Auditor wewnętrzny/ Specjalista ds. ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001– szkolenie kończące się egzaminem
Auditor wewnętrzny/ Specjalista ds. ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001– szkolenie kończące się egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Audyt
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do: Kandydatów na auditorów wewnętrznych, pełnomocników SZJ, pracowników działów jakości, kierownictwa średniego szczebla, osób zainteresowanych tematyką szkolenia.
Szkolenie odpowiednie jest dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Skierowane jest zarówno do osób posiadających podstawowe doświadczenie w dziale jakości fi rmy produkcyjnej lub kierownictwa firmy, ale nie posiadających uprawnień auditora wewnętrznego jak i osób bez doświadczenia zawodowego w przedmiocie szkolenia zainteresowanych tematyką szkolenia i chcących uzyskać kwalifikacje Auditora wewnętrznego/ Specjalista ds. ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Auditor wewnętrzny/ Specjalista ds. ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001– szkolenie kończące się egzaminem” przygotowuje do samodzielnego prowadzenia procesu auditów wewnętrznych systemu zarządzania jakością/środowiskiem/bezpieczeństwem informacji.Celem szkolenia jest zdobycie kwalifikacji do prowadzenia auditów wewnętrznych ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, tj. wiedzy, umiejętności do samodzielnego zaplanowania i przeprowadzenia auditu i kompetencji społecznych niezbędnych w pracy auditora.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia oraz wymagania norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 | Kryteria weryfikacji -Definiuje Czym jest system ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001-Wyjaśnia podstawowe pojęcia w ramach norm -Wskazuje kogo obowiązuje system ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 -Omawia wymagania ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje i opisuje metody i techniki audytowania | Kryteria weryfikacji -Omawia: prowadzenie rozmowy z audytowanym, przegląd dokumentacji, obserwację-Przygotowuje listę pytań -Dopasowuje audit do własnej organizacji -Formułuje wnioski po audicie, tak aby stanowiły dla organizacji wartość dodaną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Samodzielnie planuje i przeprowadza audit systemu zarządzania jakością/ środowiskiem / bezpieczeństwem informacji | Kryteria weryfikacji -Określa zakres audytu, audytowane obszary/produkty/procesy-Omawia proces doboru próby -Określa czas potrzebny do przeprowadzenia audytu -Przeprowadza audyt wewnętrzny (w tym ocenia zgodność dokumentacji z wymaganiami normy, sprawdza, jak wybrany obszar jest realizowany w odniesieniu do zgodności z przyjętą dokumentacją systemową, prowadzi wywiady z pracownikami) -Omawia realizację działań poaudytowych (działania korygujące w odniesieniu do stwierdzonych podczas audytu wewnętrznego niezgodności) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dokumentuje wyniki auditu | Kryteria weryfikacji -Opracowuje raport z audytu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Samodzielnie i bezpiecznie wykonuje czynności zawodowe, pracę wykonuje w taki sposób stale aby podnosić jej poziom | Kryteria weryfikacji -Określa umiejętności i kompetencje niezbędne w wykonywaniu zadań audytora-Analizuje własne kompetencje -Kontroluje jakość wykonanych zadań zawodowych -Planuje kierunki uczenia się i doskonalenia zawodowego na stanowisku pracy -Wykorzystuje różne źródła informacji w celu doskonalenia umiejętności zawodowych na stanowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady właściwego, etycznego zachowania i komunikacji | Kryteria weryfikacji -Stosuje narzędzia skutecznej komunikacji;-Uzyskuje i przekazuje informacje i wyjaśnienia -Przestrzega zasad prawidłowej komunikacji w otoczeniu zawodowym -Wymienia uniwersalne zasady kultury osobistej i etyki zawodowej -Rozpoznaje przypadki naruszania zasad etyki zawodowej -Używa form grzecznościowych w komunikacji ustnej i pisemnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Dokument po zdaniu egzaminu jest podstawą do zatrudnienia na stanowisku audytora wewn. i bez niego nie jest możliwe
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęLLOYD'S REGISTER
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoLLOYD'S REGISTER
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do: Kandydatów na auditorów wewnętrznych, pełnomocników SZJ, pracowników działów jakości, kierownictwa średniego szczebla, osób zainteresowanych tematyką szkolenia.
Szkolenie odpowiednie jest dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Skierowane jest zarówno do osób posiadających podstawowe doświadczenie w dziale jakości fi rmy produkcyjnej lub kierownictwa firmy, ale nie posiadających uprawnień auditora wewnętrznego jak i osób bez doświadczenia zawodowego w przedmiocie szkolenia zainteresowanych tematyką szkolenia i chcących uzyskać kwalifikacje Auditora wewnętrznego/ Specjalista ds. ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001.
Ramowy program:
1. Wymagania norm:
- PN-EN ISO 9001:2015
- PN-EN ISO 14001:2015
- PN-EN ISO 27001:2022
2. Auditowanie systemu zarządzania jakością / środowiskiem / bezpieczeństwem informacji
- Planowanie i przygotowanie audytów
- Dokumentowanie audytów
- Działania po audytowe
- Audit procesu / audit wyrobu
Szkolenie zaplanowano na 32 godz. szkoleniowe/dydaktyczne (1 godz. szkoleniowa/ dydaktyczna = 45 min)
Warunki organizacyjne realizacji szkolenia:
Minimalna liczba osób na szkoleniu: 7
Maksymalna liczba osób na szkoleniu: 12
Sala powinna zapewniać odpowiednią ilość miejsc siedzących. W sali powinny znajdować się stoły lub miejsca zawierające dołączone pulpity na których uczestnicy będą mogli zapisywać notatki.
Układ stołów: dowolny
Zajęcia powinny być prowadzone z wykorzystaniem zróżnicowanych form: indywidualnie i grupowo
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 840,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto151,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto151,25 PLN
- W tym koszt walidacji brutto400,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto400,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto400,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto400,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe np. skrypty.
Każda osoba, która ukończy szkolenie (min. 80% obecności na zajęciach) otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Osobom, które zdadzą egzamin zewnętrzy wydany zostanie przez zewnętrzną jednostkę egzaminującą i certyfikującą (LLOYD'S REGISTER), Certyfikat, potwierdzający uzyskane kwalifikacje.
Szkolenie prowadzone jest w godz szkoleniowych/ dydaktycznych, tj. 1 godz. = 45 min.
Procedura reklamacji usługi szkoleniowej
Reklamacje można zgłaszać do ALDEO Systemy Zarządzania Sp. z o.o. w formie pisemnej, listem poleconym na adres: ALDEO SystemyZarządzania Sp. z o.o., ul. Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów lub mailem: biuro@aldeo.pl najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od datyzakończenia realizacji danej usługi szkoleniowej wg zasad wskazanych w Procedurze reklamacji usługi szkoleniowej dostępnej na stronieinternetowej: http://aldeo.pl/oferta/szkolenia/
Reklamacja zostanie uwzględniona w przypadku nienależytego zrealizowania Szkolenia z wyłącznej winy ALDEO Systemy Zarządzania Sp. z o.o.
Informujemy, że usługa może zostać poddana kontroli lub audytowi instytucji zewnętrznych, w tym audytowi w ramach audytów funkcjonowaniapodmiotów w Bazie Usług Rozwojowych. Zespół audytowy ma możliwość na podstawie upoważnienia wydanego przez Polską Agencję RozwojuPrzedsiębiorczości do przeprowadzenia wizytacji usługi rozwojowej.