MARKETING DLA MAŁEJ FIRMY. SAMODZIELNE WYKONANIE STRONY WWW. REKLAMA W INTERNECIE. REKLAMA GOOGLE ADS. POZYCJONOWANIE STRONY (SEO). (możliwy także kurs dla 1 osoby z programem nauki dostosowanym do indywidualnych potrzeb uczestniczki/ka oraz z elastycznym czasem pracy).
MARKETING DLA MAŁEJ FIRMY. SAMODZIELNE WYKONANIE STRONY WWW. REKLAMA W INTERNECIE. REKLAMA GOOGLE ADS. POZYCJONOWANIE STRONY (SEO). (możliwy także kurs dla 1 osoby z programem nauki dostosowanym do indywidualnych potrzeb uczestniczki/ka oraz z elastycznym czasem pracy).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących, które wcześniej nie miały nic wspólnego z informatyką w zakresie omawianych tematów i pragną samodzielnie wykonać swoją stronę internetową.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji18-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po odbytym kursie uczestnik/czka będzie umiał/a samodzielnie stworzyć swoją stronę internetową; zainstalować ją na serwerze oraz dokonać niezbędnych ustawień i modyfikacji, aby dostosować ją do własnych potrzeb. Uczestnik/czka pozna także podstawy pozycjonowania stron internetowych oraz Reklamę Google Ads. Powyższa wiedza umożliwi samodzielne promowanie własnego biznesu, co pozwoli zaoszczędzić środki finansowe oraz w sposób elastyczny zarządzać swoimi działaniami marketingowymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - Potrafi samodzielnie wykonać stronę internetową opartą o CMS Wordpress.- obsługiwać serwer oraz dokonywać niezbędnych ustawień i modyfikacji pod kątem instalacji własnej strony. - Nauczył/a się pozycjonować stronę internetowa. - Umie uruchomić i zarządzać reklamą Google Ads. | Kryteria weryfikacji Weryfikacja efektów uczenia zostanie przeprowadzona na podstawie odpowiedzi ustnych dotyczących poszczególnych zagadnień kursu w aspekcie efektów uczenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- Umie obsługiwać serwer oraz dokonywać niezbędnych ustawień i modyfikacji pod kątem instalacji własnej strony.
- Nauczył/a się pozycjonować stronę internetowa.
Umie uruchomić i zarządzać reklamą Google Ads.
Program
Program
Dokładny harmonogram (następna zakładka) szkolenia będzie dostosowany do preferencji uczestników.
Usługa liczona w godzinach lekcyjnych (45 min.).
1. WORDPRESS - CONTENT MANAGEMENT SYSTEM (CMS).
1.1.Instalacja "czystego" Wordpressa i podpięcie bazy MySql.
1.2. Podstawowe ustawienia.
1.3. Co to jest motyw oraz jego konfiguracja ?
1.4. Dodawanie podstron.
1.5. Instalacja niezbędnych wtyczek.
1.6. Praca z edytorem tekstu.
1.7. Grafika w Wordpress.
1.8 Elementor - narzędzie usprawniające pracę z Wordpressem.
1.9 Konfiguracja menu.
1.10 Aktualizacje Wordpress`a i wtyczek.
1.11 Wykonanie pełnego backup`u strony.
1.12 Naprawa błędów na stronie.
2. HOSTING.
2.1. Podstawowe pojęcia. Jaki hosting wybrać ?
2.2. Zakładanie konta hostingowego. Tworzenie katalogów.
2.3. Omówienie przykładowego menu hosta.
2.4. Co to jest domena i subdomena ?
2.5. Wybór domeny i jej przekierowanie.
2.6. Co to jest protokół http ?
2.7. Połączenie szyfrowane - protokół https.
2.8. Łączenie się z hostem poprzez protokół FTP.
2.9. Założenie bazy MySql.
3. GRAFIKA KOMPUTEROWA.
3.1. Grafika komputerowa - podstawowe pojęcia.
3.2. Grafika rastrowa i wektorowa.
3.3. Podstawowe formaty graficzne grafiki rastrowej.
3.4. Stworzenie własnego logo przy użyciu darmowych programów.
3.5. Obróbka graficzna zdjęć.
3.6. Wstawianie grafiki na stronę.
3.7. Pokazy slajdów - slider`y
4. POZYCJONOWANIE STRONY - "NATURALNE" WYNIKI WYSZUKIWANIA (SEO - SEARCH ENGINE OPTIMIZATION).
4.1. SEO - pojęcia podstawowe.
4.2. Ustalenie meta tagów oraz nagłówków.
4.3. Wybranie słów kluczowych.
4.4. Omówienie czynników mających wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.
4.5. Optymalizacja strony pod SEO.
4.6. Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne.
4.7. Co to jest Sitemapa ? Wykonanie Sitemapy.
4.8. Zaindeksowanie strony do wyszukiwarki Google.
5. REKLAMA W INTERNECIE GOOGLE ADS.
5.1. Pojęcie podstawowe - czym jest reklama Google Ads ?
5.2. Optymalizacja własnej strony pod reklamę Google Ads.
5.3. Zakładanie własnego konta.
5.4. Konfiguracja konta.
5.5. Wybór słów kluczowych.
5.6. Metody dopasowania słów kluczowych.
5.7. Ustalenie wykluczających słów kluczowych.
5.8. Strategia ustalania stawek za kliknięcia.
5.9. Tworzenie pierwszej płatnej reklamy na własnym koncie.
5.10. Pomiar skuteczności reklamy - konwersje.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 140,00 PLN
- Koszt usługi netto1 140,00 PLN
- Koszt godziny brutto57,00 PLN
- Koszt godziny netto57,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sławomir Bargiel
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe formie elektronicznej zawierają:
- Plik pdf zawierający opis prezentowanych zagadnień.
- Prezentacja treści merytorycznej kursu programie PowerPoint.
- Skrypty kodu HTML, CSS oraz Java Script do lekcji związanych z tymi zagadnieniami.
Warunki uczestnictwa
Wymagania wstępne odnośnie uczestnika kursu:
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.
- Podstawowa znajomość edytora tekstu - Microsoft Word.
Wymagania wstępne. Walidacja spełnienia tego kryterium będzie polegać na rozmowie kwalifikacyjnej z uczestniczką/kiem kursu sprawdzającej umiejętności odnośnie podstawowej znajomości obsługi komputera oraz edytora tekstu (Microsoft Word).
Natomiast po kursie zostanie sprawdzona nabyta wiedza uczestniczki/ka w zakresie całego programu kursu. Walidacja zostanie przeprowadzona na podstawie odpowiedzi ustnych dotyczących poszczególnych zagadnień kursu wyszczególnionych w programie szkolenia na niniejszej stronie.
Informacje dodatkowe
Usługa liczona w godzinach lekcyjnych (45 min.).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kurs będzie przeprowadzany w formie zdalnej na żywo (video i audio) na platformie ClickMeeting.
Wymagania sprzętowe:
- Stabilny dostęp do Internetu.
- Prędkość łącza (pobieranie/przesyłanie) - min. 2 Mbps.
- Komputer z systemem Windows (7,8,10,11) wyposażony w kamerkę internetową i mikrofon.
- Przeglądarka internetowa.