JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM A2/B1.1 (40x45 min.)
JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM A2/B1.1 (40x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy firm:
- Osoby zatrudnione w firmach, które mają kontakty biznesowe z krajami hiszpańskojęzycznymi.
- Pracownicy działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, HR, którzy muszą komunikować się z hiszpańskojęzycznymi klientami, partnerami biznesowymi lub współpracownikami.
Przedsiębiorcy i właściciele firm: Osoby prowadzące własne biznesy, które chcą rozwijać działalność na rynkach hiszpańskojęzycznych lub współpracować z hiszpańskojęzycznymi partnerami.
Specjaliści w różnych branżach:
- Specjaliści z dziedzin takich jak IT, finanse, logistyka, turystyka, medycyna, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje językowe o terminologię specyficzną dla swojej branży.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
Szkolenie jest skierowane do osób posiadających znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie A1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowuje uczestnika do samodzielnego wypowiadania się w prosty sposób opisywania przeżyći zdarzeń, uzasadniania własnych poglądów,relacjonowania wydarzeń np.podczas rozmów z
klientami przychodni,włączania się bez uprzedniego przygotowania do rozmów z klientami,przekazywania prostych informacji,propozycji i sugestii,rozumienia ze słuchu prostych wypowiedzi, rozumienia i tworzenia krótkich wypowiedzi pisemnych,rozumienia tekstów ze słów najczęściej występujących, rozumienia gł. myśli
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wydarzenia i zwyczaje z przeszłości, stosując czas pretérito imperfecto de indicativo. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia poprawne użycie czasów przeszłych i typowych określników, takich jak „cuando era joven”, „antes”.Charakteryzuje sytuacje w przeszłości, opisując rutynowe czynności i zwyczaje z użyciem czasu imperfecto. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Porównuje życie codzienne „kiedyś” i „dziś” przy użyciu czasu imperfecto oraz określników „antes/ahora”. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice między przeszłością a teraźniejszością, stosując poprawnie czas pretérito imperfecto i słowa „antes” oraz „ahora”.Wskazuje prawidłowe formy zdań porównujących technologie lub zwyczaje przeszłości i współczesności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie wypowiedzi w czasie pretérito imperfecto na temat sytuacji z przeszłości. | Kryteria weryfikacji Odróżnia kluczowe informacje w opisie życia w przeszłości, poprawnie wybierając formy pretérito imperfecto.Rozpoznaje określniki czasu i kontekst zdań w czasie imperfecto. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Porównuje sytuacje stosując pretérito imperfecto i pretérito indefinido. | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawne użycie pretérito imperfecto i pretérito indefinido w zdaniach opowiadających o przeszłości.Prawidłowo rozpoznaje kontekst wymagający użycia czasu imperfecto (opis tła) oraz indefinido (wydarzenia). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje czas presente de indicativo i pretérito perfecto, opisując nawyki i zwyczaje z użyciem czasownika soler. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje poprawne formy czasownika soler oraz typowe określniki nawyków i zwyczajów.Wybiera prawidłowe formy czasowe, opisując zarówno teraźniejsze, jak i przeszłe zwyczaje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje wydarzenia historyczne przy użyciu strony biernej z czasownikiem ser. | Kryteria weryfikacji Stosuje poprawnie formy gramatyczne strony biernej w opisie wydarzeń historycznych.Rozpoznaje i wstawia poprawne formy przyimków w kontekście historycznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program:
- La vida en el pasado. Życie w przeszłości. Czas przeszły pretérito imperfecto de indicativo
- Cuando era joven… . Opis w przeszłości. Czas przeszły pretérito imperfecto de indicativo określniki czasu dla pretérito imperfecto
- La vida ya no es como era. Życie kiedyś a dziś. Czas przeszły pretérito imperfecto de indicativo , określniki czasu:antes/ahora. Słownictwo branżowe.
- Imperfecto - ejercicios de escucha. Rozumienie ze słuchu - czas przeszły Imperfecto.
- La tecnología de antes y de hoy. Technologia kiedyś i dziś.
- Określniki czasu dla pretérito imperfecto. Słownictwo branżowe.
- Los cuentos y sus personajes. Bajki i ich bohaterowie. Porównanie czasów przeszłych pretérito imperfecto i pretérito indefinido
- Cuéntame lo que pasó. Opowiedz mi co się wydarzyło.
- Porównanie czasów przeszłych pretérito imperfecto i pretérito indefinido, konektory tekstowe. Słownictwo branżowe.
- Las leyendas polacas. Polskie legendy. Słownictwo branżowe.
- ¿Imperfecto o Indefinido? Porównanie czasów Imperfecto i Indefinido. Zdania okolicznikowe czasu w przeszłości. Słownictwo branżowe.
- Animales de compañía. Zwierząta towarzysze. Konstrukcja estar+gerundio
- Los relatos y sus elementos. Opowiadanie i ich elementy.
- Zdania okolicznikowe czasu w przeszłości.
- Konektory tekstowe. Słownictwo branżowe.
- La historia de España. Historia Hiszpanii. Słownictwo branżowe.
- Porównanie czasów przeszłych pretérito imperfecto, pretérito indefinido i pretérito perfecto. Słownictwo branżowe.
- América fue descubierta por Cristobal Colón. Strona bierna z czasownikiem ser.
- Przyimki. Słownictwo branżowe.
- Los personajes de la historia. Postaci historyczne.Konstrukcja estar + gerundio
- ¿Indefindo, Perfecto o Imperefecto? Porównanie czasów przeszłych Indefindo, Perfecto i Imperfecto. Słownictwo branżowe.
- Los chistes de Jaimito. Żarty Jaimito.
- El tiempo libre. Czas wolny.czasownik soler + infinitivo. Czasownik ser.
- Czas teraźniejszy presente de indicativo. Słownictwo branżowe.
- Zdania okolicznikowe czasu (dotyczące zwyczajów), konektory tekstowe. Słownictwo branżowe.
- La guía del ocio. Przewodnik po rozrywkach. Czasownik soler + infinitivo. Czasownik ser. Czas teraźniejszy presente de indicativo.
- El cine y los géneros cinematográficos. Kino i gatunki filmowe. Słownictwo branżowe.
- Czasownik ser. Czas teraźniejszy presente de indicativo. Słownictwo branżowe.
- Powtórzenie materiału.
- Egzamin pisemny w formie teoretycznej, omówienie wyników- WALIDACJA
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia, np. wyposażenie stanowiska, użyte pomoce dydaktyczne (w tym modele wykorzystane w trakcie szkolenia ze wskazaniem ich rodzaju), itp…
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem.
Szkolenie będzie szczególnie przydatne dla osób, które już posiadają podstawową znajomość języka hiszpańskiego i chcą rozwijać swoje umiejętności w kontekście zawodowym oraz w celu zwiększenia swojej atrakcyjności na rynku pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 206,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 206,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto155,15 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,15 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maja Kwiatkowska
od 2019 - nadal - prowadzenie zajęć indywidualnych dla osób dorosłych, dzieci, młodzieży na różnych poziomach zaawansowania
od 2021 – nauczyciel j. hiszpańskiego w Szkole Podstawowej im. Św Jana de la Salle w Częstochowie
od 2022- Nauczyciel języka hiszpańskiego w szkole LUGA
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypty
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi