Social media w praktyce - szkolenie
Social media w praktyce - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych tematyką znaczenia mediów społecznościowych w marketingu. Podczas szkolenia uczestnicy rozwiną umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych w mediach społecznościowych i nauczą się wykorzystania narzędzi analitycznych dla monitorowania i mierzenia skuteczności działań.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji19-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńProwadzenie szkoleń
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z rosnącą rolą mediów społecznościowych w marketingu, rozwijanie umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych w mediach społecznościowych oraz wykorzystanie narzędzi analitycznych dla monitorowania i mierzenia skuteczności działań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:charakteryzuje i rozróżnia kluczowe platformy społecznościowe (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, TikTok) zna zasady funkcjonowania i tworzenia content marketingu zna zasady współpracy z influencerami zna rodzaje i sposoby budowania społeczności online | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie testu i zadań praktycznych w trakcie zajęć i po ich zakończeniu (podane zostaną treści które trzeba będzie przyporządkować do poszczególnych mediów społecznościowych oraz wskazać docelową grupę społeczności online | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:potrafi przeprowadzić analizę zapotrzebowania na daną platformę społecznościową Potrafi budować i zarządzać społecznością online potrafi tworzyć i zarządzać reklamą płatną potrafi opracowywać kampanie reklamowe potrafi planować posty w social mediach przy wykorzystaniu narzędzia "Later" i Socialbakers" | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie testu i zadań praktycznych w trakcie zajęć i po ich zakończeniu (podane zostaną treści dla których trzeba będzie przeprowadzić analizę pod kątem doboru platformy społecznościowej, utworzyć płatną reklamę wraz z parametryzacją, zaproponować harmonogram i przebieg kampanii reklamowej, zaplanować posty z wykorzystaniem narzędzia „Later” i „Socialbakers). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje:Wykazuje działania przedsiębiorcze współpracuje z grupą w sposób zorganizowany i produktywny | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie testu i zadań praktycznych w trakcie zajęć i po ich zakończeniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
· Analiza kluczowych platform społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, TikTok)
· Budowanie i zarządzanie społecznością online,
· Content marketing,
· Zarządzanie reklamą płatną,
· Opracowywanie kampanii reklamowych,
· Strategie współpracy z influencerami,
· Analiza danych analitycznych i opracowywanie planów zarządzania,
· Planowanie postów w social media przy wykorzystaniu narzędzia „Later” i „Socialbakers”.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto640,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto640,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto80,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto80,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Piotr Krowicki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników zapewnia osoba prowadząca zajęcia.
Warunki uczestnictwa
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Liczba godzin: 8
1 godzina zajęć w Uczelni Metropolitalnej = 45 min. zajęć dydaktycznych
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na szkolenie w elektronicznym systemie rekrutacyjnym Uczelni Metropolitalnej.
Usługi realizowane przez Uczelnię Metropolitalną są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Usługa dostępna również w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Jeżeli do uczestnictwa w tym wydarzeniu potrzebuje Pan/Pani indywidualnych form wsparcia, to prosimy o zaznaczenie/ wpisanie poniższej informacji:
Jestem osobą ze szczególnymi potrzebami* i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uczelnię Metropolitalną moich danych osobowych dotyczących zdrowia (szczególnych kategorii danych osobowych) w celu zapewnienia mi dostępności podczas wydarzenia.
* W rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 poz.2240)
Szanowni Państwo, jeśli zgłosicie zapotrzebowanie na zapewnienie dostępności to skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia szczegółów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformę MS Teams
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu •Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple