Social media w praktyce - szkolenie
Social media w praktyce - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych tematyką znaczenia mediów społecznościowych w marketingu. Podczas szkolenia uczestnicy rozwiną umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych w mediach społecznościowych i nauczą się wykorzystania narzędzi analitycznych dla monitorowania i mierzenia skuteczności działań.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji22-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńProwadzenie szkoleń
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z rosnącą rolą mediów społecznościowych w marketingu, rozwijanie umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych w mediach społecznościowych oraz wykorzystanie narzędzi analitycznych dla monitorowania i mierzenia skuteczności działań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozwinięcie umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych. Wykorzystanie narzędzi analitycznych dla monitorowania i mierzenia skuteczności działań | Kryteria weryfikacji Efekty kształcenia poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie testu, quizów, zadań praktycznych w trakcie zajęć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
· Analiza kluczowych platform społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, TikTok)
· Budowanie i zarządzanie społecznością online,
· Content marketing,
· Zarządzanie reklamą płatną,
· Opracowywanie kampanii reklamowych,
· Strategie współpracy z influencerami,
· Analiza danych analitycznych i opracowywanie planów zarządzania,
· Planowanie postów w social media przy wykorzystaniu narzędzia „Later” i „Socialbakers”.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Analiza kluczowych platform społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, Tik Tok) | Prowadzący dr Piotr Krowicki | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Budowanie i zarządzanie społecznością online | Prowadzący dr Piotr Krowicki | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Content marketing | Prowadzący dr Piotr Krowicki | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 10:25 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Zarządzanie reklamą | Prowadzący dr Piotr Krowicki | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:25 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Opracowywanie kampanii reklamowych | Prowadzący dr Piotr Krowicki | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Strategie współpracy z influencerami | Prowadzący dr Piotr Krowicki | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Analiza danych analitycznych i opracowywanie planów zarządzania | Prowadzący dr Piotr Krowicki | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Planowanie postów w social media przy wykorzystaniu narzędzia "Later" i "Socialbakers" | Prowadzący dr Piotr Krowicki | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto640,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto640,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto80,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto80,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Piotr Krowicki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników zapewnia osoba prowadząca zajęcia.
Warunki uczestnictwa
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Liczba godzin: 8
1 godzina zajęć w Uczelni Metropolitalnej = 45 min. zajęć dydaktycznych
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na szkolenie w elektronicznym systemie rekrutacyjnym Uczelni Metropolitalnej.
Informacje dodatkowe
Usługi realizowane przez Uczelnię Metropolitalną są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformę Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu •Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple