Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych - studia podyplomowe – ONLINE
Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych - studia podyplomowe – ONLINE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów są osoby posiadające wykształcenie wyższe zatrudnione lub poszukujące zatrudnienia w działach związanych z Public Relation, marketingiem, działami handlu i sprzedaży, działami zajmującymi się negocjacjami i organizacją eventów biznesowych.
Studia kierowane są do osób chcących budować własny wizerunek w sposób świadomy oraz rozwijać swoje kompetencje w zakresie wystąpień publicznych, mających do czynienia z różnego rodzaju wystąpieniami (np. prezentacje produktów/usług, prowadzenie zebrań, prezentacje podczas zajęć dydaktycznych itp.).
Studia skierowane są do wszystkich osób, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne, zyskać pewność siebie w wystąpieniach publicznych i efektywnie budować relacje biznesowe w różnych branżach.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji19-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi140
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńProwadzenie studiów podyplomowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych - studia podyplomowe – ONLINE” POTWIERDZA PRZYGOTOWANIE do skutecznego przygotowania i prowadzenia profesjonalnych wystąpień publicznych oraz budowania efektywnych i długotrwałych relacji biznesowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Efekt uczenia się: Analizuje media i sposoby komunikacji jakie będą dostępne dla określonego wystąpienia publicznego. | Kryteria weryfikacji wymienia media i sposoby komunikacja optymalne w danej sytuacji publicznej lub biznesowej, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ocenia poszczególne gesty i mowę ciała w kontekście wzmocnienia przekazu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje perswazję i techniki radzenia sobie ze stresem, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji stosuje sztukę argumentacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 2. Efekt uczenia się: Formułuje wystąpienie publiczne w sposób odpowiedni do oczekiwań odbiorców komunikatu. | Kryteria weryfikacji rozróżnia Personal branding i Savoir-vivre w kontaktach zawodowych, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji precyzuje style mówienia w wystąpieniach publicznych, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje metody pracy z kamerą i mikrofonem, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 3. Efekt uczenia się: Stosuje techniki wzmacniania skuteczności przekazu w trakcie wystąpień publicznych. | Kryteria weryfikacji wyjaśnia podstawy komunikacji społecznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia specyfikę kontaktów z mediami, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dobiera i doskonali metody i narzędzia przygotowywania wystąpień publicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Główny cel usługi i charakter studiów:
Głównym celem studiów podyplomowych Wystąpienia publiczne i budowanie relacji biznesowych jest rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji, zarówno w kontekście wystąpień publicznych, jak i budowania oraz utrzymywania trwałych relacji biznesowych. Program ma na celu przygotowanie uczestników do pewnego siebie, jasnego i przekonującego prezentowania idei, negocjowania oraz budowania pozytywnego wizerunku osobistego i organizacyjnego.
Charakter studiów jest praktyczny i interaktywny. Program koncentruje się na:
- Rozwijaniu umiejętności wystąpień publicznych: Uczestnicy uczą się, jak skutecznie przemawiać przed różnymi grupami odbiorców, stosować techniki retoryczne oraz jak angażować i utrzymywać uwagę słuchaczy.
- Budowaniu relacji biznesowych: Studia obejmują naukę tworzenia i utrzymywania relacji z klientami, partnerami biznesowymi oraz współpracownikami.
- Praktycznych ćwiczeniach
Studia te są przeznaczone dla osób, które chcą rozwijać się w obszarze komunikacji, zyskać pewność siebie w wystąpieniach publicznych oraz skutecznie budować relacje, które są kluczowe w świecie biznesu.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin | Liczba godzin | Liczba punktów ECTS |
zajęć teoretycznych | zajęć praktycznych | |||
1 | Perswazja – sztuka wywierania wpływu | 4 | 6 | 2 |
2 | Specyfika kontaktów z mediami | 4 | 6 | 2 |
3 | Emisja głosu z elementami dykcji – warsztaty | 4 | 10 | 4 |
4 | PR i narzędzia komunikacji kryzysowej | 4 | 6 | 2 |
5 | Personal branding, Savoir-vivre w kontaktach zawodowych, social media | 4 | 10 | 4 |
6 | Praca z kamerą i mikrofonem – warsztaty | 4 | 8 | 3 |
7 | Przygotowanie wystąpień publicznych | 4 | 8 | 2 |
8 | Networking i skuteczna autoprezentacja | 4 | 6 | 2 |
9 | Mowa ciała w biznesie | 2 | 8 | 2 |
10 | Podstawy komunikacji społecznej | 4 | 6 | 2 |
11 | Techniki radzenia sobie ze stresem – warsztaty | 2 | 10 | 3 |
12 | Styl mówienia w wystąpieniach publicznych | 4 | 4 | 1 |
13 | Sztuka argumentacji | 4 | 4 | 1 |
Razem: | 48 | 92 | 30 |
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Czas trwania: 2 semestry.
Dni zajęć: sobota, niedziela co dwa tygodnie w godz. 9:00-15:00.
Łączna ilość godzin: 140 godzin dydaktycznych ( 1 godzina dydaktyczna to 45 minut zegarowych)
Zajęcia na studiach prowadzone są w formie ćwiczeń, warsztatów, case study oraz multimedialnych wykładów.
Wykładowcami studiów podyplomowych są osoby na co dzień zajmujące się praktycznymi aspektami wystąpień publicznych, negocjacji biznesowych oraz coachingiem biznesowym. Aktywizująca Uczestników forma prowadzenia zajęć pozwoli na wyćwiczenie umiejętności rozwiązywania problemów zarówno przedstawianych przez wykładowcę jak i podnoszonych na bieżąco przez słuchaczy.
Podstawa zaliczenia: studia kończą się 2 egzaminami po każdym semestrze studiów
Zajęcia na studiach prowadzone są w formie ćwiczeń, warsztatów, case study.
Sposób walidacji: testy teoretyczne i obserwacja w warunkach symulowanych
- Do uruchomienia kierunku studiów podyplomowych niezbędne jest zebranie grupy min. 15 uczestników
- Zajęcia będą prowadzone online w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy MS Teams.
- Absolwenci studiów podyplomowych otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 200,00 PLN
- Koszt usługi netto6 200,00 PLN
- Koszt godziny brutto44,29 PLN
- Koszt godziny netto44,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Hagno
Maciej Stopa
Martyna Lipka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik podczas realizacji usługi otrzyma od prowadzących następujące materiały:
- skrypty
- konspekty
- e-podręczniki
- pliki dokumentów pdf
- prezentacje
- linki do materiałów online
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Wykształcenie wyższe.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Jeżeli do uczestnictwa w tym wydarzeniu potrzebuje Pan/Pani indywidualnych form wsparcia, to prosimy o zaznaczenie/ wpisanie poniższej informacji:
Jestem osobą ze szczególnymi potrzebami* i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uczelnię Metropolitalną moich danych osobowych dotyczących zdrowia (szczególnych kategorii danych osobowych) w celu zapewnienia mi dostępności podczas wydarzenia.
* W rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 poz.2240)
Szanowni Państwo, jeśli zgłosicie zapotrzebowanie na zapewnienie dostępności to skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia szczegółów.
Informacje dodatkowe
Usługi realizowane przez Uczelnię Metropolitalną są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Usługa dostępna również w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformę MS Teams
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
•Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple