Akademia Projektów Budowlanych
Akademia Projektów Budowlanych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- kierowników działów prawnych, prawników odpowiedzialnych za obsługę prawną projektów inwestycyjno-budowlanych
- kierowników projektów budowlanych odpowiedzialnych za termin i realizację budżetu projektu
- kierowników portfela projektów budowlanych
- członków zarządów firm budowlanych oraz innych firm realizujących projektu typu CAPEX poszukujących inspiracji w zakresie optymalizacji realizowanych projektów
- liderów zespołów i menedżerów w firmach z branży budowlanej i pokrewnych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Akademia Projektów Budowlanych" przygotowuje uczestników do sprawnego zarządzania projektami budowlanymi, poprzez analizę i wdrożenie zmian w obowiązujących praktykach zarządzania projektami budowlanymi, w celu uzyskania większej kontroli nad realizowanym przedsięwzięciem z równoczesnym zaoferowaniem zespołom realizacyjnym maksymalnej wymaganej elastyczności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie zarządzania projektami budowlanymi | Kryteria weryfikacji • definiuje główne elementy zarządzania procesem realizacji projektów• identyfikuje aspekty prawne zarządzania projektami budowlanymi • omawia najważniejsze ryzyka prawne realizacji projektów budowlanych oraz sposoby ich minimalizacji • charakteryzuje zasady efektywnego planowania projektu oraz zasady zarządzania ograniczeniami w projekcie budowlanym | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi projektyi zarządza projektami budowlanymi | Kryteria weryfikacji • prowadzi projekty budowlane, zarzadza nimi oraz nadzoruje realizację projektów • kontroluje realizowane przedsięwzięcia z równoczesnym oferowaniem zespołom realizacyjnym maksymalnej wymaganej elastyczności • stosuje unikalne i innowacyjne (w branży budowlanej) praktyki, które pozwalają zwiększyć terminowość realizacji projektu przy równoczesnej poprawie efektywności wydatkowej i gospodarowania zasobami • wykorzystuje sposoby minimalizacji ryzyk prawnych związanych z realizacją projektów budowlanych • wdraża zmiany w obowiązujących praktykach zarządzania projektami budowlanymi w swojej organizacji by uzyskać większą kontrolę nad realizowanym przedsięwzięciem • analizuje przebieg procesu inwestycyjnego w projekcie budowlanym | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Moduł 1. Projekty budowlane – aspekty zarządcze
1. Zasady efektywnego planowania projektu
- Jaka jest różnica między celem, zakresem, produktem, zadaniem, kamieniem milowym i etapem w projekcie?
- Czym różni się plan operacyjny od planu strategicznego? Dlaczego powinny one być ze sobą skorelowane, chociaż każdy z nich musi być zbudowany na zupełnie innym zakresie czasowym?
- Na czym polega budżetowanie w projekcie i dlaczego zastosowanie parametru BCWP w projekcie przedstawia realną efektywność wydatkową w projekcie?
- Czym różni się monitorowanie operacyjne od taktycznego i strategicznego i jak powinny być prowadzone i zarządzane?
2. Zastosowanie zasad zarządzania ograniczeniami w projekcie budowlanym
- Jaka jest charakterystyka ograniczenia w projekcie?
- Na czym polega model ciągłego doskonalenia (POOGI) w zarządzaniu zgodnie z założeniami Teorii Ograniczeń? Jakie są kolejne kroki wdrożeniowe?
3. Warunki wejściowe i wymagania skutecznej implementacji metody buforowej (łańcucha krytycznego – CCPM – Critical Chain Project Management)
- Jakie jest uzasadnienie i ograniczenia stosowania metody CCPM w projekcie budowlanym?
- Jakie są wymagania wejściowe nadzorowania realizacji projektu zgodnie z metodą CCPM?
- Na czym polega i jaki ma wpływ na termin i jakość realizacji projektu syndromu studenta?
- Na czym polega i jaki ma wpływ na termin i jakość realizacji projektu prawa parkinsona?
- Jaki jest wpływ na termin i jakość realizacji projektu dużej wielozadaniowości?
- Jaki jest wpływ na termin i jakość realizacji projektu efektu współdzielenia zasobów?
- Jaki jest wpływ na termin i jakość realizacji projektu punktów integracji w projekcie?
4. Planowanie zadań ASAP i ALAP oraz JIT
- Jakie są zalety i wady harmonogramowania zgodnie z zasadą ASAP?
- Jakie są zalety i wady harmonogramowania zgodnie z zasadą ALAP?
- W jaki sposób wykorzystać zalety ASAP i ALAP w harmonogramowaniu zadań w projekcie? Na czym polega zasada JUST IN TIME w harmonogramowaniu zadań w projekcie?
5. Przygotowanie harmonogramu do zarządzania z wykorzystaniem zasady buforowania projektu
- W jaki sposób wyznaczyć czasochłonność ambitną dla zadań w projekcie?
- Jakie są grupy zasobów w projekcie i w jaki sposób je harmonogramować w projekcie?
- W jaki sposób wyznaczyć łańcuch krytyczny w projekcie?
- Jaka jest rola i zastosowanie buforów w zarządzaniu projektami? Jakiego rodzaju bufory występują w projekcie?
- Jakie są kolejne kroki metodologiczne w modelowaniu projektu zgodnie z regułami łańcucha krytycznego?
6. Nadzorowanie realizacji projektu. Praktyczne aspekty wdrożeniowe
- W jaki sposób wdrożyć i z jakich elementów składa się procedurę aktualizacji statusu aktualizacji zadania przez zasób odpowiedzialny za jego realizację?
- W jaki sposób wykorzystać narzędzie Fever Chart do nadzorowania realizacji projektu?
- W jaki sposób wykorzystać rejestr buforów do nadzorowania realizacji projektu?
- W jaki sposób wykorzystać rejestr dostępności zasobów do nadzorowania realizacji projektu?
7. Planowanie i nadzorowanie realizacji projektów budowlanych w środowisku zdalnych
- Harmonogramowanie w środowisku zdalnym
- Aktualizacje w środowisku zdalnym
- Monitorowanie kosztów w środowisku zdalnym (narzędzia do planowania, komunikacji, aktualizacji)
- Tworzenie efektywnego i możliwego do zastosowania środowiska (ekosystemu) biznesowego w projektach budowlanych, gdzie nadzór zarządczy odgrywa równie duże znaczenie co nadzór techniczny, a wynik finansowy jest rezultatem dobrego zarządzania, a nie dziełem przypadku
- Pełna świadomość w czasie rzeczywistym o rzeczowym i finansowym postępie w realizacji budowy
- Praktyka wdrożenia analizy ryzyka w projektach budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem ścieżki zapobiegawczej
Moduł 2. Projekty budowlane, przebieg procesu inwestycyjnego – aspekty prawne
1. Jak przygotować się do sprawnej realizacji projektu budowlanego – perspektywa prawna
- Identyfikacja poszczególnych faz realizacji projektu – planowania, wykonania, nadzoru, zamknięcia projektu
- Inicjacja projektu – jak wygląda specyfika ofertowania w przetargach publicznych oraz przetargach prywatnych; rola dokumentacji przetargowej; kontrakty FIDIC i non-FIDIC w praktyce zamawiających (inwestorów)
- Wyjaśnienia treści SIWZ w praktyce, odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej – kiedy warto z niego skorzystać
2. Przebieg procesu inwestycyjnego
Ustawa o gospodarce nieruchomościami
- Cel publiczny
- Użytkowanie wieczyste i własność nieruchomości
- Podział i scalenie nieruchomości
- Wywłaszczenie
- Opłaty adiacenckie
Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- Zmiany w procedurze planistycznej
- Miejscowe plany zagospodarowanie przestrzennego
- Roszczenia właściciela lub użytkownika wieczystego w związku z uniemożliwieniem lub ograniczeniem korzystania z nieruchomości albo obniżeniem jej wartości
- Uchwała krajobrazowa i rewitalizacyjna
- Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunkach zabudowy
Prawo budowlane
- Omówienie najważniejszych zmian w prawie budowlanym
- Strony postępowania
- Pozwolenie na budowę
- Zgłoszenie
- Przebieg procesu inwestycyjnego
- Postępowanie legalizacyjne
- Decyzja o oddaniu budynku do użytkowania
- Stwierdzenie nieważności pozwolenia na budowę i decyzji o oddaniu budynku do użytkowania
- Katastrofa budowlana
- Zamknięcie projektu – formalne zakończenie prac dotyczących projektu, podsumowanie wyników, archiwizacja
3. Umowa o prace projektowe i roboty budowlane
- Podstawowe informacje dotyczące zawarcia, zmiany i wykonywania umów o prace projektowe i roboty budowlane
- składanie oświadczeń woli
- sposoby zawierania umów (oferta, negocjacje, aukcja i przetarg), zawieranie umów w trybie przepisów o zamówieniach publicznych
- zmiana treści umów
- wykonanie umów, sytuacja wierzyciela i dłużnika
- Zasady reprezentacji osób i podmiotów uczestniczących w procesie inwestycyjnym:
- zasady reprezentacji przy jednoosobowej działalności gospodarczej, w spółkach osobowych i kapitałowych
- reprezentowanie przez pełnomocnika
- Solidarna odpowiedzialność inwestora i wykonawcy
- Roszczenia wykonawcy:
- o przedłużenie czasu na ukończenie
- o dodatkowe koszty
- o dodatkowe wynagrodzenie
- o odszkodowanie
- w związku z opóźnieniem w przekazaniu placu budowy
- Roszczenia zamawiającego o kary umowne oraz stwierdzone wady
- Zabezpieczenia wierzytelności umownych i ich przydatność w procesie inwestycyjnym:
- hipoteka
- zastaw
- przewłaszczenie na zabezpieczenie
- poręczenie
- gwarancja
- kary umowne
- weksel
- oświadczenie o poddaniu się egzekucji wprost z aktu notarialnego
- Aspekty praktyczne zgłaszania roszczenia, w tym rola dokumentacji reklamacyjnej oraz wycena roszczeń
4. Pozostałe niezbędne informacje w procesie inwestycyjnym
- Klauzula rebus sic stantibus w praktyce orzeczniczej sądów, praktyczne aspekty waloryzacji wynagrodzenia w związku z nieprzewidywalnym wzrostem cen
- Wdrożenie procedury zmiany w świetle warunków kontraktowych FIDIC
- Odstąpienie od umowy przez inwestora, zamawiającego w świetle przepisów kodeksu cywilnego, a także FIDIC
- Procedura i rozstrzyganie sporów przez sądy powszechne
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 32 godziny dydaktyczne (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Informacje techniczne:
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Projekty budowlane – aspekty zarządcze- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Tomasz Wrzesiewski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Przerwa | Prowadzący Tomasz Wrzesiewski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Zasady efektywnego planowania projektu - ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Tomasz Wrzesiewski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Przerwa | Prowadzący Tomasz Wrzesiewski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Zastosowanie zasad zarządzania ograniczeniami w projekcie budowlanym- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Tomasz Wrzesiewski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Przerwa | Prowadzący Tomasz Wrzesiewski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Warunki wejściowe i wymagania skutecznej implementacji metody buforowej (łańcucha krytycznego – CCPM – Critical Chain Project Management)- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Tomasz Wrzesiewski | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Planowanie zadań ASAP i ALAP oraz JIT- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Krzysztof Balczerski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Balczerski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Przygotowanie harmonogramu do zarządzania z wykorzystaniem zasady buforowania projektu- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Krzysztof Balczerski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Balczerski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Nadzorowanie realizacji projektu. Praktyczne aspekty wdrożeniowe- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Krzysztof Balczerski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Balczerski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Planowanie i nadzorowanie realizacji projektów budowlanych w środowisku zdalnych- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Krzysztof Balczerski | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Projekty budowlane, przebieg procesu inwestycyjnego – aspekty prawne- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Przerwa | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Jak przygotować się do sprawnej realizacji projektu budowlanego – perspektywa prawna- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Przerwa | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Przebieg procesu inwestycyjnego cz.1- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Przerwa | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Przebieg procesu inwestycyjnego cz.2- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Umowa o prace projektowe i roboty budowlane cz.1- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Przerwa | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Umowa o prace projektowe i roboty budowlane cz.2- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Przerwa | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Pozostałe niezbędne informacje w procesie inwestycyjnym cz.1- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Przerwa | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Pozostałe niezbędne informacje w procesie inwestycyjnym cz.2- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Piotr Grodzki | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 658,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto176,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto143,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Balczerski
Wcześniej jako kierownik projektu, inspektor nadzoru oraz inżynier kontraktu w firmie deweloperskiej zajmował się zarządzaniem projektami deweloperskimi.
Od wielu lat jest trenerem skupionym wokół przekazywania doświadczeń i praktycznej wiedzy z obszaru zarządzania projektami.
Posiada wiedzę w zakresie metodologii zarządzania projektami PRINCE2, Agile, Scrum, PMI oraz KISS 12 Pytań potwierdzoną odpowiednimi certyfikatami.
Absolwent programu Management w ICAN Institute, studiów podyplomowych w University of Applied Sciences Utrecht (Zarządzanie projektami w praktyce) i Szkole Głównej Handlowej (Studia menedżerskie dla deweloperów), a także Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (Zarządzanie i Marketing), Politechniki Bydgoskiej i Politechniki Warszawskiej (Budownictwo).
Prywatnie pasjonat podróżowania, piłki nożnej (członek zarządu KS Pomorzanin Toruń) i nauki języków obcych.
Krzysztof posiada ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Tomasz Wrzesiewski
Posiada bogate doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami o różnej specjalizacji: prowadził projekty związane z restrukturyzacją dużych i małych firm produkcyjnych i usługowych, organizacji publicznych i non-profit. Realizował między innymi projekt sprzedaży agencyjnej w międzynarodowej firmie oraz proces zarządzania projektami w międzynarodowych organizacjach. Brał udział w tworzeniu strategii rynkowej wejścia na rynek południowy firmy z branży FMCG. Współpracował również z Komisją Energetyki Sejmu RP oraz Parlamentem Europejskim.
Jest twórcą i wykładowcą wielu prestiżowych kursów biznesowych, realizowanych zarówno w formule MBA, jak i szkoleń otwartych oraz zamkniętych. Realizuje autorskie warsztaty w Niemczech, Belgii, Kuwejcie, Czechach, Polsce oraz na Ukrainie.
Krzysztof posiada ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Piotr Grodzki
Jest Radcą prawnym w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie.
Od 2011 roku jest wspólnikiem w Kancelarii Radców Prawnych s.c.
Specjalizuje się w prawie i postępowaniu administracyjnym, sądowoadministracyjnym, prawie związanym z nieruchomościami oraz prawie cywilnym.
Od 2007 roku prowadzi liczne szkolenia z zakresu prawa.
Od 2007 roku jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Od 2012 roku jest wykładowcą w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Prowadzi zajęcia dla aplikantów, jak również szkolenia dla radców prawnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.