Szkolenie z zakresu Social media - jak tworzyć wizerunek w sieci.
Szkolenie z zakresu Social media - jak tworzyć wizerunek w sieci.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą zdbobyć lub rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności Social mediach.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z Social media - jak tworzyć wizerunek w sieci pozwala uzyskać nowe umiejętności związanych z Social mediami i jak kreować siebie w Internecie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzenie wizerunku w aplikacjach związanych z Social mediami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik bezbłędnie wykonuje zadania praktyczne i odpowiada na pytania teoretyczne z zakresu zdobytej wiedzy. Kreuje swój wizerunek w sieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Korzystanie z aplikacji powiązanych z Social mediami. Wykorzystywanie | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje zdobyte informacje na temat wszystkich funkcji Social mediów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Moduł 1: Wprowadzenie do Social Mediów
Moduł 2: Omówienie funkcji aplikacji związanych z Social mediami
Moduł 3: Optymalizacja działalności w Social Mediach
Moduł 4: Praktyczne ćwiczenia
Egzamin podsumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 320,00 PLN
- Koszt usługi netto1 320,00 PLN
- Koszt godziny brutto165,00 PLN
- Koszt godziny netto165,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Flak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma tematyczne materiały dydaktyczne w postaci skryptów oraz prezentacji w formie pdf, przesłanych na adrese-mail, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Dostęp do komputera/laptopa oraz internetu (wg wymagań technicznych wyszczególnionych poniżej).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędneoprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Offi ce, Libre Offi ce, Open Offi ce
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik -mminimalna prędkość łącza: 512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to clickmeeting.com.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.