Praktyczne szkolenie: content marketing, marketing social media, copywriting, budowanie wizerunku w sieci
Praktyczne szkolenie: content marketing, marketing social media, copywriting, budowanie wizerunku w sieci
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Właściciele firm i przedsiębiorstw, którzy dostrzegają potencjał budowania wizerunku firmy/ marki w sieci
- Osoby wyznaczone przez właścicieli do prowadzenia działań marketingowych i budowania wizerunku firmy/ marki poprzez zindywidualizowane działania w sieci
- Osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji zawodowych z zakresu budowania contentu dla firm zewnętrznych
- Osoby chcące zdobyć umiejętności tworzenia kreatywnego contentu, tworzenia grafik, wykorzystywania różnych kanałów social media do promocji firmy/marki
- Osoby działające jako freelancerzy chcące tworzyć spójną strategię reklamową
- UCZESTNICY PROGRAMÓW BONY ROZWOJOWE ( w tym Małopolski Pociąg do Kriery)
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji27-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
tworzenie spójnego content'u dopasowanego do konkretnych Platform Social Media tworzenie treści aktywnie promujących firmę/ markę w sieci
tworzenie strategii reklamowych w oparciu o narzędzia biznesowe poszczególnych platform
tworzenie spójnego i angażującego odbiorców contentu
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności: tworzenie spójnego content'u dopasowanego do konkretnych Platform Social Media tworzenie treści aktywnie promujących firmę/ markę w sieci tworzenie estetycznych grafik dopasowanych stylistyką do charakteru promowanej branży tworzenie strategii reklamowych w oparciu o narzędzia biznesowe poszczególnych platform tworzenie spójnego i angażującego odbiorców contentu (w tym fotografie, karuzele, rolki, grafiki , treści) analizowanie wyników swoich działań i wyciąganie z nich wniosków do dalszej pracy tworzenie treści w oparciu o zasady copywritingu, które angażują odbiorców wykorzystywanie narzędzi biznesowych, jakie oferują poszczególne Platformy Social Media do budowaniu spójnego wizerunku firmy/marki | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie:- samodzielne stworzyć kampanie reklamowe na różnych platformach - stworzyć treści, które zaangażują odbiorcę, - śledzić efekty swojej pracy i wyciągać z nich wnioski - tworzyć estetyczne i spójne grafiki - tworzyć treści w oparciu o zasady copywritingu - budować spójny i estetyczny content | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wiedza: uczestnicy mają świadomość wpływu social mediów na budowanie wizerunku uczestnicy znają różnice w funkcjonowaniu różnych Platform Social Mediów i wiedzą, w jaki sposób dopasować treści do poszczególnych platform uczestnicy mają wiedzę na temat aktualnych trendów w tworzeniu content'u atrakcyjnego dla odbiorcy uczestnicy znają podstawowe zasady tworzenia tekstów w oparciu o zasady copywriting'u uczestnicy wiedzą w jaki sposób pracować na narzędziach biznesowych do tworzenia profesjonalnych kampanii reklamowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie:- jaki jest wpływ social mediów na budowanie wizerunku w sieci - uczestnik zna zasady tworzenia treści dopasowane do konkretnych kanałów informacyjnych - uczestnik wie jak tworzyć spójny i estetyczny content | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie do zagadnień z zakresu Social Media Marketingu i Copywritingu
- Czym jest social media marketing i dlaczego jest tak ważny w budowaniu wizerunku ? - omówienie
- Przegląd najważniejszych platform komunikacji sm od strony twórcy i odbiorcy - różnice, wyznaczniki dobrego contentu, specyfikacja
Tworzenie treści marketingowych na social media
- Praktyczna nauka wyznaczania celów marketingowych
- Analiza profilu pod kątem optymalizwowania publikowanych treści
- Tworzenie grupy odbiorców z uwzględnieniem charakteru firmy/ marki
- Wybór odpowiedniej platformy do budowania wizerunku
- Dopasowanie content' u do konkretnych platform komunikacji
Praktyczna nauka narzędzi biznesowych na poszczególnych platformach
- Tworzenie efektywnych kampanii biznesowych ukierunkowanych na wyznaczone cele optymalne dla firmy/ marki
- Optymalizowanie profili na zwiększenie widoczności i zaangażowania odbiorców
Tworzenie spójnego i atrakcyjnego contentu
- Określanie estetyki publikowanych treści
- Podstawy content marketingu
- Określenie charakteru publikowanych treści na platformach firmy/ marki przy użyciu narzędzi copywritingu
- Nauka planowania treści w perspektywie krótko i długoterminowej
- Tworzenie planu różnorodnych i angażujących odbiorcę postów w oparciu o przyjętą strategię
Modele wchodzenia w reakcję z odbiorcą treści
- Omówienie sposobów komunikowania się z odbiorcą poprzez wiadomości, komentarze, odpowiedzi publiczne
- Sposoby budowania relacji z odbiorcami
Tworzenie treści graficznych
- Omówienie aktualnych trendów z zakresu tworzenia fotografii i grafik dopasowanych do poszczególnych platform
- Praktyczne ćwiczenia na wybranych platformach do edycji zdjęć i tworzenia grafik
Praktyczne wykorzystanie narzędzi do tworzenia kampanii reklamowych
- Omówienie sposobów tworzenia płatnych kampanii na platformach social media
- Praktyczne warsztaty i tworzenie kampanii reklamowych ukierunkowanych na różne cele
- Analizowanie wyników kampanii i modyfikowanie w zależności od potrzeb
- Optymalizowanie strategii w oparciu o pozyskane dane
Sposoby rozwiązywania problemów
- Omówienie wyzwań i problemów z jakimi wiąże się tworzenie contentu firmy/marki oraz omówienie sposobów rozwiązywania problemów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Wprowadzenie do zagadnień/ Tworzenie treści | Prowadzący Agnieszka Kozioł | Data realizacji zajęć 01-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 07:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Praktyczna nauka narzędzi biznesowych / Tworzenie contentu | Prowadzący Agnieszka Kozioł | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Kozioł
Ukończone szkolenia: Podstawy zarządzania, Organizacja pracy, Zarządzanie zespołem, PRINCE2 Foundation Certificate, PRINCE2 Foundation, PRINCEOPOLY, Coaching możliwości rozwoju (ICF), Coaching - pokonywanie barier (ICF), Inspirujący coach (ICF), Zarządzanie projektami informatycznymi w praktyce, (Praktyczne aspekty Project Managera), Manager w firmie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały są każdorazowo przygotowywane przez prowadzącego zajęcia.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwośc zorganizowania szkolenia zindywidualizowanego.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia z formie zdalnej.
Zapraszamy do udziału w kursach dofinansowanych – zarówno dla uczestników indywidualnych jak i przedsiębiorców i ich pracowników– nawet do 80% dofinansowania.
W Fundacji Edumocni od wielu lat wspieramy naszych kursantów nie tylko w nauce, ale także w zdobywaniu środków finansowych. Służymy pomocą na każdym etapie ubiegania się o dofinansowanie, a także podczas rozliczania się z tych środków. Jako dostawca usług rozwojowych dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) bierzemy udział w projektach finansowanych przez Fundusze Europejskie.
Zapraszamy do udziału w programach skierowanych uczestników indywidualnych oraz bonów rozwojowych dla przedsiębiorstw MŚP.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami