Studia podyplomowe Psychodietetyka
Studia podyplomowe Psychodietetyka
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowanie są do wszystkich osób posiadających wyższe wykształcenie w szczególności do:
- Dietetyków, technologów żywności i żywieniowców chcących poszerzyć swoje kompetencje z zakresu psychodietetyki
- Psychologów i psychoterapeutów
- Pielęgniarek
- Trenerów personalnych
- Absolwentów nauk przyrodniczych, zainteresowanych psychodietetyką takich specjalności jak: biochemia, biologia, ekologia, mikrobiologia lub ochrona środowiska
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi182
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe Psychodietetyka z egzaminem końcowym potwierdzają przygotowanie do diagnozowania zaburzeń odżywiania, zastosowania metod i narzędzi wspomagających zmianę nawyków żywieniowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje prawidłowości funkcjonowania i metabolizmu organizmu. | Kryteria weryfikacji Omawia fizjologię układu pokarmowego, rozróżnia rodzaje głodu, wskazuje konieczność specjalistycznych konsultacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Przedstawia uwarunkowania dietozależnych chorób oraz odrębności żywieniowe i psychologiczne występujące na różnych etapach rozwoju osobniczego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje i opisuje emocje oraz ich wpływ na zaburzenia odżywiania. | Kryteria weryfikacji Klasyfikuje emocje, opisuje wpływ emocji na funkcjonowanie człowieka, zależności pomiędzy emocjami a motywacją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje metody rozwijania osobowości wykorzystywane wpraktyce psychologiczno-dietetycznej. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka, tworzy plany aktywności fizycznej wspomagane doborem właściwej diety. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia i stosuje metody diagnozowania zaburzeń pacjentów chorujących somatycznie i psychosomatycznie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki aktywnego słuchania w kontakcie z klientem. | Kryteria weryfikacji Buduje zestawy pytań, które pomagają w diagnozie i ocenie stanu faktycznego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia podyplomowe przygotowują do diagnozowania zaburzeń odżywiania oraz poznania metod i narzędzi wspomagających proces zmiany nawyków żywieniowych.
Program studiów:
Podstawy żywienia - w oparciu o EBM
- Podstawowe zagadnienia związane z nauką o żywności i żywieniu wraz z analizą badań naukowych
- Skład organizmu człowieka, procesy przemiany materii, bilans energetyczny, procesy trawienia i wchłaniania składników pokarmowych
- Zapotrzebowanie energetyczne człowieka (podstawowa i ponadpodstawowa przemiana materii) oraz zapotrzebowanie na składniki odżywcze i regulujące w różnych okresach jego życia, stanu fizjologicznego i zdrowotnego oraz indywidualnych cech, jak: wiek, płeć, aktywność ruchowa
Fizjologia odżywiania się
- Głód i sytość
- Główne centrum dowodzenia − podwzgórze
- Regulacja pobierania pokarmu: kora mózgowa, ośrodek węchowy, smakowy i wzrokowy, ciało migdałowate.
Psychologia emocji i motywacji
- Ogólna charakterystyka emocji. Status problematyki emocji w psychologii. Sposoby definiowania emocji w psychologii. Różnica pomiędzy emocjami a nastrojem, afektem i procesami poznawczymi. Komponenty emocji.
- Funkcje emocji.
- Klasyfikacje emocji – podejście kategorialne i wymiarowe.
- Ekspresja emocjonalna
- Biologiczne podstawy emocji
Psychoterapia anoreksji i bulimii
- Definicja zaburzeń odżywiania
- Kryteria diagnostyczne zaburzeń odżywiania
Mindfulness
- Rodzaje treningów uważności
- Mindfulness – cele treningu uważności. Czym jest mindfulness?
- Medytacja a mindfullness.
- 5 podstawowych zasad uważności.
- Trening uważności w kontekście dzieci
Aktywność fizyczna jako element terapii
- Trening jako narzędzie budowania pewności siebie i dobrego samopoczucia
- Aktywność fizyczna w świetle aktualnych zaleceń
- Aktywność fizyczna a ryzyko chorób cywilizacyjnych
Etyka pracy dla osób pracujących w zawodach ochrony zdrowia. W ujęciu pracy z pacjentem i własnego rozwoju.
- Zagadnienia etyczne w pracy psychodietetyka
- Psychodietetyk wśród innych zawodów zaufania publicznego i ochrony zdrowia
- Badanie własnej motywacji wyboru zawodu związanego z pomocą innym
Dietoterapia w neofobii żywieniowej – praca z pacjentem
- Zaburzenia neurorozwojowe u dzieci – rodzaje i znaczenie dietoterapii.
- Kryteria diagnostyczne zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD).
- Powiązanie mikrobioty jelitowej oraz nietolerancji pokarmowych z ADHD w świetle badań naukowych.
Psychopatologia zaburzeń odżywiania i elementy diagnozy klinicznej
wg DSM V
- Zaburzenie odżywiania w ujęciu terapii systemowych
- Zaburzenia odżywiania w ujęciu poznawczo- behawioralnym
- Zaburzenia odżywiania w ujęciu terapii Gestalt
Techniki i narzędzia coachingowe
- Coach liderem dla samego siebie. Umiejętności komunikacyjne w coachingu
- Coaching w organizacji
- Nowoczesne formy kształcenia a coaching
Poradnictwo dietetyczne z elementami dialogu motywacyjnego
- Wstęp do psychodietetyki - czym jest psychodietetyka
- Zmiana nawyków żywieniowych w ujęciu psychologicznym - jak ocenić, na którym etapie procesu zmiany -poszczególne etapy
- Psychologiczne przyczyny otyłości
Perspektywa psychologiczna zaburzeń neurorozwojowych
- Definicja zaburzeń neurorozwojowych
- Szczegółowe omówienie zaburzeń ze spektrum autyzmu
- Specyfika pracy i trudności w pracy z Pacjentami z diagnozą ASD
Interwencje psychologiczne w pracy z Pacjentem chorującym somatycznie i psychosomatycznie
- Definicja Pacjenta chorującego somatycznie oraz Pacjenta cierpiącego psychosomatycznie
- Omówienie trudności emocjonalnych Pacjentów pojawiających się w gabinecie lekarza, psychologa, dietetyka, psychodietetyka
- Rozwijanie kompetencji miękkich poprzez ćwiczenia praktyczne (symulacja pracy z Pacjentem).
Organizacja i zarządzanie czasem
- Jak znaleźć czas na rozwój?
- Jak budować dobre nawyki w zarządzaniu czasem
- Cele - co chcemy osiągnąć i jak do tego dążyć
- Jak się zmotywować, by zrealizować swoje cele
- Zrobione jest lepsze od doskonałego. Jak sobie radzić z perfekcjonizmem
Podstawy planowania jadłospisu na co dzień i w sytuacjach niestandardowych
- Proces obsługi klienta od momentu jego przyjścia do pozostawienia pozytywnej opinii
- Materiały dodatkowe, praca na schematach tj. Dieta śródziemnomorska, DASHi inne.
- Dobry wywiad z klientem, który umożliwi ci ułożenie naprawdę dopasowanego jadłospisu
Stres – jego wpływ na ciało i psychikę. Techniki rozładowania napięcia i relaksacji.
- Stres i jego wpływ na zdrowie (ciała i psychiki). Teoria poliwagalna - założenia i praktyka w pracy z pacjentem
- dobowy rytm ultradiański – znaczenie profilaktyki i konsekwencje zaburzenia
Rozpoznawanie sygnałów – głód, ochota, zachcianka
- Nauka rozpoznawania sygnałów płynących z ciała- głód, sytość, zachcianka
- Czy istnieją predyspozycje do jedzenia pod wpływem emocji
- Jedzenie emocjonalne- jego rola w przebiegu emocjonalnego jedzenia
Psychodietetyka w praktyce
- Wprowadzenie do psychodietetyki
- Składowe, które mają wpływ na nasze zdrowie i dobrostan, tj. dobre zachowania żywieniowe, regularna aktywność fizyczna, regeneracja, podejście do zdrowia, umiejętne radzenie sobie ze stresem i napięciem emocjonalnym, relacje z samym sobą, relacje z bliskimi, umiejętność wdzięczności i afirmacji.
Czas trwania: 2 semestry, 182 godziny, umożliwiają uzyskanie 30 punktów ECTS. Zajęcia realizowane są w formie mieszanej, około 50% zajęć prowadzonych jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Zajęcia odbywają są średnio co 2 tygodnie w soboty i niedziele, średnio 6 - 8 godzin dziennie, w godzinach: 8.00 - 16.10.
Zajęcia w formie zdalnej prowadzone są w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem platformy Cisco Webex. Sporadycznie zajęcia w formie zdalnej mogą być realizowane w ciągu tygodnia w godzinach wieczornych (2 godziny od 18.10 do 19.50). Zajęcia dydaktyczne realizowane są najczęściej w blokach obejmujących wskazaną liczbę godzin dydaktycznych (45 minut) i przerwę. Przerwy nie są wliczane do czasu zajęć.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń, odgrywania ról, case study przez wykładowców uczelni oraz praktyków posiadających doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonego przedmiotu.
Walidacja: każdy przedmiot na studiach podyplomowych kończy się zaliczeniem, zaliczeniem na ocenę lub egzaminem. Po zakończeniu zajęć dyadktycznych i uzyskaniu wszystkich zaliczeń słuchacz zdaje egzamin końcowy.
Absolwent studiów podyplomowych uzyskuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 Aktywność fizyczna jako element terapii, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 Aktywność fizyczna jako element terapii, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 Psychopatologia zaburzeń odżywiania i elementy diagnozy klinicznej wg DSM V, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 Podstawy żywienia w oparciu o EBM 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 Podstawy żywienia w oparciu o EBM 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 Aktywność fizyczna jako element terapii, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 Psychopatologia zaburzeń odżywiania i elementy diagnozy klinicznej wg DSM V, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 Mindfulness, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 Psychoterapia anoreksji i bulimii, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 Fizjologia odżywiania się, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 Psychoterapia anoreksji i bulimii, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 Fizjologia odżywiania się, 2 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:10 | Godzina zakończenia 19:50 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 Mindfulness, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 Psychologia emocji i motywacji, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 Etyka pracy dla osób pracujących w zawodach ochrony zdrowia. Praca z pacjentem i własny rozwój, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 Mindfulness, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 Psychologia emocji i motywacji, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 Mindfulness, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 Psychologia emocji i motywacji, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 Dietoterapia w neofobii żywieniowej - praca z pacjentem, ćwiczenia 4 godz. Dydaktyczne | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 Fizjologia odżywiania się, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 Psychologia emocji i motywacji, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 Psychoterapia anoreksji i bulimii, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 Psychoterapia anoreksji i bulimii, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 Dietoterapia w neofobii żywieniowej - praca z pacjentem, 4 godz. dydaktyczne | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 Techniki i narzędzia coachingowe, ćwiczenia 8 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 Techniki i narzędzia coachingowe, ćwiczenia 8 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 Poradnictwo dietetyczne z elementami dialogu motywacyjnego, Wykład 4 godz. dydaktycznych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 Poradnictwo dietetyczne z elementami dialogu motywacyjnego, ćwiczenia 4 godz. dydaktycznych | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 Perspektywa psychologiczna zaburzeń neurorozwojowych, ćwiczenia 8 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 Perspektywa psychologiczna zaburzeń neurorozwojowych, ćwiczenia 4 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 Podstawy planowania jadłospisu na co dzień i w sytuacjach niestandardowych, ćwiczenia, 4 godz. Dydaktyczne | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 Podstawy planowania jadłospisu na co dzień i w sytuacjach niestandardowych, ćwiczenia, 8 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 Interwencje psychologiczne w pracy z pacjentem chorującym somatycznie i psychosomatycznie, wykład, 8 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 Interwencje psychologiczne w pracy z pacjentem chorującym somatycznie i psychosomatycznie, ćwiczenia 8 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 Organizacja i zarządzanie czasem. Ćwiczenia 8 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 Stres – jego wpływ na ciało i psychikę. Techniki rozładowania napięcia i relaksacji, ćwiczenia 8 godz. Dydaktycznych | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 07:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 Rozpoznawanie sygnałów - głód, ochota, zachcianka. Ćwiczenia, 4 godz. Dydaktyczne | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 Psychodietetyka w praktyce, ćwiczenia, 4 godz. Dydaktyczne | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 Walidacja - egzamin końcowy | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto28,57 PLN
- Koszt osobogodziny netto28,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Binduga
Jakub Błażej
Od kilku lat pracuje w Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym Oddziale Dziennym dla Dzieci i Młodzieży Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii. Prowadzi konsultacje oraz psychoterapię indywidualną osób dorosłych w klinice Psychomedic w Warszawie. Współpracował z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, gdzie prowadził zajęcia w ramach kierunku: Psychodietetyka.
W mojej pracy łączy teorie psychoanalityczne z wiedzą z obszarów medycznych. Swój sposób myślenia oraz pracy przedstawia w licznych tekstach, które ukazywały się m.in. jako artykuły w kwartalniku Fides et Ratio, „Trening umiejętności społecznych”, rozdział w pracy zbiorowej pt. „Jak prowadzić TUS” pod red. Mirosława Szczeglika, a także w e-booku „Dzieci w sieci. Jak zrozumieć doświadczenie dzieci w cyberprzestrzeni”, którego jestem współautorem.
Magdalena Czyżewska
Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu psychologii na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz studiach podyplomowych od 2022 roku.
Paulina Kawa-Zięba
Uwielbia wzmacniać innych w drodze do realizacji ich celów. Inspiruje do działania, zachęca do aktywności i poznawania siebie. Uczy jak budować szczęśliwe życie bez stresu, mieć czas dla siebie i wewnętrzny spokój. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli trenera i prelegenta. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu radzenia sobie ze stresem, mindfulness, komunikacji i efektywności osobistej.
Prowadziła szkolenia dla pracowników takich firm, jak: Pratt & Whitney, PKO Bank Polski, G2A Arena, T-Mobile, Polpharma, Gazeta.pl, Uniwersytet Rzeszowski, Elavon Financial Services DAC Sp. Z o.o. i wielu innych. Autorka bloga i artykułów dotyczących rozwoju osobistego oraz przepisów na zdrowe życie.
Od 2024 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Beata Machniak
W swojej pracy integruje metody różnych podejść psychoterapeutycznych m.in. terapii systemowej, psychodynamicznej, elementów hipnozy i pracy z ciałem.
Od 2024 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Dominika Kaczor
Opracowuje diety uwarunkowane schorzeniem pacjenta w tym diety redukcyjne, rehabilitacyjne czy eliminacyjne.
Przez lata współpracowała z licznymi instytucjami prowadząc szkolenia, warsztaty, prelekcje, a także konferencje z zakresu profilaktyki zaburzeń odżywiania, żywienia oraz żywności ekologicznej.
Charakteryzuje się bogatym doświadczeniem, które uzyskała dzięki pracy w: Fundacji Żywieniowe ABC; Podkarpackim Hospicjum dla Dzieci; prywatnym ośrodku leczącym zaburzenia odżywiania; pracy w gabinetach dietetycznych w Rzeszowie.
Od 2024 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy uczestnikom studiów dostęp do materiałów przekazywanych przez wykładowców poszczególnych przedmiotów drogą elektroniczną oraz na platformie Moodle. Słuchacze otrzymują: prezentacje przygotowane przez wykładowców, skrypty, inne materiały opisowe przygotowane przez wykładowców, zestawy ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Osoby z wykształceniem wyższym (I lub II stopnia). Rejestracja https://podyplomowe.wsiz.pl/rekrutacja/
Rejestracja na studia podyplomowe odbywa się w formie elektronicznej. Aby zarezerwować miejsce na studiach podyplomowych konieczne jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Zgłoszenie na studia tylko przez Bazę Usług Rozwojowych nie gwarantuje miejsca w grupie.
Czesne za studia wpisane w karcie usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w wysokości 50 zł. Opłatę rekrutacyjną należy wnieść w chwili rejestracji na studia przez system rekrutacyjny uczelni.
Informacje dodatkowe
Szczegółowy harmonogram zajęć dydaktycznych może ulec zmianie. Zajęcia na studiach podyplomowych oprócz wymienionych w kadrze prowadzą: Katarzyna Szczepaniak, Małgorzata Soroń-Lisik, Aneta Stopa, Jakub Tobiasz. Wszystkie osoby posiadają wymagane doświadczenie zawodowe.
Usługa skierowana do Uczestników Projektu MP.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są z użyciem platformy Cisco Webex. Słuchacz loguje się do platformy Cisco Webex ze swojego konta w Wirtualnej Uczelni. Słuchacz, aby skorzystać z zajęć online musi posiadać stanowisko pracy spełniające poniższe minimalne wymagania:
Komputer/laptop/ z kamerą i zainstalowanym systemem:
Windows
• Windows 10 lub nowszym
Mac OS
• 10.15 lub nowszym
Urządzenia mobilne:
iOS
• 16 i nowsze
iPadOS
• 16 i nowsze
Android
• 10 i nowsze
Minimalna przepustowość połączenia internetowego:
· Download 4 Mb/s
· Upload 4 MB/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- Przeglądarka internetowa (według wyboru słuchacza)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe