JĘZYK HISZPAŃSKI Z ELEMENTAMI SŁOWNICTWA BRANŻOWEGO - POZIOM A2/B1.1
Możliwość dofinansowania
JĘZYK HISZPAŃSKI Z ELEMENTAMI SŁOWNICTWA BRANŻOWEGO - POZIOM A2/B1.1
Numer usługi 2024/05/31/7321/2166965
6 206,00 PLN
brutto
6 206,00 PLNnetto
214,00 PLNbrutto/h
214,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób posiadających znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie A1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowuje uczestnika do samodzielnego wypowiadania się w prosty sposób opisywania przeżyći zdarzeń, uzasadniania własnych poglądów,relacjonowania wydarzeń np.podczas rozmów z
klientami przychodni,włączania się bez uprzedniego przygotowania do rozmów z klientami,przekazywania prostych informacji,propozycji i sugestii,rozumienia ze słuchu prostych wypowiedzi, rozumienia i tworzenia krótkich wypowiedzi pisemnych,rozumienia tekstów ze słów najczęściej występujących, rozumienia gł. myśli
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy:posługuje się podstawowym zasobem środków językowych w zakresie tematu człowiek dom, szkoła, praca, życie rodzinne i towarzyskie, nauka i technika, kultura, świat przyrody, człowiek, nauka i technika, państwo i społeczeństwo, elementy wiedzy o krajach obszaru nauczanego języka. W kategoriach umiejętności: rozumie ze słuchu bardzo proste wypowiedzi: określa główną myśl poszczególnych części tekstu, znajduje w tekście określone informacje; rozumie krótkie wypowiedzi pisemne: określa główną myśl poszczególnych części tekstu, znajduje w tekście określone informacje; | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się tworzy krótkie wypowiedzi ustne: opisuje ludzi, przedmioty, miejsca i czynności, przedstawia fakty z przeszłości i teraźniejszości, opisuje swoje upodobania i uczucia;tworzy krótkie wypowiedzi pisemne: opisuje ludzi, przedmioty, miejsca i czynności, przedstawia fakty z przeszłości i teraźniejszości, opisuje swoje upodobania i uczucia; reaguje ustnie: uzyskuje i przekazuje proste informacje i wyjaśnienia, proponuje, przyjmuje i odrzuca propozycje i sugestie; reaguje w formie prostego tekstu pisanego: przekazuje proste informacje i wyjaśnienia, wyraża swoje emocje; przetwarza tekst ustnie lub pisemnie: przekazuje w języku obcym informacje zawarte w materiałach wizualnych i tekstach obcojęzycznych; | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik:wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem; stosuje strategie komunikacyjne i proste strategie kompensacyjne; posiada świadomość językową | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Certyfikat ukończenia szkolenia zawiera opis efektów uczenia się. Efekty te przedstawiają konkretne umiejętności, wiedzę i kompetencje, które osoba zdobyła podczas nauki.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument (certyfikat) potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji. Ocena bazuje na wcześniej określonych kryteriach, które jasno wskazują, czy osiągnięto zamierzone cele edukacyjne.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Po odbytym szkoleniu, uczestnik przystępuje do dobycia egzaminu końcowego. Na certyfikacie znajduje się informacja o zaliczeniu egzaminu. Implementowane mechanizmy zapewniają niezależność i obiektywność procesu walidacji, co gwarantuje jego wiarygodność i przejrzystość.
Program
Program
Program:
- La vida en el pasado. Życie w przeszłości. Czas przeszły pretérito imperfecto de indicativo
- Cuando era joven… . Opis w przeszłości. Czas przeszły pretérito imperfecto de indicativo określniki czasu dla pretérito imperfecto
- La vida ya no es como era. Życie kiedyś a dziś. Czas przeszły pretérito imperfecto de indicativo , określniki czasu:antes/ahora. Słownictwo branżowe.
- Imperfecto - ejercicios de escucha. Rozumienie ze słuchu - czas przeszły Imperfecto.
- La tecnología de antes y de hoy. Technologia kiedyś i dziś.
- Określniki czasu dla pretérito imperfecto. Słownictwo branżowe.
- Los cuentos y sus personajes. Bajki i ich bohaterowie. Porównanie czasów przeszłych pretérito imperfecto i pretérito indefinido
- Cuéntame lo que pasó. Opowiedz mi co się wydarzyło.
- Porównanie czasów przeszłych pretérito imperfecto i pretérito indefinido, konektory tekstowe. Słownictwo branżowe.
- Las leyendas polacas. Polskie legendy. Słownictwo branżowe.
- ¿Imperfecto o Indefinido? Porównanie czasów Imperfecto i Indefinido. Zdania okolicznikowe czasu w przeszłości. Słownictwo branżowe.
- Animales de compañía. Zwierząta towarzysze. Konstrukcja estar+gerundio
- Los relatos y sus elementos. Opowiadanie i ich elementy.
- Zdania okolicznikowe czasu w przeszłości.
- Konektory tekstowe. Słownictwo branżowe.
- La historia de España. Historia Hiszpanii. Słownictwo branżowe.
- Porównanie czasów przeszłych pretérito imperfecto, pretérito indefinido i pretérito perfecto. Słownictwo branżowe.
- América fue descubierta por Cristobal Colón. Strona bierna z czasownikiem ser.
- Przyimki. Słownictwo branżowe.
- Los personajes de la historia. Postaci historyczne.Konstrukcja estar + gerundio
- ¿Indefindo, Perfecto o Imperefecto? Porównanie czasów przeszłych Indefindo, Perfecto i Imperfecto. Słownictwo branżowe.
- Los chistes de Jaimito. Żarty Jaimito.
- El tiempo libre. Czas wolny.czasownik soler + infinitivo. Czasownik ser.
- Czas teraźniejszy presente de indicativo. Słownictwo branżowe.
- Zdania okolicznikowe czasu (dotyczące zwyczajów), konektory tekstowe. Słownictwo branżowe.
- La guía del ocio. Przewodnik po rozrywkach. Czasownik soler + infinitivo. Czasownik ser. Czas teraźniejszy presente de indicativo.
- El cine y los géneros cinematográficos. Kino i gatunki filmowe. Słownictwo branżowe.
- Czasownik ser. Czas teraźniejszy presente de indicativo. Słownictwo branżowe.
- Powtórzenie materiału.
- Egzamin ustny w formie praktycznej, omówienie wyników.
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
egzamin ustny w formie praktycznej
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia, np. wyposażenie stanowiska, użyte pomoce dydaktyczne (w tym modele wykorzystane w trakcie szkolenia ze wskazaniem ich rodzaju), itp…
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 206,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 206,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto214,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto214,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Maja Kwiatkowska
Wykształcenie wyższe- Uniwersytet Śląski w Katowicach, kierunek Język Hiszpański z Programem Tłumaczeniowym.
od 2019 - nadal - prowadzenie zajęć indywidualnych dla osób dorosłych, dzieci, młodzieży na różnych poziomach zaawansowania
od 2021 – nauczyciel j. hiszpańskiego w Szkole Podstawowej im. Św Jana de la Salle w Częstochowie
od 2022- Nauczyciel języka hiszpańskiego w szkole LUGA
od 2019 - nadal - prowadzenie zajęć indywidualnych dla osób dorosłych, dzieci, młodzieży na różnych poziomach zaawansowania
od 2021 – nauczyciel j. hiszpańskiego w Szkole Podstawowej im. Św Jana de la Salle w Częstochowie
od 2022- Nauczyciel języka hiszpańskiego w szkole LUGA
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Adres
Adres
ul. Jasnogórska 32/8
42-200 Częstochowa
woj. śląskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Glińska
E-mail
info@luga.pl
Telefon
(+48) 692 547 267