Akademia komunikacji interpersonalnej
Możliwość dofinansowania
Akademia komunikacji interpersonalnej
Numer usługi 2024/04/19/4954/2128917
2 730,00 PLN
brutto
2 730,00 PLNnetto
130,00 PLNbrutto/h
130,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do specjalistów, oraz menagerów, którzy poprzez efektywną komunikację chcą zwiększyć własną skuteczność w przekazywaniu informacji oraz słuchaniu innych, aby jak najbardziej efektywnie realizować zadania wymagające współpracy z ludźmi.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności skutecznego wykorzystywania narzędzi komunikacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna ogólne zasady komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Zna zasady dobrej komunikacji, charakteryzuje rodzaje, funkcje i formy komunikacji, stosuje feedbacki, potrafi aktywnie słuchać, wie czym jest empatia, zna zasady netykiety. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Posługuje się metodami i technikami efektywnej komunikacji | Kryteria weryfikacji Potrafi rozmawiać z trudnym klientem osobiści i telefonicznie, wie jak zachować się z klientem agresywnym, wie czym są emocje w komunikacji, potrafi prowadzić trudne rozmowy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Skutecznie przekazuje i odbiera informacje w codziennej współpracy z ludźmi | Kryteria weryfikacji Stosuje dobre praktyki komunikacji i współpracy w zespole, nawiązuje porozumienia i pozytywne relacje, wyraża własną opinię, zarządza komunikacją w sytuacjach konfliktowych, buduje zaufanie w zespole i rozwiązuje konflikty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Zagadnienia ogólne
- Zasady dobrej komunikacji,
- Rodzaje, funkcje, formy komunikacji,
- Na czym polega skuteczna komunikacja. Przezwyciężanie barier w skutecznej komunikacji,
- Jak ćwiczyć komunikację interpersonalną, narzędzia do budowania poprawnych relacji interpersonalnych.
- Jak mówić, aby być zrozumianym,
- Feedback,
- Aktywne słuchanie, empatia,
- Poczucie własnej wartości w komunikacji, radzenie sobie z wewnętrzną krytyką, autorefleksja, rola wartości osobistych,
- Komunikacja na piśmie/ netetykieta.
Zapoznanie się z metodami i technikami efektywnej komunikacji
- Jak rozmawiać z trudnym klientem osobiście, telefoniczne
- Jak rozmawiać z klientem, który jest ciągle odsyłany pod nowy numer telefonu
- Jak wytłumaczyć klientowi, że jego sprawa nie dotyczy danej jednostki
- Jak się zachować gdy klient jest agresywny
- Emocje w komunikacji (własne zdanie, odmawianie i wyrażanie uczuć i krytyki, reagowanie na krytykę, reagowanie na agresję).
- Prowadzenie trudnych rozmów.
Komunikacja w organizacji. Skuteczne przekazywanie i odbiór informacji w codziennej współpracy z ludźmi.
- wypracowanie dobrych praktyk komunikacji i współpracy w zespole,
- nawiązywanie porozumień i pozytywnych relacji z osobami, z którymi mamy do czynienia na co dzień
- skuteczne komunikowanie się w sytuacjach podczas, których chcemy wyrazić swoją opinię/ocenę lub odnieść się do opinii/oceny innych osób,
- jak konfrontować się w trudnych sytuacjach nie niszcząc relacji w zespole,
- lepsze zrozumienie siebie i różnorodności reakcji swoich i innych ludzi, również w sytuacjach stresowych,
- jak świadomie korzystać ze słów i języka swojego ciała - tak, by osiągać określone cele, np. wzmocnić własny wizerunek; komunikacja werbalna i niewerbalna, mowa ciała,
- jak zarządzać komunikacją w sytuacjach konfliktowych,
- jasna i czytelna komunikacja z innymi, przesyłanie i odbieranie komunikatów,
- budowanie zaufania w zespole,
- przyczyny konfliktów w zespole,
- Konflikt jako element rozwoju zespołu,
- Style i techniki rozwiązywania konfliktów w zespole,
- coaching grupowy.
Warsztaty, symulacje, ćwiczenia praktyczne, przykłady.
- Style i strategie komunikacji
- Sposoby komunikacji w zespole zróżnicowanym wiekowo.
- Sposoby zadawania efektywnych pytań i aktywne słuchanie.
- Motywująca i krytyczna informacja zwrotna.
- Świadome zarządzanie komunikacją niewerbalną.
- Komunikacja w sytuacjach stresowych, z osobami przyjmującymi postawę agresywną, postawę „nie bo nie”.
- Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej i empatii do budowania dobrych relacji interpersonalnych.
- Skuteczna komunikacja w przypadku różnych konfliktów w zespole.
- Zasady skutecznej komunikacji asertywnej.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 730,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 730,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto130,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto130,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- notes
- długopis
- skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Adres
Adres
ul. Malmeda Icchoka 1
15-440 Białystok
woj. podlaskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Dział Szkoleń
E-mail
szkolenia@computerplus.com.pl
Telefon
(+48) 730 131 202