English for Management - Kurs języka angielskiego dla menedżerów na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Management - Kurs języka angielskiego dla menedżerów na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z zarządzaniem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Management – B1” ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych w kontekście zarządzania i administracji. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku menadżerskim z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Uczeń rozróżnia i stosuje czasy Present Simple, Present Continuous, Past Simple i Past Continuous do opisywania rutynowych działań, aktualnych czynności oraz zakończonych zdarzeń w kontekście zawodowym.• Uczeń tworzy pytania i odpowiedzi w powyższych czasach, używając czasowników regularnych i nieregularnych. • Uczeń rozróżnia i stosuje Present Perfect do opisywania doświadczeń mających wpływ na teraźniejszość oraz Past Simple do relacjonowania zakończonych zdarzeń. • Uczeń stosuje różne formy czasu przyszłego (will, be going to, present continuous) do planowania i przewidywania działań zawodowych. • Uczeń stosuje czasowniki modalne (can, should, must, may, might) do wyrażania zaleceń, możliwości, obowiązków i przypuszczeń. • Uczeń tworzy porównania i formy najwyższe przymiotników, aby opisywać różnice i podobieństwa. | Kryteria weryfikacji • Tworzy zdania w każdym z czasów oraz pytania i odpowiedzi w kontekście zawodowym.• Stosuje Present Perfect i Past Simple w opisach doświadczeń zawodowych, poprawnie wybierając czas w zależności od kontekstu. • Planuje i prognozuje używając will, be going to, present continuous. • Formułuje zdania wyrażające zalecenia, możliwości, obowiązki i przypuszczenia za pomocą czasowników modalnych. • Tworzy zdania porównawcze i superlatywne w kontekście zawodowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń tworzy zdania warunkowe pierwszego typu do opisywania realnych sytuacji i ich konsekwencji.• Uczeń rozróżnia i stosuje Present Perfect Simple i Continuous do opisywania zakończonych doświadczeń oraz trwających działań. • Uczeń poprawnie stosuje rodzajniki nieokreślone i określone w kontekście zawodowym. • Uczeń używa kwantyfikatorów do precyzyjnego określania ilości i liczebności. • Uczeń tworzy zdania warunkowe trzeciego typu do opisywania hipotetycznych sytuacji w przeszłości i ich konsekwencji. • Uczeń rozróżnia i stosuje stronę czynną i bierną do opisywania działań i procesów. | Kryteria weryfikacji • Tworzy zdania warunkowe pierwszego typu, opisując realne sytuacje i ich konsekwencje.• Stosuje Present Perfect Simple i Continuous w odpowiednich kontekstach zawodowych. • Używa rodzajników w opisach zadań i procedur. • Stosuje kwantyfikatory w opisach ilości i liczebności w kontekście zawodowym. • Tworzy zdania warunkowe trzeciego typu do opisywania hipotetycznych sytuacji i ich konsekwencji. • Stosuje stronę czynną i bierną do opisywania działań i procesów w kontekście zawodowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń rozróżnia i opisuje różne działy w firmie oraz ich funkcje, stosując odpowiednie słownictwo.• Uczeń charakteryzuje swoje stanowisko pracy, opisując swoje obowiązki i zadania. • Uczeń definiuje pojęcia związane z zarządzaniem korporacyjnym oraz opisuje struktury zarządzania w firmie. • Uczeń prowadzi rozmowy telefoniczne, stosując odpowiednie zwroty do odpowiadania na połączenia i przekazywania wiadomości. • Uczeń pisze formalne i nieformalne listy oraz e-maile, stosując odpowiednie zwroty i formy grzecznościowe. • Uczeń przedstawia siebie i innych, stosując odpowiednie zwroty grzecznościowe i zawodowe. • Uczeń prowadzi rozmowy towarzyskie na różne tematy, stosując odpowiednie zwroty i formy grzecznościowe. • Uczeń rozdziela zadania i obowiązki, używając odpowiednich zwrotów i struktur. | Kryteria weryfikacji • Tworzy opisy różnych działów w firmie oraz ich funkcji, stosując odpowiednie słownictwo.• Opisuje swoje stanowisko pracy, uwzględniając swoje obowiązki i zadania. • Opisuje struktury zarządzania w firmie oraz definiuje pojęcia związane z zarządzaniem korporacyjnym. • Przeprowadza rozmowy telefoniczne, odpowiadając na połączenia i przekazując wiadomości, stosując odpowiednie zwroty. • Pisze formalne i nieformalne listy oraz e-maile, stosując odpowiednie zwroty i formy grzecznościowe. • Przedstawia siebie i innych, stosując odpowiednie zwroty grzecznościowe i zawodowe. • Prowadzi rozmowy towarzyskie na różne tematy, stosując odpowiednie zwroty i formy grzecznościowe. • Tworzy opisy zadań i stosując odpowiednie zwroty rozdzielając zadania i obowiązki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń monitoruje postęp zadań i projektów, stosując odpowiednie zwroty do pytania o stan realizacji.• Uczeń zmienia plany i harmonogramy, używając odpowiednich zwrotów i form grzecznościowych. • Uczeń udziela konstruktywnej informacji zwrotnej, stosując odpowiednie zwroty do wyrażania pochwał i krytyki. • Uczeń motywuje pracowników, stosując różne techniki motywacyjne i odpowiednie zwroty. • Uczeń nawiązuje i utrzymuje kontakty zawodowe, stosując odpowiednie zwroty i techniki. • Uczeń obsługuje międzynarodowych klientów, stosując odpowiednie zwroty i uwzględniając różnice kulturowe. • Uczeń opisuje różnice kulturowe w prowadzeniu biznesu, stosując odpowiednie zwroty i formy grzecznościowe. | Kryteria weryfikacji • Monitoruje postęp zadań i projektów, pytając o stan realizacji i stosując odpowiednie zwroty.• Zmienia plany i harmonogramy, stosując odpowiednie zwroty i formy grzecznościowe. • Uczeń udziela konstruktywnej informacji zwrotnej, wyrażając pochwały i krytykę, stosując odpowiednie zwroty. • Uczeń motywuje pracowników w warunkach symulowanych, stosując różne techniki motywacyjne i odpowiednie zwroty. • Uczeń nawiązuje i utrzymuje kontakty zawodowe w warunkach symulowanych, stosując odpowiednie zwroty i techniki. • Uczeń obsługuje międzynarodowych klientów w symulowanych warunkach, stosując odpowiednie zwroty i uwzględniając różnice kulturowe. • Uczeń opisuje różnice kulturowe w prowadzeniu biznesu, stosując odpowiednie zwroty i formy grzecznościowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for Management – B1" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Menadżerowie i liderzy zespołów - Kierownicy i liderzy zespołów, którzy chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby efektywniej zarządzać zespołami oraz komunikować się z międzynarodowymi partnerami biznesowymi.
- Pracownicy działów administracyjnych - Osoby pracujące w działach administracyjnych, które chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim, aby lepiej wykonywać codzienne zadania biurowe.
- Specjaliści ds. zasobów ludzkich (HR) - Pracownicy działów HR, którzy potrzebują rozwijać swoje umiejętności językowe, aby efektywnie komunikować się z pracownikami i kandydatami z różnych krajów.
- Konsultanci biznesowi - Profesjonaliści doradzający firmom w różnych aspektach zarządzania, którzy muszą posługiwać się językiem angielskim w celu przedstawiania raportów, analiz i rekomendacji.
- Pracownicy ds. obsługi klienta - Osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klientów, które chcą poprawić swoje umiejętności językowe, aby lepiej komunikować się z klientami anglojęzycznymi i zwiększać satysfakcję klientów.
- Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu - Osoby zajmujące się sprzedażą i marketingiem, które potrzebują bardziej zaawansowanych umiejętności językowych do prowadzenia rozmów sprzedażowych i prezentacji produktów dla międzynarodowej klienteli.
Ramowy Program Usługi
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 2-8-osobowe (2-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Departments
- Topic: Departments
- Reading Context: Employee handbook
- Vocabulary: accounting, department, division, human resources, IT, marketing, payroll, personnel, production, sales, training
- Function: Listing requirements
Unit 2: GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous
Unit 3: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: fixed-term contract, performance-related bonuses, work in shifts, technical support, get a promotion
- Function: Talking about one’s job
Unit 4: GRAMMAR: Present Perfect and past simple
Unit 5: Corporate Governance
- Topic: Corporate Governance
- Reading Context: Letter
- Vocabulary: board of directors, CEO, CFO, chairperson, COO, corporate governance, elect, inside director, management, outside director, ownership, president, vice president
- Function: Meeting someone new
Unit 6: GRAMMAR: The future
Unit 7: Telephone Interactions 1
- Topic: Telephone Interactions 1
- Reading Context: Manual
- Vocabulary: answer, call, connect, direct, extension, line, on hold, party, reach, transfer
- Function: Answering the phone
Unit 8: Telephone Interactions 2
- Topic: Telephone Interactions 2
- Reading Context: Telephone message
- Vocabulary: ASAP, call, call back, caller, leave, message, regarding, return, take, unavailable, urgent
- Function: Asking about purpose
Unit 9: Correspondence
- Topic: Correspondence
- Reading Context: Handbook
- Vocabulary: appropriate, business letter, cc, email, fax, formal, hard copy, informal, interoffice, memo, outside, prompt
- Function: Stating a preferenc
Unit 10: GRAMMAR: Modal verbs
Unit 11: Introductions
- Topic: Introductions
- Reading Context: Book
- Vocabulary: avoid, client, common interest, connection, courtesy, introduction, job title, mention, occupation, personal, relationship
- Function: Giving advice
Unit 12: Small Talk
- Topic: Small Talk
- Reading Context: Advice column
- Vocabulary: discuss, inquire, living, local, marital status, politics, recommendation, refrain, religion, small talk, sport, topic, weather
- Function: Asking for a recommendation
Unit 13: Delegating Tasks
- Topic: Delegating Tasks
- Reading Context: Email
- Vocabulary: assign, be in charge of, be on, choose, delegate, responsible for, run, take care of, take on, task
- Function: Describing responsibility
Unit 14: Following Up
- Topic: Following Up
- Reading Context: Memo
- Vocabulary: check on, estimate, follow up on, get in touch, hear back from, previously, progress, report, status, update
- Function: Checking on progress
Unit 15: Changing Plans
- Topic: Changing Plans
- Reading Context: Email
- Vocabulary: cancel, change, go with, hold off on, instead, move up, Plan B, push back, rather than, reschedule, sooner, unexpected
- Function: Asking about methods
Unit 16 GRAMMAR: comparatives and superlatives
Unit 17: Giving Feedback
- Topic: Giving Feedback
- Reading Context: Letter
- Vocabulary: clarify, comment, constructive criticism, enunciate, expand on, feedback, improve, mumble, redo, revise, strength, weakness, work
- Function: Listing positives
UNIT 18: GRAMMAR: real conditions
Unit 19: Motivating Staff
- Topic: Motivating Staff
- Reading Context: Email
- Vocabulary: appreciation, award, bonus, commission, contest, hard work, motivate, offer, perk, reward, staff
- Function: Identifying a problem
Unit 20: GRAMMAR: present perfect simple vs. continuous
Unit 21: TRAVELLING FOR WORK
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: baggage reclaim, legoom, runway, first-class compartment, shared bathroom
- Function: Functional language used on business trips
UNIT 22: GRAMMAR: articles
Unit 23: Networking
- Topic: Networking
- Reading Context: Magazine article
- Vocabulary: approach, business card, business lunch, conference, contact information, exchange, face-to-face, networking, referral, social gathering, social networking
- Function: Ending a conversation
Unit 24: GRAMMAR: quantifiers
Unit 25: International Clients
- Topic: International Clients
- Reading Context: Email
- Vocabulary: behavior, bow, cheek, custom, firm, greet, handshake, international, kiss, polite, social cue, soft
- Function: Providing reassurance
Unit 26: GRAMMAR: hypothetical conditional: past
Unit 27: Business in Different Cultures
- Topic: Business in Different Cultures
- Reading Context: Magazine article
- Vocabulary: address, by accident, culture, customary, expectation, foreign, gaffe, gesture, host, manners, misunderstanding, nonverbal, offend, position, respectful, surname, translator
- Function: Giving a warning
UNIT 28: GRAMMAR: active vs. passive
UNIT 29: MEETINGS
- VOCABULARY: Agenda, minutes, chairperson, participant, motion, adjourn, consensus, action items, follow-up, delegate
- SPEAKING: Initiating a meeting; Proposing and agreeing on agenda items; Expressing opinions and making suggestions; Summarizing discussions and confirming action items
UNIT 30: PRESENTATIONS
- VOCABULARY: Audience, engagement, visual aids, outline, bullet points, introduction, conclusion, transition, emphasize, clarify
- SPEAKING: Preparing and structuring a presentation; Delivering an introduction that captures attention; Explaining data and ideas clearly; Concluding effectively and inviting questions
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.