Szkolenie - Telephone English – cz. 1 (33x45 min.)
Szkolenie - Telephone English – cz. 1 (33x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy biurowi - osoby, które często muszą prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami, partnerami biznesowymi, czy współpracownikami w języku angielskim.
- Przedstawiciele handlowi - osoby zajmujące się sprzedażą i negocjacjami telefonicznymi w języku angielskim.
- Specjaliści ds. obsługi klienta - osoby pracujące w działach obsługi klienta, które muszą efektywnie komunikować się przez telefon z klientami anglojęzycznymi.
- Kadra menedżerska - menedżerowie, którzy muszą prowadzić telekonferencje, rozmowy biznesowe lub zarządzać zespołami międzynarodowymi.
- Pracownicy działów HR - osoby zajmujące się rekrutacją lub zarządzaniem zasobami ludzkimi, które muszą prowadzić rozmowy kwalifikacyjne lub komunikować się z kandydatami w języku angielskim.
- Konsultanci i trenerzy - osoby, które prowadzą szkolenia lub konsultacje telefoniczne dla klientów anglojęzycznych.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Telephone English -cz.1” przygotowuje uczestników do samodzielnego skutecznego przeprowadzania rozmów telefonicznych w języku angielskim. Prowadzenie rozmów telefonicznych jest jedną z najważniejszych form komunikacji w otoczeniu zawodowym a jednocześnie jedną z najtrudniejszych gdyż nie widzimy naszego interlokutora po drugiej stronie. Szkolenie przygotowuje do stosowania zwrotów typowych dla komunikowania się przez telefon, zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i w życiu prywatnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje profesjonalne zwroty powitalne i pożegnalne, przedstawia się oraz oferuje pomoc podczas odbierania i inicjowania połączeń, a także charakteryzuje etykietę zakończenia rozmowy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia poprawne zwroty powitalne i pożegnalne oraz definiuje zasady etykiety telefonicznej w zależności od kontekstu rozmowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje cel rozmowy z wykorzystaniem odpowiednich zwrotów, przełącza rozmowę, uzasadniając swoją decyzję, a także przyjmuje i pozostawia wiadomości, stosując właściwe struktury językowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje odpowiednie zwroty do wyjaśnienia celu rozmowy i przełączania rozmowy oraz organizuje informacje w sposób zwięzły, np. w formie memo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje informacje z rozmów telefonicznych, formułuje wiadomości przy użyciu czasowników "tell", "ask", "say" oraz sporządza notatki z użyciem skrótów, zachowując przy tym zasady etykiety telefonicznej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje poprawne czasowniki i skróty w celu zwięzłego przedstawienia treści rozmowy oraz tworzy zrozumiałe memo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje problemy z połączeniem lub urządzeniem, formułuje odpowiednie wyjaśnienia dla rozmówcy oraz prosi o powtórzenie lub oczekiwanie w sposób profesjonalny i zgodny z etykietą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia problemy techniczne i dobiera właściwe zwroty opisujące sytuacje związane z zakłóceniami na linii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje rozmowę rezerwacyjną (hotel, restauracja, bilety), formułuje pytania o dostępność, wyjaśnia szczegóły dotyczące rezerwacji oraz stosuje poprawne struktury gramatyczne, takie jak czasy, czasowniki frazowe i kolokacje językowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zwroty dotyczące rezerwacji, dobiera poprawne struktury gramatyczne i rozróżnia formy gramatyczne zgodne z kontekstem rozmowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest szkoleniem indywidualnym dopasowanym do potrzeb uczestnika, nie tylko terminowych ale też uwzględnia bieżące problemy indywidualnie każdego z uczestników jakie napotykają podczas swojej pracy. Dzięki możliwości nauki języka indywidualnie a nie grupowo, uczestnikowi nie przepadają zajęcia w przypadku choroby, wyjazdów służbowych czy innych nieprzewidzianych zdarzeń, lecz są one zmieniane na inny dogodny dzień zgodnie z harmonogramem. W ten sposób uczestnik korzysta z pełnej liczby godzin mu przysługujących, a nie jak w przypadku zajęć grupowych, gdzie nieobecność na zajęciach powoduje, że uczestnik musi sam nadrabiać zaległości.
Szkolenie zapewnia uczestnikowi tzw “bufor czasowy” czyli wydłużony termin zakończenia zajęć aby odwołane zajęcia mogły zostać odrobione w tym dodatkowym terminie, np jeżeli uczestnik ma zajęcia dwa razy w tygodniu i opuści dwa tygodnie zajęć z powodu choroby, ma możliwość odbycia zaległych zajęć w wydłużonym terminie dwa razy w tygodniu zamiast np cztery razy w tygodniu co może być dużym utrudnieniem przy licznych obowiązkach służbowych i osobistych.
- Odbieranie telefonu (przywitanie, przedstawienie się)
- Wykonywanie i przyjmowanie połączeń telefonicznych (oferowanie pomocy, powitania)
- Powody dla których dzwonimy (zwroty używane w celu wyjaśnienia powodów, przełączanie)
- Pozostawianie wiadomości (zwroty używane w celu pozostawienia wiadomości, użycie czasowników „tell”, „ask”, „say”),
- Przyjmowanie wiadomości (sporządzanie notatek, memo, stosowanie skrótów)
- Poproszenie dzwoniącego aby poczekał, Prośba o powtórzenie i wyjaśnienie
- Zakończenie rozmowy telefonicznej ,
- Gramatyka (powtórzenie czasów, czasowniki frazowe, prośby, kolokacje językowe)
- Rezerwacja hotelu i stolika w restauracji przez telefon
- Rezerwacja biletów kolejowych, autobusowych (zwroty dotyczące rezerwacji, odbierania z dworca, planowania podróży)
- Rozwiązywanie problemów ze źle działającym telefonem (problem z łączem, zakłócenia na linii, problem z wybieraniem numeru telefonu)
- Pozostawianie wiadomości głosowych
- Gramatyka – rzeczowniki policzalne i niepoliczalne,
- Czasowniki frazowe, „just”,
- Kolokacje językowe
- Automatyczna sekretarka
- Powtorzenie
- zaliczenie egzaminu końcowego w formie testu teoretycznego- WALIDACJA
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia. Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem.
Szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim w kontekście rozmów telefonicznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto159,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto159,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Krasoń
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć indywidualnych z języka angielskiego
magister filologii angielskiej 2017r. Certyfikat
ukończenia szkolenia „U lektora na kozetce”-
warsztaty psychologiczne dla lektorów języków
obcych. 2013r. Certyfikat ukończenia szkolenia
STANAG 6001 Poziom 1 (SPJ 1111) poświęcone
przygotowaniem personelu wojskowego do
egzaminów resortowych MON. 2010 r. Certyfikat
umiejętności komputerowych ‘ Certificate of
Computer Completion’. 2010 r. Certyfikat
uczestnictwa w konferencji metodycznej pod
hasłem ‘ Teaching with aTouch of Spice ‘. 2007 r.
English Language Courses in British Council w
Częstochowie; 2006 r. kurs dla wychowawców
dzieci i młodzieży na koloniach, obozach i
zimowiskach – zorganizowany przez Oddział
Edukacji Obywatelskiej Domu Wojska Polskiego w
Warszawie 1997-1998 r. kursy w Edukacyjnym
Centrum Wiedzy Powszechnej w Częstochowie:
j. angielski dla średniozaawansowanych stopnia
drugiego w mowie i piśmie, j. angielski dla
średniozaawansowanych stopnia pierwszego w
mowie i piśmie, j. angielski dla początkujących
stopnia drugiego w mowie i piśmie;
od 02. 2017 r. „Britannia” - Szkoła Języków
Obcych: lektor języka angielskiego.. od 10. 2011
r. „Moose” - Centrum Języków Obcych: lektor
języka angielskiego. od 10. 2007 r. „Advantis” -
Szkolenia językowe i tłumaczenia: lektor języka
angielskiego.
Iain Alexander
2007 – nadal - Własna działalność – Alexander Language and Coaching
2010 – 2019 Centrum Egzaminacyjne British Council
2010 – 2015 Speak Up
2010 – 2012 - Best British
Zajęcia prowadzone dla różnych grup wiekowych i na różnych poziomach, również indywidualne m.in. dla Prezesa Press Glass S.A. (2029/20) oraz Prezydenta miasta Częstochowy (2020 – nadal).
Umiejętności:
2014 – nadal - Egzaminator Cambridge (organizacja i przeprowadzanie ustnych egzaminów językowych)
Poziomy językowe
B2 -First (2014 – nadal)
A2 – Key (2015 – nadal)
B1 Preliminary (2018 – nadal)
C1 Advanced (2018 0 nadal)
C2 Proficiency (2019 – nadal)
Korekta i edycja tekstów
2019 – nadal - Politechnika Częstochowska
korekt i edycja artykułów naukowych w języku angielskim przed publikacją w następujących pismach: „Budownictwo o zoptymalizowanym potencjale energetycznym”, „Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej”
Wykształcenie
2003 – 2007 Uniwersytet Aberdeen
Licencjat – Nauki i Ziemi
2009 – egzamin TOEFL Szkocja
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypty
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt- telefoniczny lub mailowy.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi