Szkolenie - Telephone English – cz. 1
Szkolenie - Telephone English – cz. 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób posiadających znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2, chcących poszerzyć słownictwo dotyczące profesjonalnych rozmów przez telefon.
Pracownik firmy Numeron Sp. z o.o.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Telephone English -cz.1” przygotowuje uczestników do samodzielnego skutecznego przeprowadzania rozmów telefonicznych w języku angielskim. Prowadzenie rozmów telefonicznych jest jedną z najważniejszych form komunikacji w otoczeniu zawodowym a jednocześnie jedną z najtrudniejszych gdyż nie widzimy naszego interlokutora po drugiej stronie. Szkolenie przygotowuje do stosowania zwrotów typowych dla komunikowania się przez telefon, zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i w życiu prywatnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), w zakresie następujących tematów: odbieranie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i wykonywanie połączeń telefonicznych, pozostawianie i odbieranie (zapisywanie) wiadomości, kończenie rozmów telefonicznych, rezerwacja biletów komunikacyjnych i miejsca w restauracji, problemy ze źle funkcjonującym aparatem telefonicznym lub połączeniem, wiadomości na sekretarce automatycznej (odczytywanie i zostawianie). W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik: odbiera telefon, wita się i przedstawia siebie i firmę wykonuje i przyjmuje telefon, pyta kto dzwoni i oferuje pomoc wyjaśnia powód dla którego dzwoni * ciąg dalszy w informacjach dodatkowych | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest szkoleniem indywidualnym dopasowanym do potrzeb uczestnika, nie tylko terminowych ale też uwzględnia bieżące problemy indywidualnie każdego z uczestników jakie napotykają podczas swojej pracy. Dzięki możliwości nauki języka indywidualnie a nie grupowo, uczestnikowi nie przepadają zajęcia w przypadku choroby, wyjazdów służbowych czy innych nieprzewidzianych zdarzeń, lecz są one zmieniane na inny dogodny dzień zgodnie z harmonogramem. W ten sposób uczestnik korzysta z pełnej liczby godzin mu przysługujących, a nie jak w przypadku zajęć grupowych, gdzie nieobecność na zajęciach powoduje, że uczestnik musi sam nadrabiać zaległości.
Szkolenie zapewnia uczestnikowi tzw “bufor czasowy” czyli wydłużony termin zakończenia zajęć aby odwołane zajęcia mogły zostać odrobione w tym dodatkowym terminie, np jeżeli uczestnik ma zajęcia dwa razy w tygodniu i opuści dwa tygodnie zajęć z powodu choroby, ma możliwość odbycia zaległych zajęć w wydłużonym terminie dwa razy w tygodniu zamiast np cztery razy w tygodniu co może być dużym utrudnieniem przy licznych obowiązkach służbowych i osobistych.
Odbieranie telefonu (przywitanie, przedstawienie się)
Wykonywanie i przyjmowanie połączeń telefonicznych (oferowanie pomocy, powitania)
Powody dla których dzwonimy (zwroty używane w celu wyjaśnienia powodów, przełączanie)
Pozostawianie wiadomości (zwroty używane w celu pozostawienia wiadomości, użycie czasowników „tell”, „ask”, „say”),
Przyjmowanie wiadomości (sporządzanie notatek, memo, stosowanie skrótów)
Poproszenie dzwoniącego aby poczekał, Prośba o powtórzenie i wyjaśnienie
Zakończenie rozmowy telefonicznej ,
Gramatyka (powtórzenie czasów, czasowniki frazowe, prośby, kolokacje językowe)
Rezerwacja hotelu i stolika w restauracji przez telefon
Rezerwacja biletów kolejowych, autobusowych (zwroty dotyczące rezerwacji, odbierania z dworca, planowania podróży)
Rozwiązywanie problemów ze źle działającym telefonem (problem z łączem, zakłócenia na linii, problem z wybieraniem numeru telefonu)
Pozostawianie wiadomości głosowych
Gramatyka – rzeczowniki policzalne i niepoliczalne,
Czasowniki frazowe, „just”,
Kolokacje językowe
Automatyczna sekretarka
Powtorzenie
zaliczenie egzaminu końcowego w formie praktycznej.
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 280,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 280,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto214,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto214,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Krasoń
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć indywidualnych z języka angielskiego
magister filologii angielskiej 2017r. Certyfikat
ukończenia szkolenia „U lektora na kozetce”-
warsztaty psychologiczne dla lektorów języków
obcych. 2013r. Certyfikat ukończenia szkolenia
STANAG 6001 Poziom 1 (SPJ 1111) poświęcone
przygotowaniem personelu wojskowego do
egzaminów resortowych MON. 2010 r. Certyfikat
umiejętności komputerowych ‘ Certificate of
Computer Completion’. 2010 r. Certyfikat
uczestnictwa w konferencji metodycznej pod
hasłem ‘ Teaching with aTouch of Spice ‘. 2007 r.
English Language Courses in British Council w
Częstochowie; 2006 r. kurs dla wychowawców
dzieci i młodzieży na koloniach, obozach i
zimowiskach – zorganizowany przez Oddział
Edukacji Obywatelskiej Domu Wojska Polskiego w
Warszawie 1997-1998 r. kursy w Edukacyjnym
Centrum Wiedzy Powszechnej w Częstochowie:
j. angielski dla średniozaawansowanych stopnia
drugiego w mowie i piśmie, j. angielski dla
średniozaawansowanych stopnia pierwszego w
mowie i piśmie, j. angielski dla początkujących
stopnia drugiego w mowie i piśmie;
od 02. 2017 r. „Britannia” - Szkoła Języków
Obcych: lektor języka angielskiego.. od 10. 2011
r. „Moose” - Centrum Języków Obcych: lektor
języka angielskiego. od 10. 2007 r. „Advantis” -
Szkolenia językowe i tłumaczenia: lektor języka
angielskiego.
Iain Alexander
2007 – nadal - Własna działalność – Alexander Language and Coaching
2010 – 2019 Centrum Egzaminacyjne British Council
2010 – 2015 Speak Up
2010 – 2012 - Best British
Zajęcia prowadzone dla różnych grup wiekowych i na różnych poziomach, również indywidualne m.in. dla Prezesa Press Glass S.A. (2029/20) oraz Prezydenta miasta Częstochowy (2020 – nadal).
Umiejętności:
2014 – nadal - Egzaminator Cambridge (organizacja i przeprowadzanie ustnych egzaminów językowych)
Poziomy językowe
B2 -First (2014 – nadal)
A2 – Key (2015 – nadal)
B1 Preliminary (2018 – nadal)
C1 Advanced (2018 0 nadal)
C2 Proficiency (2019 – nadal)
Korekta i edycja tekstów
2019 – nadal - Politechnika Częstochowska
korekt i edycja artykułów naukowych w języku angielskim przed publikacją w następujących pismach: „Budownictwo o zoptymalizowanym potencjale energetycznym”, „Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej”
Wykształcenie
2003 – 2007 Uniwersytet Aberdeen
Licencjat – Nauki i Ziemi
2009 – egzamin TOEFL Szkocja
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Informacje dodatkowe
* ciąg dalszy efektów:
zostawia wiadomość dla osoby nieobecnej oraz przyjmuje wiadomość i sporządza notatkę dla osoby nieobecnej
prosi dzwoniącego aby poczekał na linii lub przełącza do odpowiedniej osoby
prosi dzwoniącego o powtórzenie informacji lub wyjaśnienie o co chodzi
w odpowiedni sposób kończy rozmowę telefoniczną
rezerwuje bilety komunikacyjne oraz stolik w restauracji przez telefon
wyjaśnia powody źle działającego telefonu
rozumie informacje nagrane na automatycznej sekretarce
nagrywa wiadomość i pozostawia ją na automatycznej sekretarce
W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik:
przekazuje w języku obcym informacje przez telefon
poprawia swoją umiejętność komunikacji przez telefon
wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem
stosuje strategie komunikacyjne oraz strategie kompensacyjne,
posiada również świadomość językową.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi