Szkolenie z zakresu WordPress + Woocommerce + certyfikat
Szkolenie z zakresu WordPress + Woocommerce + certyfikat
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób pracujących w branży IT lub którze chcą nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu dot. tworzenia stron internetowych i e-sklepów z użyciem WooCommerce oraz WordPress, i wykorzystać je w ramach poprawy efektywności swojej pracy.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji30-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Szkolenie z zakresu WordPress + Woocommerce", przygotowuje do samodzielnego i prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie dot. tworzenia stron internetowych i e-sklepów z użyciem WooCommerce oraz WordPress.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy i konfiguruje sklep online za pomocą WooCommerce, uwzględniając różnorodne funkcje platformy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie tworzy strony sklepu za pomocą WordPress i Woocommerce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Analizuje dane sklepu, generuje raporty i prezentuje wyniki w zrozumiały sposób. | Kryteria weryfikacji Uczestnik posługuje się narzędziami analitycznymi do skutecznej analizy danych. Analizuje dane sklepu na podstawie raportów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Integruje sklep z mediami społecznościowymi, zwiększa zasięgi i pozyskuje klientów. | Kryteria weryfikacji Kursant dba o skuteczną ochronę danych osobowych klientów i transakcji. Tworzy integrację sklepu z różnymi platformami społecznościowymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 10 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 40 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie google meet.
I. Wprowadzenie do WooCommerce - poznaj podstawy tworzenia sklepu online.
II. Instalacja i konfiguracja WooCommerce - pierwsze kroki w ustawieniach sklepu.
III. Dodawanie i zarządzanie produktami - jak efektywnie zarządzać asortymentem.
IV. Zarządzanie kategoriami i tagami produktów - utrzymanie porządku i klarowności.
V. Opcje wysyłki i płatności - konfiguracja metod płatności i dostawy.
VI. Tworzenie stron produktowych z elementorem - personalizacja wyglądu.
VII. Integracja elementora z WooCommerce - edycja kluczowych stron sklepu.
VIII. Zaawansowane opcje elementora dla sklepu - tworzenie unikatowych layoutów.
IX. Optymalizacja sklepu dla SEO - kluczowe strategie i praktyki.
X. Analiza i raportowanie w WooCommerce - zrozumienie danych sklepu.
XI.Zarządzanie promocjami i rabatami - skuteczne strategie sprzedażowe.
XII. Bezpieczeństwo sklepu online - ochrona danych i transakcji.
XIII. Automatyzacja procesów sklepowych - efektywność operacyjna.
XIV. Marketing i reklama sklepu - techniki promocji i reklamy.
XV. Integracja sklepu z mediami społecznościowymi - zwiększanie zasięgu.
XVI. Customizacja stron funkcyjnych sklepu - wykorzystanie elementora do edycji stron takich jak koszyk, zamówienie, czy moje konto.
Test podsumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Flak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma tematyczne materiały dydaktyczne w postaci skryptów oraz prezentacji w formie pdf, przesłanych na adrese-mail, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Dostęp do komputera/laptopa oraz internetu (wg wymagań technicznych wyszczególnionych poniżej).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędneoprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Offi ce, Libre Offi ce, Open Offi ce
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik -mminimalna prędkość łącza: 512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to google meet..
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji. Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).