Kurs Microsoft Office 365 dla początkujących - szkolenie
Kurs Microsoft Office 365 dla początkujących - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które są nowe w świecie Microsoft Office lub dla tych, którzy znają podstawy, ale chcą pogłębić swoją wiedzę i nauczyć się bardziej zaawansowanych funkcji.
Zapraszamy do aktywnego udziału, zadawania pytań i wykorzystywania zdobytej wiedzy do rozwiązywania realnych problemów. Naszym celem jest, aby Państwo po zakończeniu tego kursu byli w stanie samodzielnie i pewnie korzystać z narzędzi Microsoft Office 365, zwiększając tym samym swoją produktywność i efektywność w pracy.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji23-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńProwadzenie szkoleń
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs Microsoft Office 365 dla początkujących – szkolenie” przygotowuje do samodzielnego działania i pracy z wykorzystaniem pakietu MS Office w zakresie:Word – podstawy tworzenia, formatowania i zarządzania dokumentami.
Excel - jak efektywnie analizować dane, korzystać z formuł i funkcji, oraz wizualizować informacje za pomocą wykresów.
PowerPoint- jak tworzyć przyciągające uwagę prezentacje, które mogą być użyte zarówno w szkole, jak i w środowisku korporacyjnym.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: znajomość kluczowych funkcji oraz narzędzi programów Microsoft Office w zakresie programów Power Point, Word, Excel. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie zadań praktycznych w trakcie zajęć oraz realizację testu teoretycznego po zakończeniu szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Potrafi tworzyć profesjonalne prezentacje (potrafi pracować z tekstem, korzystać ze schematów kolorów, motywów, szablonów, wstawiać elementy i notatki do prezentacjiPotrafi stosować zaawansowane elementy prezentacji ( tworzenie diagramów, korzystanie ze smartartów, przejścia animacje i łączenie efektów, przygotowanie prezentacji do druku) Potrafi tworzyć formatować i zapisywać dokument w programie Word Potrafi dodawać grafiki tabele nagłówki i stopki w dokumencie programu Word oraz sprawdzanie pisowni i gramatyki tekstu. Potrafi korzystać z funkcji automatyzacyjnych programu Word Potrafi zarządzać dokumentem programu Excel oraz analizować dane w nim zamieszczone. Potrafi pracować z arkuszami (tworzenie, kopiowanie, ukrywanie) Potrafi przeprowadzać podstawowe operacje na danych (sortowanie, filtry, listy rozwijane, sumy częściowe, sprawdzanie formuł, zarządzanie błędami) Potrafi tworzyć i pracować z wykresami Potrafi zarządzać skoroszytami Potrafi stosować nabytą wiedzę w praktycznych scenariuszach, odpowiedziach na pytania i do rozwiązywania problemów. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie zadań praktycznych w trakcie zajęć oraz realizację testu teoretycznego po zakończeniu szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje: uczestnik szkolenia potrafi pracować w grupie, wykazuje zachowania przedsiębiorcze i potrafi objaśnic i zaprezentować zastosowane rozwiązania z zakresu tematycznego poruszanego w trakcie szkolenia. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie zadań praktycznych w trakcie zajęć oraz realizację testu teoretycznego po zakończeniu szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa „Kurs Microsoft Office 365 dla początkujących – szkolenie” kierowana jest do osób które chcą poznać podstawy funkcjonowania pakietu MS Office 365. Wiedza zdobyta w trakcie szkolenia pozwala na podjęcie pracy w biurze, administracji i na innych stanowiskach wymagających obsługi komputera z uwzględnieniem dodatkowych umiejętności w zakresie analizy danych w MS Excel oraz przygotowania profesjonalnych prezentacji w Power Point. Szkolenie jest także pomocne dla osób które chcą doskonalić swoje umiejętności komputerowe, które docelowo wykorzystywać będą także w domu i w szkole.
Program szkolenia realizowany jest w godzinach dydaktycznych. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych
Całościowy harmonogram usługi w podziale na dni i godziny wraz z podaniem przedmiotu lub tematu zajęć oraz przypisaniem do poszczególnych zajęć Trenera, zostanie uzupełnione w karcie Usługi najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.
W trakcie realizacji szkolenia zostały przewidziane 15 minutowe przerwy kawowe - dwie w każdym dniu szkolenia. Przerwy kawowe nie są wliczane w czas usługi rozwojowej.
Po zakończeniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja w celu potwierdzenia uzyskania poszczególnych efektów uczenia się przez uczestników.
Program szkolenia
Dzień 1: PowerPoint i Word - podstawy i zaawansowane funkcje - 8 godzin
Część I: PowerPoint - skuteczne prezentacje
- Wprowadzenie do PowerPointa
- Omówienie możliwości programu
- Praca z interfejsem użytkownika
- Tworzenie prezentacji
- Praca z tekstem, formatowanie slajdów
- Korzystanie ze schematów kolorów, motywów, szablonów
- Wstawianie elementów: tabel, obrazków, klipartów, wordartów, wzorów
- Dołączanie notatek do prezentacji
- Zaawansowane elementy prezentacji
- Tworzenie diagramów i korzystanie ze smartartów
- Przejścia i animacje, łączenie efektów
- Tryb prezentera i przygotowanie prezentacji do druku
Część II: Word - profesjonalne dokumenty
- Podstawy programu Word
- Uruchamianie, tworzenie, otwieranie i zapisywanie dokumentów
- Znajomość interfejsu, wstążki i paska szybkiego dostępu
- Zaawansowane formatowanie i praca z tekstem
- Formatowanie tekstu i akapitów, używanie list i stylów
- Dodawanie grafiki, tabel, nagłówków i stopki
- Sprawdzanie pisowni i gramatyki, kontrola layoutu dokumentu
Dzień 2: Word - kontynuacja i excel - podstawy - 8 godzin
Część I: Word - zaawansowane funkcje
- Automatyzacja pracy i zarządzanie dokumentem
- Praca z szablonami, właściwości dokumentu
- Znajdź i zamień, używanie schowka
- Ustawienia strony, drukowanie i nowe funkcje Worda
Część II: Excel - analiza i zarządzanie danych
- Podstawy programu Excel
- Elementy okna programu, podstawowe pojęcia i skróty klawiaturowe
- Praca z arkuszami: tworzenie, kopiowanie, ukrywanie
- Wprowadzanie i edycja danych, inteligentne funkcje
- Formatowanie i operacje podstawowe
- Formatowanie komórek, tworzenie tabel
- Użycie funkcji, formuł i formatowania warunkowego
Dzień 3: Excel - zaawansowane funkcje i praktyka - 8 godzin
Część I: Excel - funkcje zaawansowane
- Operacje na danych
- Sortowanie, filtry, listy rozwijane, sumy częściowe
- Sprawdzanie formuł, zarządzanie błędami
- Praca z wykresami
- Tworzenie i formatowanie wykresów, drukowanie specjalne
Część II: Excel - Zarządzanie skoroszytami i końcowe zadania
- Zarządzanie skoroszytami
- Tworzenie z szablonu, właściwości pliku, inspekcja dokumentu
- Praktyczne ćwiczenia i podsumowanie kursu
- Zastosowanie nabytej wiedzy w praktycznych scenariuszach
- Odpowiedzi na pytania, rozwiązywanie problemów
-
Metodyka kursu
Kurs będzie prowadzony w formie interaktywnych warsztatów, które połączą krótkie wprowadzenia teoretyczne z intensywnymi ćwiczeniami praktycznymi. Każdego dnia kursu skupimy się na innych aplikacjach, stopniowo budując Państwa umiejętności i pewność w ich używaniu.
-
Kurs będzie realizowany online w czasie rzeczywistym za pośrednictwem MS Teams. W trakcie szkolenia uczestnicy będą współdzielić ekran w ramach grup i całego szkolenia. Wtrakcie szkolenia będą także realizowane zadania do realizacji w ramach grup czteroosobowych. Wspomniene grupy będą pracowały w wydzielonych pokojach wirtualnych na MS Teams.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto56,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto56,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Arkadiusz Weremczuk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały do zajęć będą udostępniane przez prowadzącego
Warunki uczestnictwa
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Liczba godzin: 24
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się w elektronicznym systemie rekrutacji Uczelni Metropolitalnej.
Informacje dodatkowe
Metodyka kursu
Kurs będzie prowadzony w formie interaktywnych warsztatów, które połączą krótkie wprowadzenia teoretyczne z intensywnymi ćwiczeniami praktycznymi. Każdego dnia kursu skupimy się na innych aplikacjach, stopniowo budując Państwa umiejętności i pewność w ich używaniu.
Usługi realizowane przez Uczelnię Metropolitalną są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Usługa dostępna również w ramach projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformę MS Teams
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu •Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Appl