Wystąpienia publiczne i networking w biznesie - studia podyplomowe online
Wystąpienia publiczne i networking w biznesie - studia podyplomowe online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Administracja publiczna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są kierowane do wszystkich osób pragnących świadomie budować swój wizerunek oraz rozwijać kompetencje w zakresie wystąpień publicznych. Adresowane są do menedżerów oraz osób mających do czynienia z różnego rodzaju prezentacjami zawodowymi, takimi jak prezentacje produktów/usług, prowadzenie zebrań czy prezentacje podczas zajęć dydaktycznych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji02-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi140
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe na kierunku Wystąpienia publiczne i networking w biznesie przygotowują do skutecznego publicznego występowania w różnych sytuacjach zawodowych, prezentowania treści przed kamerą oraz nauki sztuki argumentacji. Oferują również umiejętności potrzebne do budowania sieci kontaktów zawodowych oraz radzenia sobie ze stresem przed wystąpieniami publicznymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE WIEDZY:Absolwent zrozumie rolę pewności siebie w życiu zawodowym oraz technik prezentowania treści i występowania przed kamerą. Absolwenci zdobędą również wiedzę na temat podstaw komunikacji społecznej i sposobów radzenia sobie ze stresem przed publicznymi wystąpieniami | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE UMIEJETNOŚCIAbsolwent zdobędzie umiejętności wywierania wpływu na innych poprzez postawę ciała, komponowanie merytorycznych wypowiedzi oraz intonację. Uczestnicy opanują również sztukę argumentacji i perswazji, co będzie przydatne w budowaniu własnego wizerunku oraz prowadzeniu relacji biznesowych | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCHAbsolwent rozwinie umiejętności budowania sieci kontaktów zawodowych i tworzenia owocnych relacji z innymi. Dodatkowo, uczestnicy zdobędą know-how w zakresie kontaktów z mediami, personal brandingu oraz pracy z kamerą i mikrofonem | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin zajęć teoretycznych |
Liczba godzin zajęć praktycznych |
Liczba punktów ECTS |
1. |
Przygotowanie wystąpień publicznych |
4 |
12 |
3 |
2. |
Networking i skuteczna autoprezentacja |
3 |
5 |
2 |
3. |
Podstawy komunikacji społecznej |
3 |
5 |
1 |
4. |
Techniki radzenia sobie ze stresem – warsztaty |
2 |
10 |
3 |
5. |
Styl mówienia w wystąpieniach publicznych |
3 |
5 |
1 |
6. |
Sztuka argumentacji |
4 |
4 |
2 |
7. |
Perswazja – sztuka wywierania wpływu |
4 |
4 |
2 |
8. |
Specyfika kontaktu z mediami |
4 |
4 |
1 |
9. |
Emisja głosu z elementami dykcji - warsztaty |
2 |
14 |
3 |
10. |
PR i narzędzie komunikacji kryzysowej |
4 |
4 |
2 |
11. |
Personel branding, savoir – vivre |
4 |
4 |
2 |
12. |
Praca z kamerą i mikrofonem - warsztaty |
2 |
22 |
6 |
13. |
Budowanie pewności siebie - warsztaty |
2 |
6 |
2 |
Razem: |
41 |
99 |
30 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Spotkanie organizacyjne | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Białkowski
Magdalena Kieferling
dr Edyta Nowak-Żółty
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały z wytypowanych zajęć po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej
Informacje dodatkowe
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
•Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h