English for Management - Kurs języka angielskiego dla menedżerów na poziomie B2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
English for Management - Kurs języka angielskiego dla menedżerów na poziomie B2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z zarządzaniem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji23-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Management – B2” ma na celu rozwinięcie zaawansowanych umiejętności językowych w kontekście zarządzania i administracji. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku menadżerskim z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, zaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie zaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Uczeń rozróżnia i stosuje bezpośrednie i pośrednie pytania do zbierania informacji i prowadzenia rozmów.• Uczeń rozróżnia i stosuje Present Perfect do opisywania doświadczeń mających wpływ na teraźniejszość oraz Past Simple do relacjonowania zakończonych zdarzeń. • Uczeń rozróżnia i stosuje Present Perfect Simple i Continuous do opisywania zakończonych doświadczeń oraz trwających działań. • Uczeń stosuje stronę bierną do opisywania działań i procesów wykonywanych przez nieokreślonych wykonawców. • Uczeń tworzy zdania warunkowe do opisywania możliwych scenariuszy i ich konsekwencji. | Kryteria weryfikacji • Formułuje pytania bezpośrednie i pośrednie w rozmowach z klientami i współpracownikami.• Stosuje Present Perfect i Past Simple w opisach doświadczeń zawodowych i zakończonych zdarzeń. • Stosuje Present Perfect Simple i Continuous w odpowiednich kontekstach zawodowych. • W opisach działań i procesów stosuje stronę bierną. • Tworzy zdania warunkowe opisujące możliwe scenariusze i ich konsekwencje. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń stosuje różne formy czasu przyszłego do planowania i przewidywania działań.• Uczeń opisuje nawyki z przeszłości i teraźniejszości, używając odpowiednich struktur gramatycznych. • Uczeń poprawnie stosuje rodzajniki nieokreślone i określone w kontekście zawodowym. • Uczeń stosuje czasowniki modalne do wyrażania zaleceń, możliwości, obowiązków i przypuszczeń. • Uczeń używa kwantyfikatorów do precyzyjnego określania ilości i liczebności. • Uczeń tworzy zdania warunkowe przeszłe i mieszane do opisywania hipotetycznych scenariuszy i ich konsekwencji. | Kryteria weryfikacji • W planach i prognozach używa różnych form czasu przyszłego.• Opisuje nawyki z przeszłości i teraźniejszości, stosując odpowiednie struktury gramatyczne. • Stosuje rodzajniki w opisach zadań i procedur. • Formułuje zdania z czasownikami modalnymi w różnych kontekstach zawodowych. • Używa kwantyfikatorów do precyzyjnego określania ilości i liczebności. • Tworzy zdania warunkowe przeszłe i mieszane w kontekście zawodowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń analizuje i ocenia różne aspekty procesu rekrutacji, w tym tworzenie CV, listów motywacyjnych i przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych.• Uczeń charakteryzuje swoje stanowisko pracy, opisując swoje obowiązki i zadania. • Uczeń ocenia i analizuje proces zatrudniania nowych pracowników, w tym rekrutację i wybór kandydatów. • Uczeń wyraża wdzięczność i opisuje proces awansu zawodowego, w tym odpowiednie słownictwo. • Uczeń opisuje proces zakończenia zatrudnienia, stosując odpowiednie zwroty do wyrażania negatywnych informacji. • Uczeń planuje i organizuje spotkania oraz harmonogramy, używając odpowiednich zwrotów i form grzecznościowych. | Kryteria weryfikacji • Analizuje CV, listy motywacyjne i przygotowuje się do rozmów kwalifikacyjnych, stosując odpowiednie zwroty i techniki.• Opisuje swoje stanowisko pracy, uwzględniając swoje obowiązki i zadania. • Omawia proces rekrutacji i zatrudniania nowych pracowników, stosując odpowiednie zwroty. • Opisuje proces awansu zawodowego, używając odpowiedniego słownictwa. • Opisuje proces zakończenia zatrudnienia, stosując odpowiednie zwroty do wyrażania negatywnych informacji. • Planuje i organizuje spotkania oraz harmonogramy, stosując odpowiednie zwroty i formy grzecznościowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń inicjuje i prowadzi spotkania, stosując slang biznesowy oraz formalne i nieformalne zwroty.• Uczeń przygotowuje i prezentuje informacje, używając konwersacyjnych fraz i angażując publiczność w interaktywny dialog. • Uczeń udziela porad dotyczących zarządzania czasem, organizując i priorytetyzując zadania. • Uczeń analizuje i ocenia korzyści z budowania zespołu, stosując odpowiednie słownictwo. • Uczeń prowadzi negocjacje, stosując odpowiednie techniki negocjacyjne i zwroty. • Uczeń planuje i organizuje podróże służbowe, używając właściwego słownictwa i wyrażając się w kontekście zawodowym. | Kryteria weryfikacji • Inicjuje i prowadzi spotkania, stosując slang biznesowy oraz formalne i nieformalne zwroty.• Przygotowuje i prezentuje informacje, używając konwersacyjnych fraz i angażując publiczność w interaktywny dialog. • Udziela porad dotyczących zarządzania czasem, organizując i priorytetyzując zadania. • Opisuje korzyści z budowania zespołu, stosując odpowiednie słownictwo. • Prowadzi negocjacje, stosując odpowiednie techniki negocjacyjne i zwroty. • Planuje i organizuje podróże służbowe, tworząc opisy podróży służbowych i stosując właściwe słownictwo zawodowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for Management – B2" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Menadżerowie i liderzy zespołów - Kierownicy i liderzy zespołów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby efektywniej zarządzać zespołami oraz komunikować się z międzynarodowymi partnerami biznesowymi.
- Pracownicy działów administracyjnych - Osoby pracujące w działach administracyjnych, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej wykonywać codzienne zadania biurowe.
- Specjaliści ds. zasobów ludzkich (HR) - Pracownicy działów HR, którzy potrzebują rozwijać swoje umiejętności językowe, aby efektywnie komunikować się z pracownikami i kandydatami z różnych krajów.
- Konsultanci biznesowi - Profesjonaliści doradzający firmom w różnych aspektach zarządzania, którzy muszą posługiwać się językiem angielskim w celu przedstawiania raportów, analiz i rekomendacji.
- Pracownicy ds. obsługi klienta - Osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klientów, które chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby lepiej komunikować się z klientami anglojęzycznymi i zwiększać satysfakcję klientów.
- Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu - Osoby zajmujące się sprzedażą i marketingiem, które potrzebują bardziej zaawansowanych umiejętności językowych do prowadzenia rozmów sprzedażowych i prezentacji produktów dla międzynarodowej klienteli.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy stacjonarne w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 2-8-osobowe (2-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: stacjonarnie z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Getting the Job 1
- Topic: Getting the Job 1
- Reading Context: Résumé
- Vocabulary: compete, cover letter, degree, education, employment gap, experience, letter of recommendation, objective, reference, résumé, skills, work history
- Function: Asking for more information
Unit 2: Getting the Job 2
- Topic: Getting the Job 2
- Reading Context: Magazine article
- Vocabulary: applicant, candidate, confident, dress, ideal, interview, interviewer, prepare, qualification, succinct, top choice
- Function: Identifying positive aspects
Unit 3: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: dull, dead-end job, sick leave, dog-eat-dog, cushy number
- Function: Talking about one’s job
Unit 4: GRAMMAR: direct and indirect questions
Unit 5: Hiring New Employees
- Topic: Hiring New Employees
- Reading Context: Email
- Vocabulary: advertise, branch, expand, from within, headhunter, hire, in-house, job listing, open, post, recruit, referral, search, staffing agency, workforce
- Function: Asking to be considered
Unit 6: GRAMMAR: present perfect vs. Past simple
Unit 7: Promotions
- Topic: Promotions
- Reading Context: Email
- Vocabulary: corporate ladder, duty, excellent, head, income, promote, promotion, raise, recommend, reliable, responsibility
- Function: Showing gratitude
Unit 8: GRAMMAR: present perfect simple vs. Continuous
Unit 9: Terminations
- Topic: Terminations
- Reading Context: Company handbook
- Vocabulary: absenteeism, company policy, disciplinary, documented, dress code, excessive, failure, fire, late, let go of, punctuality, terminate, violation, work ethic, write up
- Function: Delivering bad news
Unit 10: GRAMMAR: passive voice
Unit 11: Scheduling
- Topic: Scheduling
- Reading Context: Email
- Vocabulary: annual, appointment, arrange, in advance, pencil in, postpone, review, RSVP, schedule, send (one’s) apologies, set up, weekly
- Function: Providing options
Unit 12: GRAMMAR: conditional sentences
Unit 13: MEETINGS
- VOCABULARY: Everyday business slang for meetings like "circle back", "shoot you an email", "get the ball rolling", "I'm swamped", "play it by ear"; beforehand, bicker, cut off, etiquette, go over, interrupt, jargon, meeting, off topic, on track, opinion, state, talk over, waste; agenda, brainstorm, generate, idea, identify, item, key point, minutes, note-taker, objective, point of view, presenter, submit, time allotment
- READING CONTEXTS: Memo, Agenda
- SPEAKING: Initiating meetings with casual phrases; discussing agenda items informally; expressing and handling urgent tasks with slang; effectively summarizing using colloquial language.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Phrases for deferring topics ("Let’s put a pin in that"), checking understanding ("Can you give me a rundown?"), and expressing workload ("I’m swamped right now"); Describing mixed results; Talking about priorities
Unit 14: GRAMMAR: future forms
Unit 15: PRESENTATIONS
- READING CONTEXT: Guidelines, Book section
- VOCABULARY: chart, copy, diagram, display, graph, handout, image, laser pointer, presentation, projector, reserve, resize, slide, table; audience, body language, bore, eye contact, glance, memorize, move on, note, outline, practice, review, summarize, take, topic, verbatim; Common presentation slang such as "kick off", "wrap up", "takeaway", "touch base", "ping", "deep dive", "on the same page", "loop in".
- SPEAKING: Preparing and delivering presentations using conversational phrases; explaining complex information with accessible language; engaging the audience with interactive dialogue.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Opening presentations with an informal tone ("Let’s kick this off"), guiding through content ("We’ll take a deep dive into..."), and concluding with actionable steps ("Let's wrap up").
Unit 16: GRAMMAR: present and past habits
Unit 17: Time Management
- Topic: Time Management
- Reading Context: Advice column
- Vocabulary: ahead of, behind, distraction, goal, interruption, keep track, lost time, make up for, organize, prioritize, reminder, schedule, task list
- Function: Giving advice
Unit 18: GRAMMAR: articles
Unit 19: Team Building
- Topic: Team Building
- Reading Context: Project overview
- Vocabulary: chairperson, completer, coordinator, creative, implementer, monitor evaluator, plant, resource investigator, role, shaper, specialist, team, team building, teamworker
- Function: Describing benefits
Unit 20: GRAMMAR: modal verbs and related phrases
Unit 21: Negotiating
- Topic: Negotiating
- Reading Context: Email
- Vocabulary: anticipate, back down, beneficial, close, compromise, conflicting, confrontation, deal, hostile, interest, mutually, negotiate, trade-off
- Function: Rejecting a proposal
Unit 22: GRAMMAR: quantifiers
Unit 23: TRAVELLING FOR WORK
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Reading contexts: E-mail; Poster
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket; accommodations, book, business class, check in, coach, fare, first class, flight, itinerary, layover, reservation, seat assignment, ticket, train, upgrade; baggage claim ticket, boarding pass, carry-on, check, customs, declare, destination, flammable, identification, luggage, medication, passport, prohibited, security, visa
- Function: Functional language used on business trips; Identifying a problem; Confirming information
Unit 24: GRAMMAR: past and mixed conditionals
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi