
70 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto11 900,00 PLN
- Koszt usługi netto11 900,00 PLN
- Koszt godziny brutto54,09 PLN
- Koszt godziny netto54,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Rafał Solecki
mgr Agata Hagno
dr Radosław Potok
dr Krzysztof Brocławik
dr Bartłomiej Bartnik
dr Marta Czerwiec
Coachingu w Londynie w październiku 2017 r. W ostatnich latach publikuje w czasopismach: Psychological Prospects Jounal, Coaching Review i Focus Coaching.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materialy z zajęć po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Wykształcenie wyższe.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminow semstralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Uczelni Metropolitalnej = 45 min. zajęć dydaktycznych
220 godzin zajęć + 220 godzin pracy własnej
Usługi realizowane przez Uczelnię Metropolitalną są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Usługa dostępna również w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformę MS Teams
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple