English for HR - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu HR na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
English for HR - Kurs języka angielskiego dla pracowników działu HR na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for HR – A2" ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku HR z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Podstawowa znajomość terminologii HR:• Uczestnik identyfikuje i stosuje podstawowe terminy HR takie jak "recruitment", "payroll", "employee", "employer" w kontekście pracy zawodowej. 2. Podstawowe umiejętności komunikacyjne w HR: • Uczestnik skutecznie komunikuje się w typowych sytuacjach HR, używając odpowiednich struktur gramatycznych dla poziomu podstawowego. | Kryteria weryfikacji 1. Prawidłowe stosowanie terminologii HR i gramatyki:• Ocena zdolności uczestnika do zastosowania terminologii HR oraz struktur gramatycznych takich jak czasy teraźniejsze i przeszłe w symulowanych rozmowach i pisemnych ćwiczeniach. 2. Efektywność w komunikacji: • Ocena umiejętności uczestnika w prowadzeniu podstawowych rozmów HR, w tym zdolność do zadawania odpowiednich pytań i odpowiedzi zgodnie z zasadami gramatycznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: The Role of Human Resources
- Topic: The Role of Human Resources
- Reading Context: Webpage
- Vocabulary: achieve, administrative, appraise, business objective, consult, forecast, human resources, manage, role, strategic
- Function: Expressing surprise
Unit 4: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 5: Human Resources Values
- Topic: Human Resources Values
- Reading Context: Mission statement
- Vocabulary: accountability, belief, collaboration, communication, effective, ethics, honesty, innovation, integrity, value
- Function: Expressing certainty
Unit 6: GRAMMAR: present continuous/be going to for future
Unit 7: Describing Skills
- Topic: Describing Skills
- Reading Context: Job ad
- Vocabulary: ability, applicant, candidate, computer literacy, detail-oriented, leadership, multitask, skill set, team player, vacancy
- Function: Showing understanding
Unit 8: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 9: Numbers
- Topic: Numbers
- Reading Context: Chart
- Vocabulary: add, and, comes to, divided by, equals, hundred, is, less, minus, multiplied by, over, plus, subtract, times
- Function: Calculating amounts
Unit 10: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
Unit 11: Types of Positions
- Topic: Types of Positions
- Reading Context: Classified ads
- Vocabulary: contingent, employee, full-time, opening, part-time, per diem, position, temp, transition, worker
- Function: Talking about possibility
Unit 12: Types of Employees
- Topic: Types of Employees
- Reading Context: Handbook
- Vocabulary: board member, CEO, consultant, COO, entry-level, executive, freelance, manager, supervisor
- Function: Expressing enthusiasm
Unit 13: Finding Candidates
- Topic: Finding Candidates
- Reading Context: Email
- Vocabulary: attract, classifieds, headhunter, in-house, job fair, online, post, promote, staffing agency, want ad
- Function: Giving praise
Unit 14: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 15: Applications, Résumés, and Cover Letters
- Topic: Applications, Résumés, and Cover Letters
- Reading Context: Email
- Vocabulary: application, cover letter, misspell, objective reference, relevant, résumé, suspicious, work experience, work gap
- Function: Pointing out a problem
Unit 16: Background Checks
- Topic: Background Checks
- Reading Context: Company policy
- Vocabulary: arrest, background check, conduct, conviction, criminal behavior, felony, misdemeanor, offender, pass, prior
- Function: Expressing disappointment
Unit 17: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 18: Interviews
- Topic: Interviews
- Reading Context: Interview guide
- Vocabulary: appropriate, behavioral question, consult, example, follow-up question, impression, interview, nonverbal, panel, structure, test
- Function: Asking for an opinion
Unit 19: GRAMMAR: relative clauses
Unit 20: Narrowing Applicants
- Topic: Narrowing Applicants
- Reading Context: Email
- Vocabulary: best fit, conduct, consider, flaw, follow up, long term, narrow, qualified, reduce, round, value
- Function: Expressing opinion
Unit 21: GRAMMAR: used to
Unit 22: Job Offers
- Topic: Job Offers
- Reading Context: Handbook
- Vocabulary: accept, congratulate, deliberate, employment contract, hire, job offer, job title, reject, terms, time limit
- Function: Giving congratulations
Unit 23: GRAMMAR: articles
Unit 24: Human Resources Education and Training
- Topic: Human Resources Education and Training
- Reading Context: Job posting
- Vocabulary: bachelor’s degree, business management, customer service, HR assistant, master’s degree, on the job, prefer, require, train, work experience
- Function: Talking about work experience
Unit 25: Human Resources Careers
- Topic: Human Resources Careers
- Reading Context: Webpage
- Vocabulary: career, chief HR officer, expert, generalist, report to, specialist, specific, support, unpredictability, versatile
- Function: Giving advice
Unit 26: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 27: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.