ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) - akredytowane szkolenie z egzaminem - forma zdalna w czasie rzeczywistym
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) - akredytowane szkolenie z egzaminem - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Bezpieczeństwo IT
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- praktyków zarządzania usługami IT, którzy planują uzyskać tytuł ITIL® Managing Professional (MP)
- osób odpowiedzialnych za zarządzanie i integrowanie interesariuszy
- osób skupionych na doświadczeniu klienta i/lub zajmujących się podtrzymywaniem relacji i z partnerami i dostawcami
- opiekunów klienta kluczowego, Managerów ds. Marketingu i promocji, managerów sprzedaży, Managerów ds. podwykonawców, Managerów Działu Obsługi Klienta, Projektantów UX/CX, Managerów ds. Zarządzania Poziomem Usługi.
Oczekiwane przygotowanie Słuchaczy:
Wymagane jest posiadanie ważnego certyfikatu ITIL® 4 Foundation.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie Uczestnika do w jaki sposób dostawca usługi powinien postrzegać budowanie wartości dla konsumentów. Omawiany jest również punkt widzenia konsumenta, dzięki czemu Uczestnik odpowiednio formułuje oczekiwania i buduje relacje usługowe. Ponadto Uczestnik po szkoleniu efektywnie komunikuje się, negocjuje z klientem i zarządza.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje Podróż konsumenta | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje Podróż konsumenta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki marketingowe, potrzeby interesariuszy, propozycja wartości | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje techniki marketingowe, - charakteryzuje zasady oceny potrzeb interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki sprzyjania relacjom z interesariuszami | Kryteria weryfikacji - definiuje typy relacji podwykonawczych- charakteryzuje techniki komunikacji i kolaboracji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza relacjami | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje praktyki zarządzania relacjami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady wspólnego działania zapewniające ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja i dostarczanie usług) | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady wspólnego działania zapewniające ciągłe współtworzenie wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPeopleCert
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoPeopleCert
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
AGENDA SZKOLENIA:
-
Szkolenie ITIL®4 DSV przedstawia najważniejsze kroki podróży konsumenta od rozpoznania rynku, po ocenę zrealizowanej wartości. Program szkolenia obejmuje koncepty i praktyki ITIL®4, które są niezbędne do budowania wartościowych relacji z konsumentami, partnerami, dostawcami i innymi interesariuszami:
-
Podróż konsumenta (customer journey)
-
Rynki i interesariusze – techniki marketingowe, potrzeby interesariuszy, propozycja wartości
-
Sprzyjanie relacjom z interesariuszami – wzajemna gotowość i dojrzałość, typy relacji podwykonawczych, techniki komunikacji i kolaboracji
-
Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management)
-
Praktyka zarządzania podwykonawcami (Supplier management)
-
Pobudzanie popytu i definiowanie ofert usługowych
-
Dopasowywanie i uzgadnianie oczekiwań i szczegółów usług
-
Zawiązanie i rozwiązanie relacji z klientem i użytkownikiem
-
Wspólne działania zapewniające ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja i dostarczanie usług)
-
Realizacja i ocena wartości usług
-
Oczekiwane przygotowanie Słuchaczy:
Wymagane jest posiadanie ważnego certyfikatu ITIL® 4 Foundation.
Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane poprzez egzamin w formie testu, po którym Uczestnik otrzyma certyfikat ITIL 4 Drive Stakeholder Value.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online do wykorzystania maksymalnie 30 dni po szkoleniu.
Po szkoleniu Uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta dlatego podany w harmonogramie termin i godzina egzaminu są tylko prawdopodobne.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoby z firmy PeopleCert, która podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę. Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Opis egzaminu:
Czas trwania egzaminu 90 minut
Test wielokrotnego wyboru
Minimalny próg zaliczenia to 70% (28 z 40 poprawnych odpowiedzi)
Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.
Liczba godzin wpisana w pole "Liczba godzin usługi" to liczba godzin szkolenia bez egzaminu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Podróż konsumenta (customer journey) wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Rynki i interesariusze – techniki marketingowe, potrzeby interesariuszy, propozycja wartości wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Sprzyjanie relacjom z interesariuszami – wzajemna gotowość i dojrzałość, typy relacji podwykonawczych, techniki komunikacji i kolaboracji wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Praktyka zarządzania relacjami (Relationship management) wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Praktyka zarządzania podwykonawcami (Supplier management) wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Pobudzanie popytu i definiowanie ofert usługowych wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Dopasowywanie i uzgadnianie oczekiwań i szczegółów usług wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Zawiązanie i rozwiązanie relacji z klientem i użytkownikiem wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Wspólne działania zapewniające ciągłe współtworzenie wartości (konsumpcja i dostarczanie usług) wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Realizacja i ocena wartości usług wykład | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Egzamin | Prowadzący Tomasz Zawalski | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 027,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto287,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto233,33 PLN
- W tym koszt walidacji brutto2 460,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto2 000,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto1,23 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto1,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Zawalski
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Matematyka
Specjalizacja
Informatyka/Zarządzanie usługami IT
Zarządzanie/Zarządzanie projektami
Edukacja/Szkolenia IT
Doświadczenie trenerskie: Posiada duże doświadczenie trenerskie:
organizował cykl warsztatów z zarządzania usługami IT w ramach
projektów finansowanych ze środków strukturalnych UE. Aktualnie prowadzi szkolenia dla Altkom Akademia z zakresu
zarządzania usługami IT (ITIL) i zarządzania projektami. Uczestnicy warsztatów podkreślają jego bogate praktyczne doświadczenie w
zarządzaniu IT i prowadzeniu projektów.
Zakres tematyczny prowadzonych szkoleń:
Zarządzanie usługami IT (biblioteka najlepszych praktyk) ITIL –
wszystkie poziomy
Zarządzanie projektami (PRINCE2) – poziom Foundation i Practitioner
Architektura korporacyjna IT (TOGAF) – poziom 1 i 2.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: https://altkom.sharepoint.com/sites/Sprzedaz/SitePages/Karty-zg%C5%82oszenia.aspx?csf=1&web=1&e=AD94u3&CID=72b4df7a-33bb-461a-b23f-e9b58ac84b2c
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.